Понеділок, 06.05.2024, 05:53
Вхід | Вихід | RSS
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Belarusian  English  Russian  Ukrainian 

Меню

Пошук

Погода та курс валют

Погода
Погода у Знам'янці

вологість:

тиск:

вітер:



Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформаційний портал


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Відео про місто

Корисні посилання

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Головна » 2013 » Вересень » 11 » Порядок оскарження рішень, дій, бездіяльності керівних органів громадського об'єднання та розгляду скарг
09:30
Порядок оскарження рішень, дій, бездіяльності керівних органів громадського об'єднання та розгляду скарг
12         
Головний спеціаліст відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців реєстраційної служби Знам’янського міськрайонного управління юстиції А.Котляров інформує про порядок оскарження рішень, дій, бездіяльності керівних органів громадського об'єднання та розгляду скарг.

Для захисту прав членів громадського об’єднання Законом України „Про громадські об’єднання” визначено положення щодо обов’язкового зазначення у статуті громадського об’єднання (пункт 7 частини 1 статті 11 Закону) порядку оскарження рішень, дій, бездіяльності керівних органів громадського об'єднання та розгляду скарг.
Будь хто з членів громадського об'єднання має право оскаржити рішення, дію або бездіяльність іншого члена громадського об'єднання, Президента (Виконавчого директора, Голови тощо), Ради (Правління) або Загальних зборів (Конференції) шляхом подання письмової скарги, а саме:
- на дії, бездіяльність або рішення члена громадського об'єднання - первинна скарга подається до Президента (Виконавчого директора, Голови), який зобов'язаний отримати письмові пояснення від особи, дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується, та протягом терміну, визначеному статтею 20 Закону України „Про звернення громадян”, розглянути скаргу із письмовими поясненнями та повідомити про результати її розгляду скаржника. В разі відхилення скарги - повторна скарга подається до Ради (Правління), яке зобов'язане розглянути скаргу на найближчому засіданні, із обов'язковим викликом члена громадського об'єднання, який скаржиться, а також члена громадського об'єднання дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується. В разі відхилення скарги Правлінням - повторна скарга подається до Загальних зборів (Конференції) громадського об'єднання, які зобов'язані розглянути скаргу на черговому або позачерговому засіданні, із обов'язковим викликом члена громадського об'єднання який скаржиться, а також члена громадського об'єднання дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується;
- на дії, бездіяльність або рішення Президента (Виконавчого директора, Голови) - первинна скарга подається до Ради (Правління), яка зобов'язана розглянути скаргу на найближчому засідання, із обов'язковим викликом члена громадського об'єднання, який скаржиться, а також Президента (Виконавчого директора, Голови) дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується. В разі відхилення скарги Радою (Правлінням) - повторна скарга подається до Загальних зборів (Конференції), які зобов'язані розглянути скаргу на черговому або позачерговому засіданні, із обов'язковим викликом члена, який скаржиться, а також Президента (Виконавчого директора, Голови) дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується;
- на дії, бездіяльність або рішення члена Ради (Правління) - первинна скарга подається до Президента (Виконавчого директора, Голови), який зобов'язаний розглянути скаргу протягом терміну, визначеному статтею 20 Закону України „Про звернення громадян”, із обов'язковим викликом члена громадського об'єднання, який скаржиться, а також члена Ради (Правління) дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується. В разі відхилення скарги Президентом (Виконавчим директором, Головою) - повторна скарга подається до Загальних зборів (Конференції), які зобов'язані розглянути скаргу на черговому або позачерговому засіданні, із обов'язковим викликом члена, який скаржиться, а також члена Ради (Правління) дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується. Скарга, яка потребує розгляду на позачергових Загальних зборах (Конференції), є підставою для скликання таких Загальних зборів (Конференції) в місячний термін з дня надходження такої скарги;
- на дії, бездіяльність або рішення Загальних зборів (Конференції) громадського об'єднання - до суду, відповідно до чинного законодавства на момент оскарження таких дій, бездіяльності або рішень.





Категорія: Новини міської ради | Переглядів: 1923 | Додав: Zagor | Рейтинг: 0.0/0

Кировоград: новости и сайты