14:42 Звернення до Прем'єр - міністра України М.Азарова та Верховної ради України | |
Розглянувши ( 23 серпня 2012 року ,під час проведення двадцять восьмої сесії Знам'янської міської ради шостого скликання) проблемні питання виконання міського бюджету м. Знам’янка у 2012 році та формування прогнозних показників бюджету на 2013 рік, в інтересах територіальної громади та захищаючи права мешканців міста, з метою забезпечення життєдіяльності міста у 2012 -2013 роках міська рада прийняла рішення звернутися до Прем’єр-міністра України М.Азарова та Верховної Ради України стосовно проблемних питань виконання бюджету у 2012 році та формування прогнозних показників місцевого бюджету на 2013 рік та затвердила тексти відповідних звернень які будуть направлені до Прем’єр – міністра України М.Азарова та Верховної Ради України. Шановні депутати Верховної Ради України! Депутати Знам’янської міської ради в інтересах територіальної громади та захищаючи права мешканців міста звертаються до Вас з проханням допомогти у вирішенні складної проблеми забезпечення життєдіяльності міста Знам’янка Кіровоградської області у 2012 -2013 роках. Розрахункові показники Міністерства фінансів України для м.Знам’янка на 2013 рік по доходах, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів складають 70 585,1 тис.грн. (збільшення до очікуваного виконання 2012 року планується в розмірі 23,9%), що перевищує розрахунки міського фінансового управління, на 6 765,1 тис.грн. (приріст очікується в межах 12% на підставі порівняльного аналізу фактичних доходів до бюджету м.Знам’янка за 2009 – 2011 роки та очікуваного виконання у 2012 році, наведеного у додатку 1). Оскільки найбільшу питому вагу в доходах І кошика займає податок на доходи фізичних осіб (99,9%), а основним бюджетоутворюючим підприємством м.Знам’янка є підприємства Одеської залізниці, які відповідно до Закону України від 23 лютого 2012 року № 4442-VI «Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування» знаходяться у стані реорганізації, у зв’язку з чим очікується скорочення кількості штатних працівників (так, відповідно до наказу начальника Одеської залізниці від 08.09.2011 р. № 531/Н з 01.01.2012 року здійснено об’єднання Шевченківської та Знам’янської вагонних дільниць внаслідок чого припинено діяльність Знам’янської вагонної дільниці), що неминуче призведе до зменшення надходжень податку на доходи фізичних осіб, і, як наслідок, невиконання розрахункових показників Міністерства фінансів України, доведених для місцевого бюджету м.Знам’янка. Виконавчим комітетом Знам’янської міської ради з метою наповнення міського бюджету вживається ряд заходів, в результаті чого очікувані надходження доходів І кошику за 2012 рік перевищують розрахунки, надані Знам’янською ОДПІ на 4 050,0 тис.грн. (очікувані надходження доходів І кошика на 2012 рік складають 56 982,0 тис.грн., за обрахунками Знам’янської ОДПІ прогнозні надходження податку на доходи фізичних осіб у 2012 році складають 52 875,0 тис.грн.). Проте, це не забезпечує виконання доведених на 2012 рік Міністерством фінансів показників доходів місцевого бюджету, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів на 3781,4 тис.грн., у зв’язку з чим, доведені темпи росту доходів і на 2013 рік не відповідають фактичним можливостям бюджету. У зв’язку з невиконанням доходів І кошику міським бюджетом м.Знам’янка станом на 1 серпня 2012 року отримано середньострокових позик з єдиного казначейського рахунку в сумі 1207,5 тис.грн., з яких 984,6 тис.грн. спрямовано на погашення заборгованості з перерахування коштів, що передаються до державного бюджету. В місцевому бюджеті м.Знам’янка питома вага доходів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів складає лише 6% надходжень загального фонду бюджету, з яких 76% - це плата за землю. Оскільки в межах міста розташовані підприємства Одеської залізниці, які відповідно до статті 276.4 Податкового кодексу України сплачують земельний податок в розмірі 25% від обрахованого розміру сплати, місто втрачає близько 1000,0 тис.грн. Хоча, прогнозний розрахунок доходів ІІ кошику здійснюється, виходячи із факту надходжень за попередні три бюджетні періоди, тобто без урахування надходжень обсягу податку, щодо яких передбачено звільнення, фактично отриманий фінансовий ресурс не покриває реальної потреби на здійснення фінансування позашкільної освіти, регулювання земельних відносин, місцевих програм розвитку житлово - комунального господарства, благоустрою, дорожнього господарства міста, та інші видатки. У зв’язку з тим, що з кошику доходів міського бюджету, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів передаються кошти до державного бюджету, а обсяг доходів другого кошику не покриває розмір фактичних видатків, можливості бюджету міста є вкрай обмеженими, що негативно впливає на фінансування бюджетних установ, а також на виконання програм затверджених міською радою, пов’язаних з виконанням власних повноважень, та здійснення видатків на розвиток відповідних територій. Як свідчить аналіз виконання бюджету за останні три роки захищені видатки в міському бюджеті в загальнодоведених видатках , що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів Міністерством фінансів України складають в : - 2010 році - 96,4 %; - 2011 році - 97,2 %; - 2012 році - 97,2%. При такому значному фінансуванні не залишається коштів на інші першочергові видатки (послуги зв’язку, відрядження працівників соціально-культурної сфери, паливно-мастильні матеріали), а також на виконання державних та обласних програм . Вилучення до Державного бюджету в 2012 році проти 2010 року зросло із 7 769,9 тис.грн. до 21 471,7 тис грн., або в 2,8 рази, а видатки ,що враховуються при визначенні між бюджетних трансфертів зросли тільки в 1,18 рази. У зв’язку з тим, що із бюджету міста вилучаються кошти до Державного бюджету в сумі 21 471,7 тис.грн. показники по видатках не покривають реальної потреби в фінансуванні мережі закладів освіти, культури, фізичної культури і спорту навіть по захищених статтях і негативно впливає на можливість одержання короткотермінових позик для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, а також не дає можливості забезпечити необхідні видатки, пов’язані з пожежною безпекою, харчуванням дітей і т і. (показники наведені в додатку 2). Враховуючи вищенаведене, звертаємось до Вас з проханням посприяти наданню у 2012 році бюджету м.Знам’янка дотації з державного бюджету в сумі 10 500 тис.грн., в тому числі на покриття невиконання планових показників доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів 3 800,0 тис.грн., на незабезпеченність планових показників видатків на заробітну плату, енергоносії та харчування бюджетних установ в сумі 6 700,0 тис.грн. При формуванні показників місцевих бюджетів на 2013 рік просимо Вас розглянути можливість вирішення наступних питань: - здійснення перегляду розрахункових показників Міністерства фінансів по доходах, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів з метою наближення їх до реальних можливостей бюджету; - внесення змін до Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до державного бюджету) шляхом застосування для місцевих бюджетів, з яких передаються кошти до державного бюджету та які мають низьку питому вагу доходів ІІ кошику, додаткового коефіцієнту в розмірі до 0,95, який застосовується до обрахованого на плановий бюджетний період обсягу доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, що дасть змогу отримати додатковий фінансовий ресурс для покриття дефіциту фінансування видатків ІІ кошика; - здійснення індивідуального підходу до застосування коефіцієнту вирівнювання «альфа», для бюджету м.Знам’янка в розмірі 0,6 у зв’язку з низькою питомою вагою доходів, що не враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів; - надання бюджету м.Знам’янка додаткової дотації з державного бюджету відповідно до статті 103 Бюджетного кодексу України на компенсацію втрат доходів, які виникли із-за встановлення зменшеної ставки земельного податку для підприємств залізниці. З повагою міський голова І.Крижановський Вельмишановний Миколо Яновичу! Депутати Знам’янської міської ради в інтересах територіальної громади та захищаючи права мешканців міста звертаються до Вас з проханням допомогти у вирішенні складної проблеми забезпечення життєдіяльності міста Знам’янка Кіровоградської області у 2012 -2013 роках. Розрахункові показники Міністерства фінансів України для м.Знам’янка на 2013 рік по доходах, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів складають 70 585,1 тис.грн. (збільшення до очікуваного виконання 2012 року планується в розмірі 23,9%), що перевищує розрахунки міського фінансового управління, на 6 765,1 тис.грн. (приріст очікується в межах 12% на підставі порівняльного аналізу фактичних доходів до бюджету м.Знам’янка за 2009 – 2011 роки та очікуваного виконання у 2012 році, наведеного у додатку 1). Оскільки найбільшу питому вагу в доходах І кошика займає податок на доходи фізичних осіб (99,9%), а основним бюджетоутворюючим підприємством м.Знам’янка є підприємства Одеської залізниці, які відповідно до Закону України від 23 лютого 2012 року № 4442-VI «Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування» знаходяться у стані реорганізації, у зв’язку з чим очікується скорочення кількості штатних працівників (так, відповідно до наказу начальника Одеської залізниці від 08.09.2011 р. № 531/Н з 01.01.2012 року здійснено об’єднання Шевченківської та Знам’янської вагонних дільниць внаслідок чого припинено діяльність Знам’янської вагонної дільниці), що неминуче призведе до зменшення надходжень податку на доходи фізичних осіб, і, як наслідок, невиконання розрахункових показників Міністерства фінансів України, доведених для місцевого бюджету м.Знам’янка. Виконавчим комітетом Знам’янської міської ради з метою наповнення міського бюджету вживається ряд заходів, в результаті чого очікувані надходження доходів І кошику за 2012 рік перевищують розрахунки, надані Знам’янською ОДПІ на 4 050,0 тис.грн. (очікувані надходження доходів І кошика на 2012 рік складають 56 982,0 тис.грн., за обрахунками Знам’янської ОДПІ прогнозні надходження податку на доходи фізичних осіб у 2012 році складають 52 875,0 тис.грн.). Проте, це не забезпечує виконання доведених на 2012 рік Міністерством фінансів показників доходів місцевого бюджету, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів на 3781,4 тис.грн., у зв’язку з чим, доведені темпи росту доходів і на 2013 рік не відповідають фактичним можливостям бюджету. У зв’язку з невиконанням доходів І кошику міським бюджетом м.Знам’янка станом на 1 серпня 2012 року отримано середньострокових позик з єдиного казначейського рахунку в сумі 1207,5 тис.грн., з яких 984,6 тис.грн. спрямовано на погашення заборгованості з перерахування коштів, що передаються до державного бюджету. В місцевому бюджеті м.Знам’янка питома вага доходів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів складає лише 6% надходжень загального фонду бюджету, з яких 76% - це плата за землю. Оскільки в межах міста розташовані підприємства Одеської залізниці, які відповідно до статті 276.4 Податкового кодексу України сплачують земельний податок в розмірі 25% від обрахованого розміру сплати, місто втрачає близько 1000,0 тис.грн. Хоча, прогнозний розрахунок доходів ІІ кошику здійснюється, виходячи із факту надходжень за попередні три бюджетні періоди, тобто без урахування надходжень обсягу податку, щодо яких передбачено звільнення, фактично отриманий фінансовий ресурс не покриває реальної потреби на здійснення фінансування позашкільної освіти, регулювання земельних відносин, місцевих програм розвитку житлово - комунального господарства, благоустрою, дорожнього господарства міста, та інші видатки. У зв’язку з тим, що з кошику доходів міського бюджету, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів передаються кошти до державного бюджету, а обсяг доходів другого кошику не покриває розмір фактичних видатків, можливості бюджету міста є вкрай обмеженими, що негативно впливає на фінансування бюджетних установ, а також на виконання програм затверджених міською радою, пов’язаних з виконанням власних повноважень, та здійснення видатків на розвиток відповідних територій. Як свідчить аналіз виконання бюджету за останні три роки захищені видатки в міському бюджеті в загальнодоведених видатках , що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів Міністерством фінансів України складають в : - 2010 році - 96,4 %; - 2011 році - 97,2 %; - 2012 році - 97,2%. При такому значному фінансуванні не залишається коштів на інші першочергові видатки (послуги зв’язку, відрядження працівників соціально-культурної сфери, паливно-мастильні матеріали), а також на виконання державних та обласних програм . Вилучення до Державного бюджету в 2012 році проти 2010 року зросло із 7 769,9 тис.грн. до 21 471,7 тис грн., або в 2,8 рази, а видатки ,що враховуються при визначенні між бюджетних трансфертів зросли тільки в 1,18 рази. У зв’язку з тим, що із бюджету міста вилучаються кошти до Державного бюджету в сумі 21 471,7 тис.грн. показники по видатках не покривають реальної потреби в фінансуванні мережі закладів освіти, культури, фізичної культури і спорту навіть по захищених статтях і негативно впливає на можливість одержання короткотермінових позик для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, а також не дає можливості забезпечити необхідні видатки, пов’язані з пожежною безпекою, харчуванням дітей і т і. (показники наведені в додатку 2). Враховуючи вищенаведене, звертаємось до Вас з проханням посприяти наданню у 2012 році бюджету м.Знам’янка дотації з державного бюджету в сумі 10 500 тис.грн., в тому числі на покриття невиконання планових показників доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів 3 800,0 тис.грн., на незабезпеченність планових показників видатків на заробітну плату, енергоносії та харчування бюджетних установ в сумі 6 700,0 тис.грн. При формуванні показників місцевих бюджетів на 2013 рік просимо Вас розглянути можливість вирішення наступних питань: - здійснення перегляду розрахункових показників Міністерства фінансів по доходах, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів з метою наближення їх до реальних можливостей бюджету; - внесення змін до Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до державного бюджету) шляхом застосування для місцевих бюджетів, з яких передаються кошти до державного бюджету та які мають низьку питому вагу доходів ІІ кошику, додаткового коефіцієнту в розмірі до 0,95, який застосовується до обрахованого на плановий бюджетний період обсягу доходів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, що дасть змогу отримати додатковий фінансовий ресурс для покриття дефіциту фінансування видатків ІІ кошика; - здійснення індивідуального підходу до застосування коефіцієнту вирівнювання «альфа», для бюджету м.Знам’янка в розмірі 0,6 у зв’язку з низькою питомою вагою доходів, що не враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів; - надання бюджету м.Знам’янка додаткової дотації з державного бюджету відповідно до статті 103 Бюджетного кодексу України на компенсацію втрат доходів, які виникли із-за встановлення зменшеної ставки земельного податку для підприємств залізниці. З повагою міський голова І.Крижановський | |
|