Понеділок, 10.12.2018, 11:13
Вхід | Вихід | RSS
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Belarusian  English  Russian  Ukrainian 

Меню

Пошук

Погода та курс валют

Погода
Погода у Знам'янці

вологість:

тиск:

вітер:



Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформаційний портал


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Відео про місто

Корисні посилання

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Головна » 2015 » Березень » 12 » Реформа системи державної реєстрації
15:12
Реформа системи державної реєстрації
 
12
Надання витягів та довідок з ЄДР без цифрового підпису
Існуюча ситуація
Минулого року органами юстиції в Україні було видано понад 1 млн 300 тисяч різного роду довідок, витягів та виписок. За статистикою на цю роботу припадає 50% навантаження на працівників реєстраційних служб. Всі ці документи готуються вручну та видаютьсяв паперовому вигляді.

Механізми дистанційного отримання цих документів через пошту або в електронному вигляді через«Реєстраційний портал»були складні, а тому не популярні у громадян.

Наприклад: 

- для отримання документів поштою, заявник мав нотаріально засвідчити свій запит;
- існуючий «Реєстраційний портал» вимагає від користувача обов’язкову реєстрацію, отримання електронного цифрового підпису, сканування квитанцій про оплату.

Новації Міністерства юстиції, які розвантажать реєстраційні служби та ліквідують черги
В березні запланованийзапуск 2 он-лайн послуг, якіповністю ліквідують ці недоліки.
Послуга «ОНЛАЙН-ВИТЯГ»дає можливість громадянам через мережу Інтернет отримати електронний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 

При цьому:

- для отримання витягу не потрібна реєстрація або використання ЕЦП;
- витяг формуєтьсяавтоматично в режимі «онлайн» без участі реєстратора;
- «Онлайн-витяг» надається без підпису реєстратора, але має юридичну силу;
- сплата за послугу проводиться онлайнза допомогою платіжної картки, яка також виступає ідентифікатором особи;
- отримати «Онлайн-витяг» можна одразу після сплати.

Типи «Онлайн-витягів»аналогічні «паперовим», що надаються держреєстраторами.
Кожен«Онлайн-витяг» має унікальні реквізити, за допомогою яких його можна перевірити та завантажити повторно.
Так само буде реалізованапослуга«ОНЛАЙН-ДОВІДКА»- електронна довідка з ЄДР. Їївідмінність– довідка міститиме інформацію лише про наявність або відсутність в ЄДР суб'єкта господарювання.

Найближчим часом такий самиймеханізм онлайн сервісів буде запровадженоу сфері державноїреєстрації майнових прав:

- З квітня заплановано запровадження послугиотримання в електронному вигляді витягу за результатом реєстрації, або рішень про відмову чи зупинення розгляду заяви.
Також у квітні громадяни отримають можливість зареєструвати права на нерухомість у скорочені строки за додаткову оплату. Надбавка за терміновістьбуде спрямована на виплату винагороди державним реєстраторам.
ПІЛОТНІ ПРОЕКТИ ОРГАНІВ РЕЄСТРАЦІЇ

«ЕКСТЕРИТОРІАЛЬНІСТЬ»
Нині, підприємці у Київській та Вінницькій областях - територіях де запроваджено цей проект - мають можливість подавати документи на реєстрацію в будь-якому офісі реєстрації у межах цих регіонів.
Нині проект планується поширити на міста Київ, Івано-Франківськ та Калуш.

«МОДЕЛЬНИЙ ОФІС»
 У жовтні 2014 року розпочато пілотний проект у сфері реєстрації речових прав на нерухоме майно у міських реєстраційних службах Вінниці, Дніпропетровська, Львова, Харкова, Черкас, Чернігова та Києва.
Головною ціллю проекту є розділення функцій з прийому/видачі документів та прийняття рішень за результатами їх розгляду між різними особами.

Особливістю проекту є те, що реєстратор власноруч заповнює відповідні електронні заяви. Громадянину залишається лише перевірити правильність ведених даних.

Розподілроботи між фронт- та бек- офісамискоротив час необхідний для оформлення паперівз 40 до 15-20 хвилин та унеможливило корупційні дії в сфері реєстрації прав.

З березня до пілотного проекту приєднаютьсятериторіальні управління юстиції Київської області. Також проект планується поширити на Чернівці, Калуш та Івано-Франківськ.

Обидва проекти значно скорочують черги, унеможливлюють корупцію та роблять сервіси зручними для громадян.

Категорія: Новини міської ради | Переглядів: 340 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0

Кировоград: новости и сайты