Четвер, 15.11.2018, 08:08
Вхід | Вихід | RSS
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Belarusian  English  Russian  Ukrainian 

Меню

Пошук

Погода та курс валют

Погода
Погода у Знам'янці

вологість:

тиск:

вітер:



Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформаційний портал


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Відео про місто

Корисні посилання

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Головна » 2015 » Квітень » 24 » Нарада з головними розпорядниками бюджетних коштів
12:42
Нарада з головними розпорядниками бюджетних коштів
12
Під головуванням в.о. заступника міського голови - начальника міськфінуправління Іваськів Т.А. за участю виконуючої справами Меренкової Л.І було проведено нараду з головними розпорядниками бюджетних коштів, з керівниками та бухгалтерами закладів освіти, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства м.Знам’янка за результатами виконання міського бюджету за І квартал 2015 року та основних проблемних питань.
Показник виконання доходів загального фонду міського бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) станом на 1 квітня 2015 року складає 104,6%, спеціального - 101,4%. За 2015 рік очікується отримати податків і зборів до міського бюджету у сумі 67260,2 тис. грн. Також було зазначено, що у зв’язку із певними складнощами в адмініструванні податків, які відповідно до змін, внесених до податкового та бюджетного законодавства обраховуються з 2015 року та зараховуються до місцевих бюджетів, через відсутність податкової бази, існують певні ризики у виконанні планових показників по акцизному і транспортному податках та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Крім того, з 2015 року відповідно до Бюджетного кодексу України, до міського бюджету зараховується лише 60% податку на доходи фізичних осіб, проти 75% у 2014 році, що негативно впливає на розмір наявного фінансового ресурсу бюджету міста. Разом з тим з 2015 року до місцевих бюджетів зараховується плата за надання інших адміністративних послуг (фактичні надходження за січень – березень 2015 року склали 136,7 тис. грн.). В міському бюджеті м.Знам’янка на поточний рік передбачена реверсна дотація в сумі 11501,3 тис.грн., яка вилучається до державного бюджету.
12Видатки міського бюджету на 2015 рік сформовані з врахуванням ст..77 БКУ щодо врахування в першочерговому порядку видатків на заробітну плату та енергоносії бюджетних установ. Але сьогодні відбувається значне збільшення індексації грошових доходів громадян та підвищення вартості енергоносіїв та комунальних послуг, які не були враховані в міському бюджеті. Держава в свою чергу ніяких компенсацій по цьому збільшенню не гарантує і надає нормативні документи про те, що установа повинна утримуватись в межах штатної чисельності та в межах лімітних призначень, які виділені для даної установи. Тому треба всім бюджетним установам зробити аналіз споживання всіх своїх видатків до вересня місяця поточного року та сформувати реальну потребу в коштах до кінця року і, можливо, після цього будуть переглянуті бюджетні призначення для кожної установи окремою.
На сьогодні із загального та спеціального фондів міського бюджету профінансовано бюджетні установи в сумі 17,2 млн.грн.. Кредиторська заборгованість з виплати першочергових видатків – відсутня. Але на даний час актуальними залишаються два проблемних питання - це утримання державного закладу «Відділкова лікарня станції Знам'янка державного підприємства «Одеська залізниця» та загальноосвітніх шкіл міста, які фінансуються відповідно за рахунок медичної та освітньої субвенції з державного бюджету. Недостатність коштів на заробітну плату та енергоносії і комунальні послуги по державному закладу «Відділкова лікарня станції Знам'янка державного підприємства «Одеська залізниця» в сумі 4343,1 тис.грн пов’язана з тим, що на момент передачі даного закладу на фінансування з міського бюджету, бюджету міста Знам’янка не було передбачено жодної копійки медичної субвенції з державного бюджету. У квітні місяці поточного року частина медичної субвенції з державного бюджету, яка обрахована на міське населення у сумі 5329,4 тис.грн., була передана з районного бюджету міському. Але до кінця 2015 року державний заклад «Відділкова лікарня станції Знам'янка державного підприємства «Одеська залізниця» незабезпечений у повному обсязі призначеннями на заробітну плату з нарахуваннями та енергоносії і комунальні послуги. Виконавчий комітет Знам’янської міської ради неодноразово звертався до Уряду, який в свою чергу пропонував вирішати ці питання на місцях. Незабезпеченість першочерговими видатками по загальноосвітнім школам міста в сумі 2 679,1 тис.грн. пояснюється збільшенням індексації грошових доходів громадян та підвищенням вартості енергоносіїв та комунальних послуг, які не були враховані в коштах освітньої субвенції з державного бюджету. В свою чергу, відповідно до Постанов КМУ №6 та №11 про деякі питання надання освітньої та медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам треба забезпечити під час виконання бюджету проведення своєчасної та у повному обсязі оплати праці працівників бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої заборгованості з таких виплат та упорядкувати структуру штатної чисельності працівників у межах затверджених асигнувань на оплату праці, не допускати збільшення такої чисельності. Рішеннями виконавчого комітету Знам’янської міської ради від 10.04.2015р. №101, 102 затверджений міський план заходів на 2015 рік щодо наповнення місцевих бюджетів, економного і раціонального використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни.
В 2015 році передбачено з міського бюджету видатки на розвиток у сумі 5000,0 тис.грн., джерелом покриття якого визначено надходження коштів із загального фонду до спеціального. Тому, не гаючи часу, треба розпочинати придбання обладнання та капітальні ремонти закладів освіти, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства, де передбачені відповідні видатки. По дошкільному закладу освіти №6, №8 подано проект для отримання коштів з державного фонду регіонального розвитку. Вразі включення даних об’єктів до загального переліку, будуть розпочаті відповідні роботи. Решта дошкільних закладів освіти проводять ремонти за рахунок поточних видатків, виділених для їх установи і, як пропозиція, на нараді було висловлено думку, що сьогодні не на часі збирати з батьків великі кошти для проведення ремонтів у закладах освіти і по можливості будемо намагатися спільно придбавати необхідні матеріали для поточних ремонтів за кошти міського бюджету. По загальноосвітнім школам міста треба проаналізувати видатки на придбання та ремонти закладів і, по можливості, видатки, які можна здійснити власними силами, а не за рахунок реалізації відповідних проектів на ремонти закладів – здійснювати саме так, адже, так дешевше.
Також на нараді окремо з бухгалтерами бюджетних установ були оговорені слідуючи питання:
1. Мінфін на виконання Заходів щодо запровадження нац.положень (стандартів) бухобліку в державному секторі, затверджених Постановою КМУ від 16.01.2007р. №34, затвердив наказ № 1163, яким з 1 січня 2015р. набрали чинності 9 стандартів бухобліку, ще 11 набудуть чинності з 01.01.2016р.
Що стосується нового Плану рахунків бухобліку, то набрання чинності перенесли на 01.01.2016р., поки діє старий План рахунків, але в нього внесли зміни: було додано багато нових рахунків та субрахунків.
Для того, щоб бюджетних установам зручно було працювати з СБО та з метою тлумачення їх основних моментів Мінфін розробив до деяких стандартів Методичні рекомендації.
Положення №611 та №947, щодо обліку основних засобів та запасів втратили чинність.
Для обліку основних засобів застосовується СБО 121 «Основні засоби» СБО 122 «Нематеріальні активи», для запасів СБО 123 «Запаси».
В них багато нових термінів та відбулися зміни в оприбуткуванні ОЗ та запасів:
- рахунок 14 «Незавершені капітальні інвестиції в необоротні активи»;
- субрахунок 402 «Фонд у незавершеному капітальному будівництві», обліковуються ОЗ не введені в експлуатацію;
- субрахунок 841 «Витрати на амортизацію необоротних активів»;
- рахунок 44 «Капітал у дооцінках»;
- рахунок 85 «Витрати майбутніх періодів», субрахунок 851.
Суми ПДВ, сплаченого під час придбання основних засобів та запасів, слід включати до первісної вартості таких об'єктів за умови, що ці суми ПДВ не відносяться до податкового кредиту (раніше списували на фактичні видатки).
Також на збільшення первісної вартості відносяться:
- витрати на транспортування, установку, монтаж, різні платежі, що здійснюються у зв’язку з придбанням ОЗ та запасів.
2. Індексація зарплати зг.постанови №1078 від 17.07.2003р.(п.9 Прикінцевих положень Закону про Держбюджет на 2015 р. - КМУ розробив проект постанови «Про особливий порядок проведення індексації грошових доходів населення у 2015 році».).
3. Єдиний внесок (при нарахуванні ЄСВ застосовуємо положення ч.5 ст.8 Закону № 2464 - база нарахування ЄСВ не може бути меншою, ніж розмір мінімальної зарплати, якщо менше – добуток МЗП на ставку ЄСВ).
4. Постанова №332 від 04.04.2001р. «Про граничні суми витрат на придбання» (комп’ютер - 7200 грн., меблі).
5. Наказ про облікову політику.
На нараді з керівниками загальноосвітніх шкіл також було повідомлено про прийняття Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» та доведено до відома доручення голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 03.04.2015р. №01-26/80/1 щодо можливого такого об’єднання.
В кінці наради було наголошено про те, що триває місячник із благоустрою міст і селищ «За чисте довкілля», тому запропоновано долучитися до цього заходу усім установам міста, у разі потреби звертатися до житлово-комунального господарства для надання підтримки.

Категорія: Новини міської ради | Переглядів: 560 | Додав: Zagorod | Рейтинг: 4.2/5

Кировоград: новости и сайты