П`ятниця, 26.04.2024, 03:23
Вхід | Вихід | RSS
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Belarusian  English  Russian  Ukrainian 

Меню

Пошук

Погода та курс валют

Погода
Погода у Знам'янці

вологість:

тиск:

вітер:



Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформаційний портал


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Відео про місто

Корисні посилання

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Головна » 2015 » Березень » 3 » Про скорочення кількості структурних підрозділів у системі юстиції
08:18
Про скорочення кількості структурних підрозділів у системі юстиції
 
12
Міністерство юстиції розпочинає оптимізацію системи юстиції, в ході якої буде приблизно вдвічі скорочено кількість структурних підрозділів. 

«Протягом останніх місяців нашої роботи ми зафіксували чисельні системні проблеми в діяльності органів юстиції. Серед них: відсутність мотивації працівників через низьку заробітну плату, бюрократія, надлишкова кількість керівників відносно загальної кількості працівників у системі, подвійне підпорядкування. Щоб вирішити ці проблеми, ми розробили пакет оптимізації, який включає в себе скорочення чисельності підрозділів системи юстиції з 45 до близько 25. Також ми скорочуємо на 20% чисельність центрального апарату. Задля ліквідації подвійного підпорядкування ми зменшуємо кількість керівників та укрупнюємо підрозділи», - зазначила перший заступник Міністра юстиції Наталія Севостьянова.

Окрім цього, в Міністерстві юстиції буде запроваджена нова кадрова політика. Також буде створено три структурні підрозділи: Комітет реформ, Моніторинговий центр та Кадрову комісію. Останню очолить грузинський експерт Гія Гецадзе. Також буде проведена перевірка ефективності усіх працівників системи юстиції як у центральному апараті, так і на місцях. Після цього планується відкрити конкурс з відбору персоналу на вакантні посади.

Нова кадрова політика полягає у тому, що усі співробітники мають пройти перевірку. Якщо перевірка встановить, що працівник працював належним чином і не був помічений у корупції, він отримає можливість підвищення.

Процес скорочення передбачає збереження нині існуючого заробітного фонду. Його буде розподілено між працівниками, які працюватимуть вже в оптимізованій структурі. Це забезпечить збільшення зарплат у системі юстиції.

Для забезпечення прозорості та відкритості процесу добору нового персоналу буде залучено провідні рекрутингові компанії зі світовим ім’ям. Зокрема, допомогти у перевірці роботи представників системи юстиції на умовах ProBono, тобто безоплатно, зголосилися спеціалісти Ernst&Young Human Capital. 
Буде перевірено ефективність роботи керівників системи юстиції за минулий рік. За його результатами стане відомо, хто з них залишиться на своїх посадах. Щодо звільнених посад , разом з Ernst&Young Human Capital буде запропоновано нові критерії і профіль вакансій, завдяки чому буде підібрано найбільш кваліфікованих претендентів на зайняття вільних посад.

Всі, хто не пройде конкурсний відбір, потраплять у кадровий резерв. Цей пул буде першочерговим при пошуку нових співробітників у майбутньому.

Оптимізація структури системи юстиції та нова кадрова політика стануть першими ластівками у проведенні системних реформ.

Нова кадрова політика та оптимізація діяльності органів системи Міністерства юстиції – це лише один із елементів реформування системи юстиції.

Грузія свого часу мала такі самі проблеми, як і Україна. Оптимізація допомогла скоротити надлишковий керівний апарат і віднайти ефективних спеціалістів для проведення реформ.

Оптимізація дасть змогу зберегти свої посади людям, які проявляють високий професіоналізм. Також відкриються нові вакансії, щоб залучити нових співробітників. У Грузії, завдяки запровадженню такої системи, віднайшли багато професійних і талановитих людей, які допомогли у проведенні реформ.
Метою нової кадрової політики є не звільнення всіх старих співробітників, а відбір тих кандидатів, які здатні провести необхідні реформи.

Оптимізація кадрів буде лише одним із напрямів, разом із проведенням оцінки існуючих працівників і набором нових кадрів. Головний критерій тут – професійність та моральна готовність до проведення реформ. 
Основним завданням компанії є забезпечення якісного, прозорого і зрозумілого процесу відбору кандидатів на відкриті вакансії. 

Процес відбору складатиметься з кількох частин. Кандидатам треба буде підготувати мотиваційний лист і есе, а також пройти тестування. Тести складатимуться з 2-х частин. Перша – оцінка професійних знань. Друга – тестування управлінських та лідерських якостей, які необхідні керівникам для забезпечення прозорого управління тими системами, які їм віддають в руки.

Начальник реєстраційної служби                                       С.В.Джулай


Категорія: Новини міської ради | Переглядів: 917 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0

Кировоград: новости и сайты