Понеділок, 23.12.2024, 17:52
Вхід | Вихід | RSS
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Belarusian  English  Russian  Ukrainian 

Меню

Пошук

Погода та курс валют

Погода
Погода у Знам'янці

вологість:

тиск:

вітер:



Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Статистика



Онлайн всього: 15
Гостей: 15
Користувачів: 0

Інформаційний портал


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Відео про місто

Корисні посилання

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Головна » 2015 » Травень » 28 » Децентралізація. Впевнені кроки
10:39
Децентралізація. Впевнені кроки
 
12
У 2014 році українці отримали близько 5 мільйонів послуг з реєстрації. З них 1,3 мільйона становили виписки, витяги та довідки.

Для реєстрації чи отримання довідки громадяни іноді з ночі мали займати чергу. Та й це не завжди було гарантією, що вдасться потрапити до спеціаліста саме в цей день.

Нескінченні черги та незручності створювали плодюче підґрунтя для корупційних схем. За прискорене «вирішення» питання бізнесменам в середньому доводилося платити 300 грн. 

У рамках реформ забезпечено відкритий доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

08 квітня поточного року запущено систему надання електронних «Онлайн-сервісів». Зареєструвати бізнес та отримати необхідну довідку, витяг або виписку можна на оновленому сайті Міністерства юстиції України в режимі реального часу. Так, з початку роботи через систему «Онлайн-сервіс» було видано понад 12 тисяч електронних довідок. Кількість запитів у окремі дні сягала 600.

Для полегшення ведення бізнесу в аграрних регіонах з 01 квітня 2015 року право проводити реєстрацію договорів оренди земельних ділянок сільгосппризначення було надане нотаріусам.

Крім того, Мін’юст розробив 2 законодавчі акти, які вдосконалюють процедури примусового виконання рішень та запроваджують змішану систему. Їх підтримав Уряд та Рада з питань судової реформи при Президентові.

Мін’юст підготував 2 проекти законів для спрощення процедур реєстрації бізнесу та майна: 

-«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
-«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних  осіб - підприємців».
Запропоновані в цих документах новели забезпечать децентралізацію повноважень та запровадять вільний вибір суб'єкта реєстрації. Право проводити такі дії буде надано:
-органам місцевого самоврядування та держадміністраціям;
-нотаріусам (незалежно від посвідчення нотаріальної дії);
-акредитованим Мін’юстом банківським установам;
-держвиконавцям (накладення та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно).
Законопроекти покращать якість надання адміністративних послуг шляхом:
-створення конкурентного середовища між суб'єктами, які наділені повноваженнями з проведення державної реєстрації;
-запровадження принципу екстериторіальності в межах області для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та в межах України для державної реєстрації бізнесу та громадських формувань;
-запровадження можливості подання електронних документів для державної реєстрації;
-заповнення заяви безпосередньо державним реєстратором.
Буде забезпечено удосконалення сервісів, які надаються громадянам: 
-уводяться механізми, які скоротять кількість відмов у державній реєстрації майна та обтяжень; 
-уніфікуються процедури реєстрації юридичних осіб, громадських формувань та фізичних осіб-підприємців;
-скорочено перелік документів для реєстрації бізнесу;
-буде розкрито інформацію про права на нерухоме майно як за об'єктом, так за суб'єктом; 
-створюються нові можливості надання інформації про нерухоме майно для органів державної влади та інших юридичних осіб залежно від потреб (офіційна статистична інформація, вибірка за певними об'єктами нерухомого майна тощо);
-скасовується щорічне підтвердження та щорічна подача фінансової звітності;
-забезпечено перехід на електронну форму документів;
-створення єдиного реєстру на базі Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. 

Буде створено надійну систему державного контролю у сфері державної реєстрації:
-нормативно-методичне регулювання порядку державної реєстрації Міністерством юстиції; 
-дворівневе адміністративне оскарження рішень державних реєстраторів;
-дієві механізми реагування у разі виявлення порушень.
Плата за державну реєстрацію:
У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:
-плата за проведення державної реєстрації залежить від об'єкта, його розміру, а також від того, заявником є фізична чи юридична особа;
-плата на надання інформації про зареєстровані речові права визначається Кабінетом Міністрів України.
У сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань та фізичних осіб – підприємців:
-у разі подання документів у електронній формі адміністративний збір та плата за надання відомостей зменшуються на 25 відсотків. 
Скорочена інформація про компанію, а також послуга з реєстрації бізнесу надаються безкоштовно. Так само безкоштовно громадяни можуть отримати додаткові копії уже сформованих документів.
Законопроекти забезпечать належне фінансове забезпечення діяльності у сфері державної реєстрації завдяки процедурі розподілу адміністративного збору:
-адміністративний збір за державну реєстрацію державними реєстраторами виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, зараховується в повному обсязі до місцевих бюджетів за місцем надання послуг, а у разі проведення державної реєстрації державними реєстраторами держадміністрацій, зараховується в повному обсязі до Державного бюджету України за місцем надання послуг;
-у разі проведення державної реєстрації банком або приватним нотаріусом на фінансове забезпечення цієї діяльності спрямується 60% адміністративного збору, який залишатиметься у відповідного суб'єкта;
-фінансове забезпечення інших реєстраторів здійснюється за рахунок коштів Державного та місцевих бюджетів відповідно до законодавства.

Категорія: Новини міської ради | Переглядів: 1087 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/1

Кировоград: новости и сайты