Середа, 17.04.2024, 01:08
Вхід | Вихід | RSS
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Belarusian  English  Russian  Ukrainian 

Меню

Пошук

Погода та курс валют

Погода
Погода у Знам'янці

вологість:

тиск:

вітер:



Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформаційний портал


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Відео про місто

Корисні посилання

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Головна » 2017 » Грудень » 12 » Проведено нараду-консультацію з керівниками, бухгалтерами бюджетних установ
10:42
Проведено нараду-консультацію з керівниками, бухгалтерами бюджетних установ
12
Під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника міськфінуправління Г.В.Лихоти та за участю заступника начальника міськфінуправління О.М. Лепетко було проведено нараду-консультацію з  керівниками, бухгалтерами бюджетних установ щодо обговорення основних показників, затверджених Урядом в проекті Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» та змін в податковому та бюджетному законодавстві, які впливають на виконання міського бюджету, про загальні рекомендації по заповненню форми звіту, про виконання паспорту бюджетної програми відповідно до програмно-цільового методу, а також забезпечення своєчасного використання бюджетних призначень до кінця року.

На початку наради заступник начальника міськфінуправління доповіла про невикористані залишки бюджетних призначень, які склалися по бюджетним установам станом на 01.12.2017. Було наголошено про максимальне забезпечення своєчасного використання залишків на ті цілі, які передбачені в бюджеті.

Головних розпорядників бюджетних коштів зобов’язано тримати на постійному контролі слідуючі питання: додержання чинного законодавства з фінансових питань, економного витрачання бюджетних коштів та своєчасного використання бюджетних призначень до кінця 2017 року.
        
На нараді було наголошено про те, що 07 грудня 2017 року Верховна Рада затвердила в цілому законопроект про Державний бюджет на 2018 рік. У доопрацьованому законопроекті порівняно із проектом, поданим на перше читання, доходи збільшено на 36,57 млрд.гривень (або на 4,2%), у тому числі за загальним фондом - на 28,172 млрд. гривень та за спеціальним фондом - на 8,4 млрд.гривень. Видатки збільшено на 40,5 млрд. гривень (або на 4,3%), у т.ч. за загальним фондом - на 28,17 млрд.гривень та за спеціальним фондом - на 12,33 млрд.гривень.

Уряд запланував підвищення мінімальної зарплати з 1 січня на 16,3% до 3723 гривень.
12

Прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць буде встановлений у розмірі 1700 гривень з 1 січня 2018 року, з 1 липня — 1777 гривень, з 1 грудня — 1853 гривні.
м.Знам’янка зменшено обсяг: реверсної дотації на 9404,3 тис.грн. у зв’язку із зменшенням обсягу коштів, що перераховується з відповідного місцевого бюджету до державного бюджету (50% суми, що перевищує значення індексу 1,1 податкоспроможності відповідного місцевого бюджету); збільшено обсяг медичної субвенції на 274,2 тис.грн.. Пільги населенню на житлово-комунальні послуги в сумі близько 8,7 млн.грн. будуть фінансуватися за рахунок субвенції з державного бюджету. 

На нараді також було обговорено деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів, а саме:
Головні розпорядники коштів місцевого бюджету:
1) є відповідaльними зa pозpобку і зaтвеpдження спільно з місцевими фінaнсовими оpгaнaми пaспоpтів бюджетних пpогpaм згідно з Пpaвилaми, зaтвеpдженими цим нaкaзом;
2) у терміни, визначені для подання зведеної річної фінансової та бюджетної звітності, подають до місцевих фінансових органів звіти про виконання паспортів бюджетних програм за формою, затвердженою цим наказом, у паперовому та електронному вигляді;
3) оприлюднюють шляхом розміщення на своїх офіційних сайтах паспорти бюджетних програм на поточний бюджетний період (включаючи зміни до паспортів бюджетних програм) у триденний строк з дня затвердження таких документів та звіти про виконання паспортів бюджетних програм за звітний бюджетний період у триденний строк після подання таких звітів до місцевих фінансових органів.

Державній фінансовій інспекції України та її територіальним органам під час проведення контрольних заходів (ревізій, перевірок, аудиту) здійснювати контроль за використанням коштів місцевого бюджету, виділених на виконання бюджетних програм. За результатами здійснення такого контролю до 01 квітня року, що настає за звітним, подавати до місцевих фінансових органів відповідну інформацію для врахування при формуванні проектів місцевих бюджетів на наступні бюджетні періоди.

Звіти про виконання паспортів бюджетних програм, подані відповідно до підпункту 2 пункту 2 наказу МФУ від 26.08.2014р. №836, визначають фактичні результативні показники бюджетних програм та разом із офіційною державною статистичною, фінансовою, бюджетною та іншою звітністю за відповідний бюджетний період, а також висновками про результати контрольних заходів, проведених органами, уповноваженими на здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства, використовуються для оцінки ефективності бюджетних програм.

Головні розпорядники протягом 30 днів після складання звіту про виконання паспорта бюджетної програми подають місцевому фінансовому органу узагальнені результати аналізу ефективності бюджетних програм.

Відповідно до наказу МФУ від 20.09.2017 р. № 793 «Про затвердження складових програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів» змінюється Типова відомча класифікація видатків та кредитування місцевих бюджетів та Типова програмна класифікація видатків та кредитування місцевих бюджетів / Тимчасова класифікація видатків та кредитування для бюджетів місцевого самоврядування, які не застосовують програмно-цільового методу (ТПКВКМБ/ТКВКБМС) та кодів функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету (КФК). 

Також вже існує проект Наказу про зміни до Наказу МФУ від 20.09.2017 р. № 793 «Про затвердження складових програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів».

Наприкінці наради заступником міського голови – начальником міськфінуправління особливу увагу було звернуто на забезпечення своєчасного використання бюджетних призначень до кінця 2017 року. Кожний головний розпорядник бюджетних коштів повинен проаналізувати залишки невикористаних бюджетних коштів за загальним та спеціальним фондами і максимально своєчасно забезпечити їх використання.

Категорія: Новини міської ради | Переглядів: 835 | Додав: Admin | Рейтинг: 1.0/2

Кировоград: новости и сайты