09:26 З піклуванням про дітей | |
![]() Так, у ДНЗ були встановлені нові пластикові вікна у вестибюлі, взамін аварійних. Придбали дітям нову плиту замість старої, яка послужила дитячому закладу близько 50 років. Коли закрили котельню на вокзалі, ми, батьки, затурбувалися: як же будуть діти? Звідки брати тепло, щоб зігріти їх в садку? А місцева влада,міський голова Крижановський І.Б., перший заступник міського голови Джулай В.О., начальник міського відділу освіти Сиромятніков В.І. винайшли можливість підключити дошкільний заклад до котельні ЗОШ №3 і,день-в-день, як було обіцяно, рівно 15 жовтня у заклад дали тепло. А також підключили до дошкільного закладу дніпровську воду. ![]() ![]() Тож ми, батьки, є частими гостями на заняттях, святах, розвагах в садочку не тільки як глядачі, а й щирі помічники та учасники. Серед багатьох напрямків освітньої роботи велика увага приділяється художньо-естетичному розвитку. Так, нещодавно, наші діти стали учасниками мюзиклу за казкою К. Чуковського «Муха-Цокотуха» у сучасній обробці. Яскраві костюми, чудове виконання ролей дітьми справили незабутнє враження на всіх присутніх та залишили глибокий слід в душах маленьких артистів. Маємо надію, що ті зерна любові до прекрасного, що засівають вихователі в душах дітей, проростуть в них справжнім талантом. ![]() Це створює умови для успішного формування соціальної компетентності дошкільників та дає змогу «приміряти» на себе роль з дорослого життя. На ігрових майданчиках педагогічний колектив разом з батьками створили справжній казковий дивограй зі старих покришок, пластмасових пляшок, мисок і всього того, що вдома на подвір'ї вважається за непотріб. Творча фантазія та вмілі руки педагогів та батьків перетворили їх на казкових коней, восьминога, черепах, пінгвінів, ведмедиків, зайченят. Це допомагає розвинути у дітей фантазію, уяву, креативність, розвинути їх фізично, та виховує у дітей любов та шану до дитячого садочка та батьків, до плодів їхньої праці. ![]() Вдячні батьки вихованців ДНЗ №8 "Світлячок" (О.Грачова, А.Котига, С.Коробкін) | |
|