Субота, 04.05.2024, 18:23
Вхід | Вихід | RSS
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Belarusian  English  Russian  Ukrainian 

Меню

Пошук

Погода та курс валют

Погода
Погода у Знам'янці

вологість:

тиск:

вітер:



Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформаційний портал


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Відео про місто

Корисні посилання

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Головна » 2013 » Серпень » 7 » Розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу - один із важливих пріоритетів у роботі міської влади
13:35
Розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу - один із важливих пріоритетів у роботі міської влади
  
12   Одним із важливих пріоритетів у роботі міської влади є розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу.

Закон України «Про звернення громадян» регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об’єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі. Оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів. Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

Протягом січня-червня 2013 року до виконавчого комітету Знам`янської міської ради надійшло 359 звернень громадян, що на 4 менше, порівняно з відповідним періодом 2012 року.

З них 287 звернень надійшло поштою, а 72 громадянина звернулось на особистих та особистих виїзних прийомах. З них:

- на особистих прийомах міського голови – 25 громадян
( у відповідний період 2012 року - 38 );

Через органи вищого рівня протягом звітного періоду надійшло 35 звернень громадян, що на 12 менше, порівняно з відповідним періодом 2012 року. З них:

- через ОДА –35;

Кількість колективних звернень протягом звітного періоду – 35 (у відповідний період 2012 року –39).
Кількість громадян, які звернулися – 937 ( у відповідний період 2012 року – 677).
Всі звернення, що надходять до міськвиконкому, міський голова розглядає особисто, дає відповідні доручення виконавцям. Від виконавців міський голова вимагає позитивного вирішення питань, що належать до їх компетенції. Заявники обов`язково повідомляються про результати розгляду їх звернень у терміни, зазначені законодавством України.

Під особистий контроль міського голови взято роботу із зверненнями громадян щодо здійснення виплат заробітної плати, виконання чинних Законів України, інших нормативно-правових актів, доручень Президента України стосовно соціального захисту найменш захищених верств населення. Особлива увага приділяється вирішенню питань, які порушують інваліди Великої Вітчизняної війни, ветерани війни і праці, інваліди, пенсіонери, особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітні сім`ї, діти-інваліди, одинокі матері та особи, які потребують соціального захисту та підтримки.

Проведено 11 засідань міської комісії «Турбота і милосердя», рішеннями якої надана матеріальна допомога 147 малозабезпеченим, пенсіонерам, непрацездатним громадянам та інвалідам міста з міського та обласного бюджетів на загальну суму 21,776 тис. грн.

Звернутись до міського голови може кожний громадянин. Крім того, приймаються заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності.

Особисті та особисті виїзні прийоми проводяться міським головою та його заступниками відповідно до графіку, затвердженого розпорядженням міського голови від 12 листопада 2010 року №347 „Про затвердження графіка особистого прийому та особистого виїзного прийому громадян керівництвом виконавчого комітету Знам`янської міської ради”. Графік опублікований на WEB-сайті Знам`янської міської ради та доведений до відома мешканців міста через газету „Знам`янські вісті”.

В особистих та особистих виїзних прийомах беруть участь заступники міського голови, начальники управлінь та відділів міськвиконкому. Зверненням громадян на особистих прийомах приділяється належна увага. У кожному випадку заявникам надається допомога або вишукуються шляхи вирішення їх проблем, надаються аргументовані відповіді та роз`яснення.

Відповідь заявник отримує від органу виконавчої влади у письмовому вигляді на зазначену ним адресу.
У виконавчому комітеті Знам`янської міської ради згідно графіка, затвердженого розпорядженням міського голови від 21.03.12р. №46 «Про проведення «гарячих ліній» міським головою» працюють телефонні "гарячі лінії”. За звітний період проведено 5 «гарячих лінії», на яких надійшло 83 дзвінки, всі питання вирішено оперативно позитивно, відповіді публікуються на сторінках міської газети.

Міською владою протягом звітного періоду проведено ряд заходів, спрямованих на стабілізацію суспільно-політичної ситуації в місті та усунення причин, що викликають звернення громадян. А саме: міським головою Ігорем Крижановським не рідше ніж два рази на місяць проводяться наради з керівниками управлінь, відділів апарату управління міськвиконкому та керівниками комунальних підприємств міста, податкової інспекції, міськрайвідділу внутрішніх справ. Під час нарад проводиться аналіз стану виконання доручень міського голови за попередні тижні та ставляться завдання перед відповідними керівниками та підрозділами. Серед головних завдань – робота із зверненнями громадян, санітарний стан міста, виконання робіт по благоустрою центральної частини міста, поточний ремонт дорожнього покриття вулиць, відновлення вуличного освітлення. Особлива увага приділяється виконанню антикризових заходів, поповнення міського бюджету та виплаті заробітної плати працівникам бюджетної галузі.

Відділом загальним, контролю та роботи зі зверненнями громадян міськвиконкому проводиться аналітична робота та узагальнення причин надходжень звернень громадян. Встановлено жорсткий контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян (за допомогою комп’ютерної програми „Звернення громадян”), якості та вичерпності відповідей.

Інформаційна робота через засоби масової інформації по ознайомленню мешканців міста з основними шляхами вирішення проблем життєдіяльності міста, відкрите та доступне спілкування міського голови із знам`янчанами, широка просвітницька робота сприяють більш глибокому роз`ясненню питань, з якими звертаються громадяни до посадових осіб міської влади.


Категорія: Новини міської ради | Переглядів: 755 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0

Кировоград: новости и сайты