07:23 Міському психологічному форуму – бути! | |
![]() Англійська письменниця Джейн Остен колись писала: «Щоб бути щасливим інколи потрібно боротися із самим собою». Ці слова стали ключовою фразою заходу, який не мав аналогів у нашому місті. Так, в актовій залі НВК «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 - ліцей» за підтримки відділу освіти та директора навчально-виховного комплексу "Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 - ліцей" Ю.Сопільняка пройшов І міський психологічний форум на тему «Можливості сучасної психології в подоланні життєвих криз». Метою даного заходу стала популяризація практичної психології серед населення, а одне із завдань – це розвиток потенційних можливостей особистості. ![]() В умовах достатньо важкого сьогодення існує нагальна необхідність вчитись керувати своїми емоціями, позитивно мислити, адаптуватись до складних життєвих ситуацій, ефективно спілкуватись, вміти знаходити спільну мову з будь-якою людиною і брати на себе відповідальність за своє життя та події в ньому. Про те, що люди потребують цих знань свідчить кількість гостей форуму. Учасниками форуму стали працівники відділу освіти, педагоги НВК і загальноосвітньої школи № 1, вихователі ДНЗ № 2, № 4, № 6, представники відділу у справах молоді та спорту, міськвиконкому, працівники міського Центру соціальних служб сім’ї, дітей та молоді, а також інші зацікавлені мешканці міста. У ході форуму до уваги присутніх були представлені майстер-класи від психолога НВК, магістра психології, тренера Ольги Жирьонкіної на теми «Інноваційні психотехнології, профілактики розв’язання конфліктів та протистояння маніпулятивному впливу», «Ресурси для життя». ![]() Практичний психолог Анна Чорна, яка спеціалізується на консультуванні, діагностиці і терапії дітей різного віку, провела майстер-клас на тему «Методи подолання дитячих криз». Всі присутні отримали корисний досвід, обмінялись позитивними емоціями, влаштували на свою честь салют з повітряних кульок і прийшли до спільної думки, що міському психологічному форуму - бути ! | |
|