15:20 Придбання комунальної техніки, а саме автомобіля дорожнього комбінування зі змінним устаткуванням МДКЗ-10-00 на шасі МАЗ -533702 | |
З 8 по 11 листопада 2011 р. на території Міжнародного виставкового центру (Київ, Броварський проспект, 15, ст. м. «Лівобережна») під головуванням Міністра регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального розвитку А.Близнюка був проведений VII Міжнародний конгрес «Інституційні та технічні аспекти реформування житлово-комунального господарства», в якому взяв участь заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів А.Заруцький.
На меті поїздки Андрія Анатолійовича було не тільки участь у Міжнародному конгресі, а ще й придбання комунальної техніки, а саме автомобіля дорожнього комбінування із змінним устаткуванням МДКЗ-10-00 на шасі МАЗ -533702 ( піскорозкидувач), придбаний за кошти субвенції державного бюджету на соціально-економічний розвиток міста Знам'янка для використання в комунальну власність. Під час роботи Конгресу були розглянуті та обговорені питання щодо удосконалення системи управління у сфері житлово-комунального господарства, впровадження більш ефективного управління і функціонування об'єктів водо-, теплопостачання та водовідведення , що перебувають у комунальній власності, шляхом залучення приватних інвестицій у технічне переоснащення зазначених об'єктів, що сприятиме підвищенню якості комунальних послуг та прискоренню процесу реформування житлово-комунального господарства. У рамках Конгресу були також проведені виставкові заходи: IX Міжнародний водний форум «AQUA UKRAINE-2011», IX Міжнародна спеціалізована виставка «КомунТех-2011», Cпеціалізована виставка «ЄвроБудЕкспо-2011».Організаторами заходів виступили – Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України і ТОВ «Міжнародний виставковий центр». Конгрес і виставки - головне місце зустрічі спеціалістів житлово-комунальної, будівельної та інших суміжних галузей, де вирішуються технічні, економічні, екологічні та правові аспекти розвитку ринку житлово-комунальних послуг та будівництва. В роботі заходів взяли участь відповідальні працівники урядових установ, голови обласних та районних державних адміністрацій, керівники місцевих органів влади, представники міжнародних організацій та фондів, науковці, зарубіжні експерти, керівники житлово-комунальних підприємств та будівельних організацій. За підсумками Конгресу була ухвалена фінальна декларація, в якій окреслено стратегічні питання реалізації реформи житлово-комунального господарства на наступний 2012 рік. Учасники VIІ Міжнародного конгресу "Інституційні та технічні аспекти реформування житлово-комунального господарства – 2011” - представники органів державної влади, органів місцевого самоврядування та їх асоціацій, громадських організацій, науково-дослідних і проектних інститутів, підприємств житлово-комунального господарства та їх асоціацій, приватних компаній, міжнародних (фінансових та донорських) організацій зазначили, що подальше реформування житлово-комунального господарства є безальтернативним і зумовлене необхідністю вирішення накопичених проблем галузі, ключовими з яких є такі: складний фінансово-економічний стан підприємств житлово-комунального господарства (станом на 01.09.2011 збитки підприємств галузі склали 2,2 млрд. грн.); значна заборгованість населення за спожиті житлово-комунальні послуги, що призводить до зростання боргів підприємств галузі та несвоєчасної виплати заробітної плати працівникам житлово-комунальної сфери (станом на 01.09.2011 дебіторська й кредиторська заборгованості галузі становили відповідно 11,8 млрд. і 18,5 млрд. грн., заборгованість із виплати заробітної плати – 65,0 млн. грн.); неефективна система управління експлуатацією житла підприємствами житлово-комунального господарства й регулювання природних монополій; критичний технічний стан підприємств галузі (37% водопровідних мереж та 36% каналізаційних мереж перебувають в аварійному стані. Нераціональні витрати та втрати питної води у зовнішніх мережах досягли 41% від обсягу води, відпущеної всім споживачам. У галузі комунальної теплоенергетики 21% установлених котлів експлуатуються понад 20 років, 15% теплових мереж перебувають у аварійному стані, втрати теплової енергії в мережах за рік складали 13,6 млн. Гкал, що становить 11% від загальної кількості реалізованого тепла. Фактично кожний четвертий міський житель проживає у житлових приміщеннях, які мають незадовільний технічний стан, низькі експлуатаційні якості та вичерпали свій експлуатаційний ресурс); неефективне використання енергоресурсів; відсутність або недосконалість схем теплопостачання населених пунктів на основі генеральних довгострокових планів їхнього розвитку, що не дозволяє визначити довгострокове планування і прогнозування теплових навантажень для комунальної теплоенергетики; відсутність паливного балансу і варіантів диверсифікації енергоресурсопостачання; незадовільна якість житлово-комунальних послуг, що не відповідає очікуванням споживачів і технічним стандартам (близько 4,6 мільйонів населення у понад 260 населених пунктах отримує питну воду, якість якої не відповідає вимогам чинного стандарту). Причинами складного фінансово-економічного стану галузі житлово-комунального господарства учасники Конгресу визначили: низький рівень чинних тарифів на житлово-комунальні послуги не покриває витрати підприємств галузі на їх надання; недосконалість системи міжбюджетних відносин та недостатність власних ресурсів органів місцевого самоврядування для розвитку галузі; монополізація ринку житлово-комунальних послуг і відсутність приватних операторів з обслуговування багатоквартирних будинків, що призводить до неефективного управління витратами; відсутність ефективного власника багатоквартирних будинків; несприятливі умови для залучення приватних та іноземних інвестицій у галузь, що зумовлює технічну й технологічну деградацію і зношеність основних фондів недостатність кваліфікованих кадрів для реалізації реформи житлово-комунального господарства; недосконалість чинного законодавства, неузгодженість та суперечливість окремих законодавчих актів, що заважає подальшому розвитку галузі житлово-комунального господарства. Необхідними кроками для забезпечення беззбиткового функціонування підприємств житлово-комунального господарства учасники Конгресу визначили: планомірне приведення тарифів на житлово-комунальні послуги у відповідність до економічно – обґрунтованих витрат підприємств на їх виробництво та надання з урахуванням інвестиційної складової; зниження витрат і втрат ресурсів, а також стимулювання технічної та технологічної модернізації, підвищення ресурсо- і енергоефективності як постачальників, так і споживачів житлово-комунальних послуг шляхом переходу до стимулюючої моделі тарифоутворення; розроблення та впровадження комплексної програми інвестиційного розвитку галузі житлово-комунального господарства; залучення інвестицій та співпраці з міжнародними фінансовими установами і донорськими організаціями; реформування системи соціальної підтримки громадян і посилення її адресності. Враховуючи зазначене, учасники Конгресу вважають за необхідне звернутися до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади з пропозиціями стосовно вирішення нагальних питань забезпечення сталого функціонування житлово-комунального господарства: прискорити розгляд Кабінетом Міністрів України та прийняття Верховною Радою України законів України, розроблених Мінрегіоном України на виконання Національного плану дій на 2011 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава”; "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо об’єднань співвласників багатоквартирного будинку”; "Про особливості перетворення комунальних унітарних підприємств, які провадять діяльність у сфері централізованого водо , теплопостачання та водовідведення, в господарські товариства”; "Про внесення змін до деяких законів України щодо регулювання інвестиційної діяльності у сфері житлово-комунального господарства”; "Про внесення змін до Закону України "Про благоустрій населених пунктів”; "Про енергетичну ефективність житлових та громадських будівель”; "Про внесення змін до Закону України "Про особливості передачі в оренду чи концесію об'єктів централізованого водо-, теплопостачання і водовідведення, що перебувають у комунальній власності”; вжити необхідних кроків щодо стимулювання розвитку міжмуніципального співробітництва як ефективного інструменту покращення якості житлово-комунальних послуг, що надаються громадянам України. | |
|