Субота, 16.10.2021, 01:48
Вхід | Вихід | RSS
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Belarusian  English  Russian  Ukrainian 

Меню

Пошук

Погода та курс валют

Погода
Погода у Знам'янці

вологість:

тиск:

вітер:



Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформаційний портал


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Відео про місто

Корисні посилання

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ЦНАП

 
12
Шановні мешканці міста Знам’янка !

Нагадуємо Вам, що в Центрі надання адміністративних послуг за адресою: м. Знам’янка, вул. Жовтнева, 17, в кабінеті №11 або за телефоном 7-43-05 можна отримати послуги чи консультації Державної міграційної служби, а саме: оформлення паспорта громадянина України та вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25 і 45-річного віку.

Також щопонеділка з 08.00 до 09.00 години в Центрі надання адміністративних послуг чергує головний спеціаліст з питань благоустрою, екології управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам’янської міської ради, який надасть кваліфіковане консультування з зазначених питань.

ЦНАП | Переглядів: 635 | Додав: Admin | Дата: 25.11.2014

 
12
19-20 листопада 2014 року в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ, організацій проведено семінар - тренінг за участі представників Центру політико - правових реформ, Центру досліджень місцевого самоврядування та фінансової підтримки представництва Фонду Фрідріха Науманна в Україні.

Під час семінару-тренінгу присутніх було ознайомлено з цілями та організацією діяльності Фонду Фрідріха Наумана «За свободу».

Керівник Центру надання адміністративних послуг м. Луцька поділилася досвідом роботи Центру, як одного з найкращих Центрів в Україні.
 
Також зі слухачами проведено практичну роботу з вдосконалення навиків формування переліку адміністративних послуг та роботу з інформаційними та технологічними картками.

У семінарі взяли участь керуюча справами виконавчого комітету міської ради Меренкова Л.І., керівник Центру надання адміністративних послуг міської ради Михайлов В.В. та адміністратор Центру Блудова В.Ю.

ЦНАП | Переглядів: 574 | Додав: Admin | Дата: 24.11.2014

 
12
Начальником Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Кіровоградській області Мільтом Олександром Анатолійовичем у Центрі надання адміністративних послуг Знам’янської міської ради проведено виїзний прийом громадян з питань застосування законодавства у сфері містобудівної діяльності.

У ході особистого прийому Мільто О.А. поспілкувався з міським головою Крижановським І.Б. та начальником відділу архітектури та містобудування Знам’янської міської ради Качановим І.О. з питань подальшої співпраці у сфері архітектурно-будівельного контролю в місті Знам’янка.

ЦНАП | Переглядів: 572 | Додав: Admin | Дата: 20.11.2014

 
12
Протягом  січня-жовтня  2014 року  до центру надання  адміністративних послуг Знам’янської міської ради звернулось  1472 громадянина  з таких  адміністративних послуг  :  служби у справах дітей Знам’янської міської ради – 52; відділ молоді та спорту  - 107; відділ архітектури та містобудування управління містобудування архітектури та житлово-комунального господарства  -353; відділ економічного розвитку  промисловості, інфраструктури та торгівлі – 29; відділ загальний, контролю та роботи із зверненнями громадян-3 ; відділ по обслуговуванню ради-1 ; відділ земельних питань – 146; відділ інформаційної  діяльності  та комунікацій з громадськістю -10; сектор спеціалізованої інспекції з благоустрою  управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства  – 6;  управління містобудування,  архітектури  та житлово-комунального господарства -45 ; управління соціального захисту населення – 130 ;  юридичний відділ  - 15; державний реєстратор реєстраційної служби Знам’янського міськрайонного управління юстиції -141 ; районного сектору Управління міграційної служби України в Знам’янському районі – 34 ; реєстраційної служби міськрайонного управління юстиції – 1; у-правління Держземагенства у Знам’янському районі – 330. Виконано з даних питань 1402 адміністративні послуги.  

Також протягом звітного періоду надано 59 консультацій з питань надання адміністративних послуг структурними підрозділами Знам’янської міської ради та територіальними органами міністерств і відомств України в місті Знам’янка. 



ЦНАП | Переглядів: 599 | Додав: Admin | Дата: 19.11.2014

12
Під головуванням першого заступника голови облдержадміністрації                     В.М. Серпокрилова відбулась нарада, у режимі он-лайн, з питань упорядкування системи надання адміністративних послуг. 

На нараді з керівниками окремих територіальних органів міністерств і відомств України в Кіровоградській області, головами райдержадміністрацій, міськими головами було обговорено стан запровадження надання адміністративних послуг, визначених розпорядженням Кабінету Міністрів від 16 травня 2014 року № 523-р, через центри надання адміністративних послуг.

Виявлено ряд проблемних питань: - наявність додаткових приміщень (площ) в центрах надання адміністративних послуг; - відповідне обладнання додаткових робочих місць; - створення комфортних умов для очікування громадян; - не достатня кількість адміністраторів (недопущення скорочення посад адміністратора та державного адміністратора);  - недостатні заходи безпеки для зберігання та транспортування документів.

Поставлено завдання, до 1 жовтня 2014 року, спільними зусиллями, з ініціативи територіальних органів - надавачів адміністративних послуг, знайти шляхи належної організації надання адміністративних послуг через центри їх надання.

ЦНАП | Переглядів: 499 | Додав: Admin | Дата: 04.09.2014

12
Кабінет Міністрів України своїм розпорядженням від 16 травня 2014 року № 523-р затвердив перелік найпопулярніших серед громадян і бізнесу адміністративних послуг територіальних органів центральних органів виконавчої влади, які будуть обов’язково надаватися через створені центри надання адміністративних послуг по всій Україні.

Зазначений перелік містить 51 адміністративну послугу, суб’єктами надання яких є територіальні органи Державної міграційної служби, Держземагентства, Держархбудінспекції, Державної служби з надзвичайних ситуацій, Укрдержреєстру, Держсанепідслужби, Держгірпромнагляду.

Також розпорядженням передбачається надання через центри надання адміністративних послуг документів дозвільного характеру, оскільки дозвільні центри є частинами центрів надання адміністративних послуг.
ЦНАП | Переглядів: 523 | Додав: Admin | Дата: 26.08.2014

12
В Дозвільному центрі м. Знам’янка проведено «День відкритих дверей» начальником відділу економічного розвитку, промисловості, інфраструктури та торгівлі.

О.Кирпа доповіла, рішенням виконкому від 9 серпня 2013 року № 372 визначено перелік адміністративних послуг та документів дозвільного характеру, які можна одержати у центрі надання адміністративних послуг, так надання дозволу щодо укладання договору оренди комунальної власності, погодження на продовження дії такого договору відбувається на конкурсних засадах, згідно з переліком об’єктів комунальної власності міста, що пропонуються в оренду, керуючись с.29, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Законом України «Про оренду державного та комунального майна».

За зверненням суб’єкта господарювання на підставі норм Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», прийнятих нормативних актів центральних та місцевих органів виконавчої влади надається: - дозвіл на використання місцевої символіки м. Знам’янка з комерційною метою; - дозвіл на ведення торгівельної діяльності за межами торгівельних приміщень (виїзна сезонна торгівля) на території м. Знам’янка; - дозвіл одноразової діяльності об’єктів сфери соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення. Також реєструється книга відгуків та пропозицій об’єктів сфери соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення.

При наявності договору на охорону приміщення, встановлюється цілодобовий режим роботи об’єктів торгівлі та сфери послуг за рішенням виконавчого комітету. Підставою для погодження режиму роботи об’єктів соціально-культурного, побутового, торговельного та іншого призначення (заповнюється бланк декларації про режим роботи) є прийняття в експлуатацію об’єкта комерційного призначення.

Начальник відділу архітектури та містобудування управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства І.Качанов додав, що з прийняттям Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» суттєво спростились дозвільні та погоджувальні процедури в будівництві. Рівень державного регулювання й контролю при спорудженні об’єктів будівництва залежить від їх складності. Ознайомив з порядком здійснення будівництва об’єктів різної категорії складності.

Для будівництва індивідуального (садибного) будинку площею до 300 м2 громадянину потрібно:

1) оформити будівельний паспорт забудови земельної ділянки (термін цієї процедури займає 10 днів);

2) надіслати повідомлення про початок будівництва (1 день);

3) почати проведення будівельних робіт (за угодою);

4) зареєструвати декларацію про готовність об’єкта до експлуатації (10 днів).

Порядок здійснення будівництва об’єкта I–III категорії складності відбувається в такі етапи:

1) містобудівні умови та обмеження (7 днів);

2) технічні умови (15 днів, 30 днів у разі необхідності їх узгодження);

3) розроблення проектної документації (за угодою);

4) реєстрація декларації про початок будівельних робіт (5 днів);

5) проведення будівельних робіт (за угодою);

6) реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації (10 днів).

Порядок здійснення будівництва об’єкта IV–V категорії складності:

1) містобудівні умови та обмеження (7 днів);

2) технічні умови (15 днів, 30 днів у разі необхідності їх узгодження);

3) розроблення проектної документації (за угодою);

4) експертиза проектної документації (до 30 днів, 90 днів – для об’єктів, які становлять підвищену ядерну та екологічну небезпеку);

5) отримання дозволу на виконання будівельних робіт (10 днів);

6) проведення будівельних робіт (за угодою);

7) підготовка акта готовності об’єкту та надання сертифіката (10 днів).

Прийняття об’єкта в експлуатацію.
ЦНАП | Переглядів: 607 | Додав: Admin | Дата: 20.02.2014

 
12З 1 січня 2013 року набрав чинності Закон України «Про адміністративні послуги». Цей Закон визначає правові засади реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних послуг.
Вимоги цього Закону поширюються на надання суб’єктом надання адміністративних послуг витягів та виписок з реєстрів, свідоцтв, довідок, копій, дублікатів документів та інші передбачені законом дії, у результаті яких суб’єкт звернення а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт.
Фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, має право на отримання адміністративної послуги, незалежно від реєстрації її місця проживання чи місця перебування, крім випадків, установлених законом.
Юридична особа має право на отримання адміністративної послуги за місцезнаходженням такої особи або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідного об’єкта.
Заява на отримання адміністративної послуги подається в письмовій чи усній формі. Письмова заява може бути подана суб’єкту надання адміністративної послуги особисто, надіслана поштою або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
Перелік та вимоги до документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, визначаються законом. Забороняється вимагати від суб’єкта звернення документи або інформацію для надання адміністративної послуги, не передбачені законом.
Граничний строк адміністративної послуги визначається законом. У разі якщо законом не визначено граничний строк надання адміністративної послуги, цей строк не може перевищувати 30 календарних днів з дня подання суб’єктом звернення заяви та документів, необхідних для отримання послуги.
Надання адміністративних послуг у сфері соціального забезпечення громадян здійснюється на безоплатній основі. Розмір плати за надання адміністративної послуги (адміністративного збору) і порядок її справляння визначаються законом з урахуванням її соціального та економічного значення. Плата за надання адміністративної послуги зараховується до державного або відповідного місцевого бюджету, плата вноситься суб’єктом звернення одноразово за весь комплекс дій та рішень суб’єкта надання адміністративних послуг, необхідних для отримання адміністративної послуги (включаючи вартість бланків, експертиз, здійснюваних суб’єктом надання адміністративної послуги, отримання витягів з реєстрів тощо).
Інформацію про порядок надання адміністративних послуг, розроблені інформаційні картки розміщено на офіційному веб-сайті Знам’янської міської ради (zn-rada.at.ua) в розділі «Каталог послуг».
Посадові особи, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністратори несуть дисциплінарну, цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законом, за порушення вимог законодавства у сфері надання адміністративних послуг. Шкода заподіяна фізичним або юридичним особам посадовими особами, уповноваженими відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторами внаслідок їх неправомірних діянь, відшкодовується у встановленому законом порядку.
У приміщенні Знам’янського міськвиконкому, на першому поверсі, встановлена скринька для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг. Проявляйте активність, всі ваші зауваження і пропозиції будуть розглянуті, проаналізовані і вжиті відповідні заходи.
На першому поверсі міськвиконкому (7 кабінет) функціонує дозвільний центр, який згідно з ст. 20 Закону України «Про адміністративні послуги» є складовою частиною центру надання адміністративних послуг, суб’єктам господарювання надаються консультації та видаються документи дозвільного характеру за принципом «єдиного вікна». Засідання дозвільного центру відбуваються щовівторка з 14 години до 15 години. Заяви на отримання документів дозвільного характеру приймаються державним адміністратором щодня ( крім вихідних та святкових днів) з 8 години до 17 години, обідня перерва з 12 години до 13 години. Телефон для довідок 7-43-00.

З 1 по 30 квітня 2013 року змінено розпорядок роботи державного адміністратора:
Понеділок – п’ятниця з 9.00 до 17.00, обідня перерва з 12.00 до 13.00, субота з 9.00 до 14.00. Вихідний день – неділя.

ЦНАП | Переглядів: 561 | Додав: Admin | Дата: 28.03.2013

1-10 11-18

Кировоград: новости и сайты