17:33 Батьки не залишаються осторонь учбового процесу | |
Відповідно до річного плану роботи Знам’янської ЗШ І-ІІІ ступенів № 7 на 2013/2014 навчальний рік, 14 лютого у приміщенні закладу було проведено загальношкільні батьківські збори, на порядок денний якого виносилися наступні питання 1. Про підсумки навчально-виховної роботи школи за І семестр 2013-2014 навчального року – заступник директора з навчально-виховної роботи Ярова В.І. 2. Підсумки виховної роботи за І семестр – заступник директора з виховної роботи Попова Т.М. 3.Доповідь про стан фізичного здоров’я учнів закладу (медогляд учнів, щеплення, профілактика інфекційних захворювань тощо) – медична сестра школи Косман Н.П. 4. Виступ голови батьківського комітету за підсумками роботи у І семестрі 2013/2014 навчального року – голова батьківського комітету школи Рогов С.В. 5.Творчий звіт вчителів початкової школи (відеопрезентація) – вчитель початкових класів Резнікова Н.В. 5. Інші організаційні питання – директор школи Корж Р.О. 6. Творчий звіт колективів та гуртківців за І семестр 2013/2014 навчального року – керівники гуртків та класні керівники. У роботі зборів взяли участь батьки учнів 1-11 класів, педагогічні працівники, медична сестра закладу та керівники гуртків. Батьки із задоволенням і неприхованим захопленням сприйняли відео презентацію – творчий звіт про роботу початкової школи, який мав велику кількість фотоматеріалів та супроводжувався постійним коментарем доповідачки.
Не менш цікавою виявилася доповідь учениць 9 класу Черкас Ірини та Промахової Євгенії про роботу туристсько-краєзнавчого гуртка «Кіровоградщина. Історія рідного краю», яка містила досить цікавий матеріал, що свідчить про плідну та ґрунтовну роботу керівника гуртка Войченко М.В. у даному напрямку. З кожного питання, винесеного на обговорення, були прийняті відповідні рішення. Наприкінці зборів батькам було презентовано творчий звіт роботи шкільних гуртків, вихованці яких старанно підготували концертну програму. Заступник директора з виховної роботи ЗШ І-ІІІ ступенів № 7 Попова Т.М. | |
|