19:12 Діти - за здоров’я! | |
Всі за те, щоб нас оточували здорові і щасливі люди. Якщо людину запитати, що для неї являється головним проявом щастя, більшість відповість – здоров’я. Як кажуть : «Було б здоров’я, інше додасться!». Але згадуємо ми про своє здоров’я, тільки тоді коли починаємо його втрачати. Чому ж не дивлячись на розвиток сучасної медицини, наявності дипломованих лікарів і різноманітність клінічного обладнання, та ліків у аптеках, ми хворіємо більше, ніж тварина, яка знаходиться у природному середовищі? Найгірше, що більшість людей страждають такими захворюваннями як рак, атеросклероз, ішемічна хвороба серця і їх відсоток постійно зростає. Тривалість життя сучасної людини за останні роки знизилася до 50-70 років, при генетичному потенціалі тривалості життя людини до 120-140 років? Зараз багато науковців прогнозують, що через 9 – 15 років, кожен другий житель планети зможе мати онкологічні проблеми. На сьогоднішній день, по статистичним даним, тільки 1% дітей народжується цілком здоровими. У 80% жителів планети дефіцит йоду, у 40% - дефіцит бета-каротину, 40-80% - дефіцит вітаміну В і фолієвої кислоти, у 70% - дефіцит аскорбінової кислоти та інших необхідних речовин. Тільки дефіцит кальцію в організмі людини призводить до 120 різних захворювань. Все це призводить до хвороб, смертності та руйнації генів, і передачі патології дітям. За даними дитячого фонду «Юнісеф» ООН, у 2007 році померло 9 700 000 дітей молодше п’яти років, 18 дітей помирає щохвилини, за останні 10 років рівень дитячої інвалідності збільшився вдвічі. З метою інформування дітей про особисту гігієну та для формування здорового способу життя спеціаліст І категорії, Знам’янського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Білокамінська О., провела лекцію-діалог з використанням відеоматеріалів «Вчимося бути здоровими!» в Знам’янській загальноосвітній школі-інтернат І-ІІІ ступенів для учнівської молоді початкових класів. Діти з радістю спілкувалися по темі заняття та охоче відповідали на поставлені їм запитання. Кожна дитина аналізувала, що правильно, а що не правильно робили герої мультфільмів з відеороликів «Абетка здоров’я». Діти уявляли, щоб вони зробили у кожній окремій ситуації, будучи героєм мультфільму і як це в подальшому могло б відобразитися на здоров’ї. В кінці заняття, всі діти побажали бути здоровими! | |
|