Понеділок, 23.12.2024, 21:06
Вхід | Вихід | RSS
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Belarusian  English  Russian  Ukrainian 

Меню

Пошук

Погода та курс валют

Погода
Погода у Знам'янці

вологість:

тиск:

вітер:



Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Статистика



Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Інформаційний портал


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Відео про місто

Корисні посилання

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Головна » 2016 » Березень » 22 » Проведено День депутата
10:49
Проведено День депутата
12
На виконання плану роботи Знам’янської   міської ради сьомого скликання на 2016 рік в міській раді проведено День депутата. 

Секретар міської ради Н.Клименко довела до відома присутніх інформацію щодо подання депутатами міської ради Декларації про  майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік у порядку та за формою, встановленими Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції». Строк подання  декларації: щорічно до 01 квітня року, що настає за звітним. Останній день подання декларації за 2015 рік – 31 березня 2016 року. Декларація подається депутатами або за місцем їх основної роботи (служби), або, якщо вони є самозайнятими особами (фізичними особами – підприємцями), особами, які тимчасово не працюють або пенсіонерами, — до апарату міської ради.

Також наголосила, що нормами ч. 9 ст. 12 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції» передбачено перевірку достовірності зазначених у Декларації відомостей, яка здійснюється відповідним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Копії цих Декларацій направляються державним органом, органом місцевого самоврядування, іншою юридичною особою публічного права.

Тож, якщо місцем роботи депутата не є державні органи, органи місцевого самоврядування або інші особи публічного права, необхідно в обов’язковому порядку подати декларацію як за місцем основної роботи, так і до апарату ради з метою забезпечення виконання норм зазначеного Закону.

12
Крім того, нагадала: депутати Знам’янської міської ради шостого скликання, депутатські повноваження яких не продовжилися у сьомому скликанні, також повинні подати за своїм основним місцем роботи або до міської ради (приватні підприємці, пенсіонери, тимчасово не працюючі) декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру повністю за 2015 рік.

Відповідальність (АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ, ПОВ’ЯЗАНІ З КОРУПЦІЄЮ) за ст.172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення  (Порушення вимог фінансового контролю) а саме: за несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, - тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. (до 1700 грн.); неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента або про суттєві зміни у майновому стані - тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (до 3400 грн.); дії, передбачені частиною першою або другою, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу від ста до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією доходу чи винагороди та з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю строком на один рік. (до 5100 грн.); подання завідомо недостовірних відомостей у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, - тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (до 42 500 грн).

З інформацією про Закон України «Про доступ до публічної інформації» депутатів ознайомив начальник юридичного відділу Ю.Данільченко. У своєму виступі він наголосив на тому, що відповідно до ст.15 даного закону розпорядники інформації зобов’язані оприлюднювати: інформацію про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрямки та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм витрачання); нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії, прийняті розпорядником, проекти рішень, що  підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади діяльності; перелік та умови отримання послуг, що надаються цими органами, форми і зразки документів, правила їх заповнення; порядок складання, подання запиту на інформацію; інформацію про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник; інформацію про механізм чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень розпорядника інформації; плани  проведення та порядок денний своїх відкритих засідань.

 Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, підлягає обов’язковому оприлюдненню невідкладно, але не пізніше п’яти робочих днів з дня затвердження документа. У разі наявності у розпорядника інформації офіційного веб-сайту, така інформація оприлюднюється на веб-сайті із зазначенням дати оприлюднення документа і  дати оновлення інформації. Проекти нормативно-правових  актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніше як за 20 робочих днів до дати  їх розгляду з метою прийняття.

Також, Юрій Володимирович доповів присутнім про Закон України "Про засади запобігання і протидії корупції", який  визначає конфлікт інтересів як суперечність між особистими майновими, немайновими інтересами особи чи близьких їй осіб та її службовими повноваженнями, наявність якої може вплинути на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, а також на вчинення чи невчинення дій під час виконання наданих їй службових повноважень.

Конфлікт інтересів найчастіше виникає в таких сферах діяльності державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування:
  • надання чи отримання документів дозвільного характеру таких як: ліцензії, дозволи, сертифікати, погодження та інше;
  • проведення конкурсних або тендерних процедур;
  • розподіл фінансових чи матеріальних ресурсів, їх використання або розпорядження ними в інший спосіб;
  • прийняття кадрових рішень, внесення подання та прийняття рішень про нагородження державними нагородами, присвоєння почесних звань;
  • направлення на навчання або у закордонне відрядження за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів чи офіційної фінансової допомоги від міжнародних організацій чи іноземних держав;
  • здійснення проваджень щодо притягнення юридичних чи фізичних осіб до юридичної відповідальності та вирішення спорів;
  • реалізація контрольних або наглядових повноважень.
Держава запроваджує правові механізми, які запобігають конфлікту інтересів або забезпечують його врегулювання в разі виникнення.

Відповідно до статті 14 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» особи, уповноважені на виконання функцій держави та місцевого самоврядування, зобов'язані: уживати заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів, невідкладно у письмовій формі повідомляти безпосереднього керівника про наявність конфлікту інтересів.

Закон також вказує, що закони та інші нормативно-правові акти, що визначають повноваження органів державної влади, органів місцевого самоврядування, порядок надання окремих видів державних послуг та провадження інших видів діяльності, пов'язаних із виконанням функцій держави, місцевого самоврядування, мають передбачати порядок та шляхи врегулювання конфлікту інтересів.

У Кодексі України про адміністративні правопорушення (зі змінами), згідно зі статтею 172-7 «Порушення вимог щодо повідомлення про конфлікт інтересів», зазначено, що неповідомлення особою безпосереднього керівника у випадках, передбачених законом, про наявність конфлікту інтересів тягне за собою накладення штрафу від десяти до ста п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Способи врегулювання конфлікту інтересів мають забезпечити своєчасність реагування на порушення законодавства і запобігати прийняттю рішень чи вчинення дій в умовах існування конфлікту інтересів.

При вжитті заходів щодо запобігання і протидії корупції пріоритет слід надавати профілактичним заходам.

Посадова особа місцевого самоврядування має дбати про позитивний авторитет органів місцевого самоврядування, дорожити своїм ім’ям та статусом.

В обговоренні даних законів брали участь: Н.Тишкевич, С.Левінте, О.Кузін, Ю.Сопільняк, В.Мацко, І Зінковська, Ю.Майборода, С.Каратєєв.

Категорія: Новини міської ради | Переглядів: 968 | Додав: Admin | Рейтинг: 3.8/5

Кировоград: новости и сайты