Неділя, 06.10.2024, 15:04
Вхід | Вихід | RSS
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Belarusian  English  Russian  Ukrainian 

Меню

Пошук

Погода та курс валют

Погода
Погода у Знам'янці

вологість:

тиск:

вітер:



Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформаційний портал


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Відео про місто

Корисні посилання

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Знам’янський об’єднаний міський військовий комісаріат інформує

12
02.02.2018 року  в газеті «Урядовий кур’єр» опубліковано Постанову Кабінету Міністрів України № 38 від 31.01.2018 р. "Деякі питання соціальної підтримки осіб, звільнених з полону», якою затверджено «Порядок виплати одноразової грошової допомоги особам, звільненим з полону 27 грудня 2017 року та 24 січня 2018 року».
Відповідно до зазначеного порядку, звільненим з полону виплачується одноразова грошова допомога у сумі 100 000 грн.
Допомога виплачується особам, які включені до переліку осіб, звільнених з полону 27 грудня 2017 р. та 24 січня 2018 р. (далі - особи, яких звільнено з полону), що формується СБУ відповідно до законодавства та передається Мінсоцполітики.
Для виплати допомоги особа, яку включено до переліку осіб, яких звільнено з полону, у строк, що не перевищує шість місяців з дня звільнення з полону, звертається до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення відповідного органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим, районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, структурного підрозділу з питань соціального захисту населення виконавчого органу міської, районної у місті (у разі утворення) ради (далі - орган соціального захисту населення) за місцем реєстрації проживання з відповідною заявою, в якій зазначаються реквізити рахунка у банку, на який перераховується допомога.
До заяви додаються:
копія документа, що посвідчує особу громадянина України, іноземця або особи без громадянства (з пред’явленням оригіналу);
копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті або які не є громадянами України).
Орган соціального захисту населення:
приймає рішення про виплату допомоги протягом 10 днів після подання заяви та зазначених документів;
подає протягом п'яти робочих днів після прийняття такого рішення структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської держадміністрацій списки осіб, щодо яких прийнято рішення про виплату допомоги за встановленою Мінсоцполітики формою, для узагальнення, зіставлення з переліком осіб, яких звільнено з полону, і подання зазначеному Міністерству узагальнених списків протягом трьох днів за встановленою ним формою.
Мінсоцполітики після надходження зазначених списків та прийняття Кабінетом Міністрів України рішення про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для виплати допомоги перераховує відповідні кошти органам соціального захисту населення.
Допомога перераховується на банківський рахунок особи, яку звільнено з полону, не пізніше ніж протягом двох робочих днів після надходження коштів на рахунок органу соціального захисту населення.

Військовий комісар Знам’янського
об’єднаного міського військового комісаріату
підполковник                                                       О.В. Чижма

23.02.2018
підготував юрист ОМВК
Яблуновський Г.А.

12
Щоденне підведення підсумків новин по військовій обстановці із району проведення АТО змушує здригатися майже кожного свідомого українця: 
«За минулу добу відбулося кілька обстрілів. Було поранено … Загинуло….» - ці слова вже закарбувалися в пам’яті впродовж війни у серцяхматерів, дружин, дітей, якіщоденночекають на своїхпереможціввдома. Щоб не відбувалося на війні – військовослужбовці Десантно-штурмових військ стійко та невтомно виконують свої бойові обов’язки, оберігаючи рідну країну та свої домівки від загарбників, терористів та окупантів. Майже весь особовий склад десантників – це кращі сини своєї Батьківщини: щоденні обстріли, поранені та загиблі товариші – все це постійно спіткає наших воїнів у війні з Російськими найманцями.
Але є й певна кількість військових, які за невідомих на те причин, самовільно залишили військові частини, або бойові позиції. На сьогоднішній день об’єктивні та достовірні дані, щодо причин такої поведінки невідомі. Самоусунення від виконання службових та бойових обов’язків карається законом. Проте на сьогоднішній день командування Десантно-штурмових військ та командири військових частин йдуть на зустріч військовослужбовцям, аби допомогти вирішити проблемні питання, які виникли у таких військових. Кожен із них може уникнути, або пом’якшитисвій ступінь відповідальності за вчинене військове правопорушення. Що ж це таке – це самовільне залишення військової частини або місця служби (стаття 407 Кримінального кодексу України) становить закінчений склад злочину з моменту залишення військової частини і триває протягом усього періоду, поки особа не буде затримана або не з’явиться із зізнанням. Військовослужбовець переховуючись від військового командування, слідства за скоєння злочину, з кожним днем лише обтяжує свою вину. Такий військовослужбовець  все одно не зможе уникнути кримінальної відповідальності. Проте таке тривале продовження протиправної поведінки може унеможливити застосуванням судом більш м’яких заходів кримінального впливу чи навіть звільнення від кримінальної відповідальності до Закону. З’явлення зі зізнанням до правоохоронних органів, щире каяття або активне сприяння розкриттю злочину є обставинами, які зможуть пом’якшити чи бути підставою для звільнення від покарання.
У Десантно-штурмових військах Збройних сил України вже працює певний механізм зняття, або пом’якшення відповідальності за військове правопорушення. Як приклад, військовослужбовцям, які повернулися та представили командуванню своєї військової частини поважні причини такого вчинку - допомогли уникнути відбуття покарання.Командування звертається до усіх підпорядкованих військовослужбовців, які самовільно залишили військову частину, з пропозицією зробити перший крок для повернення до повноцінного життя та припинення злочинних дій.
Вам необхідно повернутися до своєї військової частини чи звернутися до військового комісаріату за місцем проживання, або прибути до найближчого органу Військової служби правопорядку, де зробити зізнання та надати первинне пояснення щодо причин самовільного залишення військової частини.Наголошуємо, що за відсутності тяжких наслідків або фактів вчинення інших злочинів, застосування до особи запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою у ході досудового слідства ініційовано не буде. А в ході вирішення питання щодо правових наслідків самовільного залишення військової частини, то до уваги приймаються і інші причини та умови, що могли спонукати до таких дій: збіг тяжких сімейних обставин, наявність позастатутних відносин тощо.
ЗАКЛИКАЄМО членів родин, друзів та громадських активістів допомогти своїм близьким людям виправити свою, можливо, найбільшу помилку у своєму житті, перестати критися та боязливо опускати очі перед присутніми, ВІДНОВИТИ СВОЄ ЧЕСНЕ ІМ’Я ВІЙСЬКОВОГО та впорядкувати свій життєвий шлях, а керівництво в свою чергу піде Вам на зустріч та допоможе у вирішенні проблемних питань.



Військовийкомісар Знам’янського
об’єднаногоміськоговійськовогокомісаріату
підполковник О.В. Чижма

15.02.2018 За матеріалами командування ЗСУ

12
На жаль, попри свідоме та чесне виконанням обов’язків військової служби абсолютною більшістю військовослужбовців, у Збройних Силах України мають місце випадки самовільного залишення військових частин чи місць служби.
Військове правопорушення – самовільне залишення військової частини або місця служби (стаття 407 Кримінального кодексу України) становить закінчений склад злочину з моменту залишення військової частини і триває протягом усього періоду, поки особа не буде затримана або не з’явиться із зізнанням.
Військовослужбовець переховуючись від військового командування, слідства за скоєння злочину з кожним днем лише обтяжує свою вину. Такий військовослужбовець все одно не зможе уникнути кримінальної відповідальності, проте таке тривале продовження протиправної поведінки може унеможливити застосування судом більш м’яких заходів кримінального впливу чи навіть звільнення від кримінальної відповідальності відповідно до Закону.
З’явлення із зізнанням до правоохоронних органів, щире каяття або активне сприяння розкриттю злочину є обставинами, які зможуть пом’якшити чи бути підставою для звільнення від покарання.
Військова служба правопорядку у Збройних Силах України та військова прокуратура звертається до усіх військовослужбовців, які самовільно залишили військову частину, з пропозицією зробити перший крок для повернення до повноцінного життя і припинення ЗЛОЧИННИХ ДІЙ.
В разі самовільного залишення військовослужбовцем військової частини йому необхідно повернутися до своєї військової частини чи звернутися до військового комісаріату за місцем проживання, або прибути до найближчого органу Військової служби правопорядку, де зробити зізнання та надати первинне пояснення щодо причин самовільного залишення військової частини.
Наголошуємо, що за відсутності тяжких наслідків або фактів вчинення інших злочинів, застосування до особи запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою у ході досудового слідства ініційовано не буде, а в ході вирішення питання щодо правових наслідків самовільного залишення військової частини до уваги приймаються і інші причини та умови, що могли спонукати до дій по залишенню військовослужбовцем військової частини, включаючи збіг тяжких сімейних обставин, наявність позастатутних відносин та інші.
Також закликаємо членів родин та громадських активістів допомогти своїм близьким людям виправити свою, можливо, найбільшу помилку у житті та перестати критися та боязливо опускати очі перед присутніми, відновити своє чесне ім’я та впорядкувати свій життєвий шлях.
Інформацію про розміщення найближчого органу управління Військової служби правопорядку можна дізнатися по телефону гарячої лінії відповідних територіальних управлінь ВСП:
Центральне управління ВСП (по м. Києву та Київській обл.) 044-456-47-27;
Південне територіальне управління ВСП (м. Одеса) 048-230-91-25;
Знам’янський ОМВК (м. Знам’янка, вул. Г.Сковороди, 9) 2-30-53

Військовий комісар Знам’янського
об’єднаного міського військового комісаріату
підполковник                                                       О.В. Чижма
12.02.2018 
За матеріалами Військової служби правопорядку

12
Бажаючим вступити до вищих військових навчальних закладів та до коледжів сержантського (старшинського) складу Міністерства оборони України Знам’янський ОМВК надає їх повний перелік.

Вищі військові навчальні заклади Міністерства оборони України:
1.Харківський університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба
2.Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного
3.Військова академія м. Одеса
4.Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації державного університету телекомунікацій
5.Військовий інститут Київського Національного університету імені Тараса Шевченка
6.Факультет військової підготовки Національного технічного університету " Харківський політехнічний інститут"
7.Житомирський військовий інститут імені С.П. Корольова
8.Інститут ВМС НУ "Одеська морська академія"
9.Кафедра військової підготовки Національного авіаційного університету
10.Кафедра військової підготовки Одеського державного екологічного університету
11.Військово - юридичний факультет Національного юридичного університету ім. Я. Мудрого
12.Кафедра військової підготовки Івано-Франківського Національного технічного університету нафти та газу
13.Кафедра військової підготовки Національного університету біоресурсів і природокористування України



12
У житті кожної людини настає момент, коли потрібно зробити для себе вибір – від мрій та фантазій перейти до досягнення намічених цілей або покоритися дійсності та залишитись сам на сам. Проходження військової служби за контрактом у Збройних Силах України – найоптимальніший варіант здійснення ваших мрій.





12
З метою забезпечення членів сімей загиблих учасників АТО правом безкоштовного проїзду всіма видами міського пасажирського транспорту загального користування (крім таксі) в межах адміністративного району за місцем проживання, залізничного та водного транспорту приміського сполучення та автобусами приміських маршрутів, інформую, що підставою для цього є посвідчення «Член сім’ї загиблого».

Дане посвідчення видається військовим комісаріатом членам сімей військовослужбовців, які загинули (померли) чи пропали безвісти під час проходження військової служби у порядку, установленому постановою Кабінету Міністрів України від 28 травня 1993 року № 379 «Про посвідчення на право користування пільгами членів сімей військовослужбовців, які загинули (померли) чи пропали безвісти під час проходження військової служби».

Більш детальну інформацію з питань отримання зазначеного посвідчення можна отримати у військових комісаріатах, а саме Знам’янському ОМВК за адресою: м. Знам’янка, вул. Григорія Сковороди, 9, протягом робочого тижня з 9 до 18 години (кабінет №19 головний спеціаліст Чобанюк Наталія Олександрівна).

Військовий комісар Знам’янського
об’єднаного міського військового комісаріату
підполковник                                                       О.В. Чижма

24.01.2018
підготувала спеціаліст ОМВК
Чобанюк Н.О.

12
З 15 січня 2018 року на Кіровоградщині почала проводиться приписка юнаків 2001 року народження до призовних дільниць, яка буде тривати протягом  січня-березеня. У поточному році в області підлягає приписці близько 4000 осіб, а у Знам’янському районі близько 200 осіб. Приписка громадян України чоловічої статі до призовних дільниць проводиться з метою взяття їх на військовий облік, визначення наявних призовних ресурсів, ступеня придатності до військової служби, встановлення освітнього рівня, здобутої спеціальності або професії, рівня фізичної підготовки та вивчення особистих якостей. 

Для приписки до призовної дільниці юнакам визначеної категорії необхідно особисто з’явитися до районного (міського) військового комісаріату за місцем постійного або тимчасового проживання, згідно затверджених і доведених до відповідальних осіб графіків, та подати необхідні документи. 

Після проходження усіх необхідних заходів громадянам України, приписаним до призовних дільниць, видаються посвідчення про приписку і роз'яснюються права та обов'язки, правила військового обліку та відповідальність за їх порушення. Не підлягають приписці до призовних дільниць громадяни України, які відбувають покарання в установах виконання покарань або до яких застосовано примусові заходи медичного характеру. 

Більш детальну інформацію з питань приписки можна отримати у військових комісаріатах, а саме Знам’янському ОМВК за адресою: м. Знам’янка, вул. Григорія Сковороди, 9, протягом робочого тижня з 9 до 18 години (кабінет №5).

Військовий комісар Знам’янського
об’єднаного міського військового комісаріату
підполковник                                                       О.В. Чижма

23.01.2018
підготувала психолог ОМВК
Садовнича Н.В.

12
Військово-транспортний обов'язок установлюється з метою задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань на особливий період транспортними засобами і технікою і поширюється на центральні та місцеві органи виконавчої влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи і організації, у тому числі на залізниці, порти, пристані, аеропорти, нафтобази, автозаправні станції дорожнього господарства та інші підприємства, установи і організації, які забезпечують експлуатацію транспортних засобів, а також на громадян-власників транспортних засобів (ч. 1 ст. 6 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»; п.п. 1-3 Положення про військово-транспортний обов’язок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1921 від 28.12.2000 р. (в редакції постанови Кабінету Міністрів України № 405 від 17.06.2015 р.).

Порядок виконання військово-транспортного обов'язку встановлюється урядом, а саме ПКМУ №1921 від 28.12.2000р. (в редакції ПКМУ №405) і є складовою частиною мобілізаційної підготовки і мобілізації в державі та включає в себе проведення заходів, пов’язаних з військовим обліком, завчасною підготовкою, перевіркою готовності до передачі та передачею в особливий період транспортних засобів і техніки військовим формуванням і, відповідно до п.7 зазначеної ПКМУ виконується: 

«- в мирний час - шляхом проведення заходів, пов’язаних з військовим обліком транспортних засобів і техніки та завчасним забезпеченням їх мобілізаційної готовності відповідно до визначених завдань;

- в особливий період - шляхом передачі підприємствами, установами та організаціями, а також громадянами транспортних засобів і техніки для задоволення потреб військових формувань відповідно до визначених завдань.»

Військові комісаріати, як органи місцевого військового управління, ведуть на відповідній території облік підприємств, які залучаються до виконання мобілізаційних завдань, а також облік людських і транспортних ресурсів, призначених для забезпечення потреб оборони держави (п.п. 9, 11 Положення про військові комісаріати, затвердженого ПКМУ № 389 від 03.06. 2013 р.).

Для належного виконання даного повноваження військовим комісарам надане право здійснювати, відповідно до своїх повноважень, контроль за виконанням підприємствами вимог законодавства з питань оборони, а також право проводити перевірки технічного стану транспортних засобів підприємств та їх придатності до передачі Збройним Силам та іншим військовим формуванням під час мобілізації та у воєнний час (п. 12 Положення про військові комісаріати, затвердженого ПКМУ № 389 від 03.06. 2013 р.).

Зокрема, відповідно до п. 7 зазначеної вище Постанови КМУ, керівники підприємств, установ та організацій повинні подавати військовим комісаріатам щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях на таких транспортних засобах і техніці, за формою згідно з додатком 1.

Таким чином, направлення відповідного запиту про транспортні засоби та закріплених за ними водіїв, а також подання підприємствами до Знам’янського ОМВК звітів про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, є формою контролю військового комісара за виконанням підприємствами, установами і організаціями законодавства з питань оборони і, відповідно, у керівників підприємств, установ і організацій відсутні правові підстави відмовляти військовому комісару у наданні зазначених документів.

Більше того, невиконання зазначених вище вимог та ненадання відповідної інформації є правопорушенням (порушення законодавства про оборону, мобілізаційну підготовку та мобілізацію), за яке встановлена адміністративна відповідальність – ст. 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП), зокрема для посадових осіб передбачено накладення штрафу  від 510 до 1700грн., а повторне протягом року - від 1700 до 5100грн.

Право скласти протокол про адміністративне правопорушення, передбачене ст.210-1 КУпАП, має військовий комісар або уповноважена ним особа (ч. 2 ст. 255 КУпАП), а розгляд справи про даний проступок покладається на військового комісара (ст. 235 КУпАП).

Знам’янський ОМВК нагадує керівникам підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, які розташовані на території міста Знам’янки та Знам’янського району, подати до військового комісаріату в термін до 20 червня  та до 20 грудня 2018 року інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють на таких транспортних засобах і техніці, за формою згідно з додатком 1 до ПКМУ №1921. 

За більш детальною інформацією стосовно виконання військово-транспортного обов’язку прохання звертатися до Знам’янського об’єднаного міського військового комісаріату (м. Знам’янка, вул. Григорія Сковороди, 9) протягом робочого тижня з 9 до 18 години (кабінет №22, працівник ЗСУ Паламарчук Олександр Семенович, моб.тел. 0668435411).


Військовий комісар Знам’янського
об’єднаного міського військового комісаріату
підполковник                                                       О.В. Чижма

19.01.2018
підготував юрист ОМВК
Яблуновський Г.А.

Непрості умови нашого сьогодення та війна на Донбасі з окупантом показово довели, що командир зобов’язаний приймати відповідні рішення, які інколи суперечать вимогам чинного законодавства, але забезпечують виконання бойового завдання, збереження життя та здоров’я своїх підлеглих, що до речі є першим пріоритетом в арміях країн НАТО.

А ось вирішувати правий він чи ні, може не кожен. Адже треба розуміти ступінь відповідальності та правильність прийняття рішення по кожному індивідуально.  А виносити вирок людям в погонах, якщо вони порушили трактування закону потрібно професійно. Тому питання появи військового правосуддя сьогодні стоїть, як ніколи, гостро.

В усі часи, за будь-яких умов, обов’язком кожного командира, незалежно від військового звання і посади, є недопущення загибелі підлеглих. Кожна втрата в бойових умовах – це велике горе і непоправима втрата для рідних і близьких. Ми схиляємо голови перед всіма, хто загинув  під час захисту своєї Батьківщини. Вічна їм слава і пам'ять.

Якщо хто хоч раз в житті приймав не легкі рішення відправляючи своїх солдат в бій, зрозуміє як це не просто. Коли ти не знаєш, що задумав проти тебе ворог, коли проти тебе місцеве населення, а можливо і оточення, які здають ворогу тебе, і ти розумієш яка на тобі відповідальність за них, той зрозуміє, як не легко приймати рішення відправляючи солдат у бій.

Упередженість цивільних органів правосуддя проявляється в тому, щоб за всіляку ціну засудити когось з офіцерів з значним бойовим досвідом, а не довести ІСТИНУ. І тоді не зовсім, м’яко кажучи, зрозумілою є позиція військової прокуратури, яка повинна була б всебічно, професійно розібратись в даній справі, а не робити для себе показник, призначити винуватого та на цьому ще й пропіаритись. Все це є яскравим прикладом недосконалості юридичної системи, а з боку, підкреслюю - військової прокуратури застарілого «совкового» методу – будь якою ціною добитись показників та знайти «крайнього».

З реалій судових процесів над військовослужбовцями виходить, що всім тим, хто був проти відсічі росіянам в Криму, треба дати Героя України. Вони мали інформацію про ймовірну агресію Росії і прийняли правильне рішення        - здати півострів? Можна й комбата «Прикарпаття» нагородити. Він мав інформацію, що противник буде стріляти, тому втік з поля бою. Ну і так далі…А тих, хто приймав рішення, вступав в бій захищаючи свою Батьківщину - комбригів, комбатів, командирів рот та взводів - на лаву підсудних?

Наслідки такого засудження – невпевненість командирів різних ланок у прийняті рішень під час бою, не прийняття його, з оглядом на правовий колапс і відповідальність, а у більшості випадків це невиконання бойового завдання, ризик життям підлеглих і у більшості випадків мирних мешканців.

В умовах війни вважаю за необхідне і підтримую створення військового органу правосуддя, де виносити вирок будуть військові судді, або їх колегія, як це відбувається у багатьох країнах світу. І тоді цілком логічно і закономірно будуть судити не командира за прийняте і в той час необхідне рішення в умовах ведення бойових дій, а терористів-виконавців – хоча б заочно, активних «громадських» діячів, що нав’язують суспільну думку і здійснюють тиск на прийняття судових рішень та розповсюджують через мережу інтернет неперевірену і перекручену інформацію, яка підриває боєздатність Збройних Сил України, створює умови невпевненості командного складу, зомбує свідомість і коливає рівень довіри українського народу до своїх захисників. 

Командувач військ оперативного 
командування «Південь»
генерал-майор                                    
О.В. ВИШНІВСЬКИЙ


Кировоград: новости и сайты