Неділя, 06.10.2024, 14:40
Вхід | Вихід | RSS
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Belarusian  English  Russian  Ukrainian 

Меню

Пошук

Погода та курс валют

Погода
Погода у Знам'янці

вологість:

тиск:

вітер:



Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформаційний портал


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Відео про місто

Корисні посилання

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Інформація про Центр

Центр надання адміністративних послуг Знам’янської міської ради12

Начальник відділу - керівник Центру надання адміністративних послуг- Михайлов Віталій Вікторович, кабінет №11, тел.: (05233) 7-43-05

Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань -Нестеренко Лариса Володимирівна, кабінет №4, тел.: (05233) 2-20-18

Державний реєстратор речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень - Ткаченко Марина Миколаївна, кабінет №10, тел.: (05233) 7-43-05

Головний спеціаліст – адміністратор - Блудова Вікторія Юріївна, кабінет №11, тел.: (05233) 7-43-05

Головний спеціаліст – адміністратор - Ущаповська Вікторія Миколаївна, кабінет №13, тел.: (05233) 7-43-00

У приміщенні Центру надання адміністративних послуг здійснюється надання  супутніх послуг:
•      виготовлення копій документів,
•      продаж канцелярських товарів,
•      фотографування,
•      ламінування.

Центр знаходиться за адресою:

м.Знам’янка, вул.М.Грушевського, буд.17 (каб.№11, 13)

Графік роботи Центру:

Понеділок  – з 8:00 до 17:00
Вівторок – з 8:00 до 17:00
Середа - з 8:00 до 17:00
Четвер - з 8:00 до 17:00
П’ятниця – з 8:00 до 17:00

Обідня перерва – з 12.00 до 13.00

Вихідні дні – субота, неділя

Ел. пошта: admposlug@zn-rada.gov.ua

Телефон для довідок – 7-43-05; 7-43-00

Положення

Регламент


Адміністративні послуги існують дуже давно, але лише з прийняттям Закону України «Про адміністративні послуги» визначені правові засади реалізації прав, свобод, і законних інтересів фізичних та юридичних осіб а також взаємовідносин суб’єктів звернення та суб’єктів надання адміністративних послуг. Закон прийнято 6 вересня 2012 року та з 1 січня 2013 року він набрав чинності за виключенням декількох статей, які набувають чинності з 01.01.2014 року.

Вимоги цього закону поширюються на надання суб’єктом надання адміністративних послуг витягів та виписок з реєстрів, свідоцтв, довідок, копій, дублікатів документів та інші, передбачені законом дії, у результаті яких суб’єкту звернення а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт.

На виконання зазначеного закону рішенням Знам’янської міської ради від 31 травня 2013 року №949 «Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг Знам’янської міської ради» прийнято рішення про створення відповідного Центру в місті з 1 липня 2013 року. Відповідно до норм чинного законодавства до складу ЦНАП передано й «дозвільний центр». Центр працює у кількості 3 осіб: керівник центру, адміністратор та державний адміністратор.

Рішенням виконавчого комітету від 26 липня 2013 року №354 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг Знам’янської міської ради» затверджені Регламент роботи Центру надання адміністративних послуг та Порядок взаємодії представників регіональних та місцевих дозвільних органів в одному приміщенні Центру надання адміністративних послуг Знам’янської міської ради.

  
Рішення від 31 травня 2013 року № 949 "Положення про Центр надання адміністративних послуг Знам’янської міської ради

 
Рішення виконавчого комітету від 26 липня 2013 р. № 354 "Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг Знам’янської міської ради

 

Кировоград: новости и сайты