20:34 Участь міського голови у онлайн нараді | |
24 січня 2012 року міський голова І.Крижановський взяв участь у апаратній онлайн нараді, присвяченій реформуванню та підвищенню ефективності житлово-комунального господарства у рамках виконання програми «Центральний регіон – 2015» та підсумкам роботи обласної державної адміністрації зі зверненнями громадян протягом 2011 року. Нараду проводив голова обласної державної адміністрації Сергій Ларін, який відзначив, що Президент України Віктор Янукович на останньому засіданні Уряду, присвяченому «газовій тематиці», поставив перед органами влади завдання у короткий термін забезпечити у регіонах практичну реалізацію заходів з енергозбереження та використання альтернативних видів палива вітчизняного виробництва як альтернативи дорогому російському газу. Керівник області зазначив, що тема російського газу стала для України «топовою» – у зв’язку з непідйомною для економіки нашої держави ціною на цей енергоносій. – Ціна на російський газ на сьогодні є найвищою в світі і лише на покриття збитків внаслідок його експорту, щомісяця наша держава втрачає до 500 млн. доларів, а за рік ця сума становитиме 6 млрд. доларів, – зазначив Сергій Ларін. – У той же час, ціна на російський газ ніяким чином не повинна відбитися на добробуті громадян. Підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги у будь якому разі є неприпустимим – це принципова позиція Президента, це його вимога до органів влади на місцях. – Серед першочергових завдань, які поставив перед нами Глава держави – пошук альтернативних видів палива, зокрема, налагодження виробництва пілетів з відходів сільського господарства та деревообробки, збільшення видобутку вітчизняного вугілля, урану та газу, широке застосування електроенергії для опалення житлових будинків та об’єктів соціальної сфери, – зазначив голова ОДА. – Минулого року ми взяли курс на використання альтернативних джерел енергії – були збудовані цехи по виробництву пілетів і котельні, що працюють на трісці. Під час інвестиційного форуму , який відбувся восени, ми визначили головним напрямком у залученні інвестицій якраз галузь енергозбереження. – Досягнуто обнадійливих результатів у переговорах із керівництвом Міністерства палива та енергетики щодо роботи Новокостянтинівського родовища уранових руд. – Затверджено план дій щодо вирішення проблем ДП «Трест Олександріярозрізобуд». Підписано меморандум про наміри щодо участі у видобутку бурого вугілля із китайською компанією «Чайна Коул Текнололджі Корпорейшн», – повідомив керівник області. – Зрозуміло, що ми повинні всіляко підтримувати підприємців та науковців, які впроваджують новітні розробки у сфері збереження енергоресурсів. Це і НВП «Радій», і Кіровоградський інститут агропромислового виробництва Української академії аграрних наук, який має розробки у виробництві біо-газу, і компанія «Розумний дім», яка займається системами інфрачервоного опалення, і наш Національний технічний університет, який працює над проектами енергопостачання на основі вітрових та сонячних агрегатів, – зазначив Сергій Ларін. – Я окремо хочу наголосити, що на сьогодні надмірні переплати за газ не лише вилучають кошти, які можна було б спрямувати на розвиток нашої області. Думаю, що в умовах світової економічної кризи, яка навряд чи омине Україну, можна сказати, що природний газ – це гальмо для соціально-економічного розвитку як нашої області, так і держави. Тому нам треба разом дати оптимальну адекватну відповідь на цей виклик часу, – підкреслив Сергій Ларін. Про підсумки роботи обласної державної адміністрації зі зверненнями громадян протягом 2011 року під час апаратної наради розповіла начальник відділу роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Ліра Ільченко. Ліра Ільченко зазначила, що у роботі з громадянами за основу взятий принцип відкритості влади, а важливим фактором формування позитивного іміджу влади є правильно організована робота із зверненнями громадян. Всього у 2011 році до обласної державної адміністрації надійшло 4150 звернень громадян, що на 833 більше у порівнянні з 2010 роком. Одночасно, через Адміністрацію Президента України від жителів області надійшло 627 звернень, що на 161 менше у порівнянні з 2010 роком. Кількість звернень, що надійшли через Кабінет Міністрів України зменшилась на 314 і становить 131. Через Верховну Раду України надійшло 79 звернень, що на 52 менше у порівнянні з 2010 роком. – У 1,7 рази збільшилась кількість звернень до обласної державної адміністрації безпосередньо від громадян – 3172 (76,4 %) (2010 рік–1862, що становить 56,1 %). Це свідчить про збільшення рівня довіри громадян до керівництва ОДА та особисто голови обласної державної адміністрації, – зазначила Ліра Ільченко. За територіальною ознакою, протягом 2011 року найбільше звернень, у розрахунку на 10 тис. населення, надійшло із міста Кіровограда (54), Кіровоградського (47), Знам’янського (45), Бобринецького (42), Новомиргородського (41), Новоукраїнського (41) районів. Найменше – із Вільшанського (24) та Гайворонського (25) районів. З усіх звернень, що надійшли до облдержадміністрації у 2011 році, 3854 становлять заяви (клопотання), 180 – скарги, 20 – інформаційні запити, 96 – пропозиції, з них 44 – подяки. У зверненнях було порушено 5208 питань. Найбільше жителів області турбують питання соціального захисту, комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин, охорони здоров’я, праці і заробітної плати, житлової політики. Кількість звернень з питань соціального захисту порівняно з відповідним періодом 2010 року збільшилась на 189 і становить 1114, з них: про надання матеріальної допомоги – 474; призначення та перегляд розміру трудової, соціальної пенсії та її виплати – 273; призначення і виплати соціальної допомоги, субсидії – 117; виплата допомоги на дітей, декретних аліментів – 69. З метою надання безоплатних консультацій особам, які потребують соціального захисту та підтримки, розпорядженням голови обласної державної адміністрації утворено безоплатну юридичну консультацію. Протягом 2011 року відповідну юридичну допомогу отримав 391 громадянин. Розвиток доступних форм спілкування з громадянами, зокрема, і за допомогою «гарячої» телефонної лінії, з 2010 року є одним із пріоритетних напрямків роботи обласної державної адміністрації. Ліра Ільченко зазначила, що для деяких категорій громадян (жителі віддалених сіл, інваліди) «гаряча лінія» є єдиною можливістю безпосередньо звернутися до керівництва області. За результатами соціологічних досліджень, проведених в області в квітні 2011 року, 60 % жителів області знають про «гарячу лінію голови Кіровоградської обласної державної адміністрації», 85 % з них оцінюють роботу «гарячої лінії» в цілому позитивно. Ліра Ільченко повідомила, що до кінця минулого року на «Гарячу лінію голови обласної державної адміністрації Сергія Ларіна» поступило 15623 дзвінка, з них: 10193 – заяви, 5241 – скарги, 176 – пропозиції до програми «Центральний регіон – 2015». – Пріоритетними напрямками роботи по розгляду звернень громадян у 2012 році повинні стати – постійний контакт з людьми, недопущення відписок та формалізму, постійне інформування населення про кроки влади у вирішенні проблем. Для цього потрібен постійний діалог влади і суспільства з усіх питань реалізації реформ, бо довіра людей до процесу модернізації країни є ключовою складовою успіху, – підкреслила Ліра Ільченко. За матеріалами сайту Кіровоградської ОДА
| |
|