11:06 Методичне об'єднання логопедів у ДНЗ № 8 "Світлячок" | |
![]() Заняття було проведено на високому методичному рівні, використовувались індивідуальні методи та прийоми корекційно-виховної роботи. Виготовлено багато посібників, використовувався різноманітний наочний матеріал, ляльковий театр, ТРВЗ. Використовувався один із головних принципів у логопедії – підхід до мовленнєвих порушень із позиції зв’язку мовлення з іншими сторонами психічного розвитку. Заняття проходило в ігровій формі. Гра допомогла легше запам’ятати те, що цікаво. Гра вмикала увагу, розвивала пам'ять, дала можливість легко переключатись з одного виду діяльності на інший. В гості завітав казковий персонаж «лисичка-сестричка », якій дитина показувала свої знання та уміння. У роботі з дитиною враховувались її індивідуальні особливості. Завдяки ефективності корекційно-логопедичної роботи – дитина закріпила правильну артикуляцію звука [с], автоматизувала звук в складах, словах, реченнях, фразовому мовленні. У неї розвивались фонематичні процеси, граматично правильне мовлення, логічне мислення, збагатила словник. До заняття була підготовлена виставка методичних посібників, виготовлених руками логопеда та вихователів групи. Виставка була різноманітною в процесі її підготовки використовувались інноваційні методи логопедичної роботи. Доповідь на тему: «Специфіка проведення індивідуального заняття з постановки та автоматизації звуків» (Ладожинська Л.) – була змістовна, розкривала теоретичні та сучасні технології та методи в роботі логопеда. Учасники методичного об’єднання дали високу оцінку переглянутої роботи. | |
|