Четвер, 25.04.2024, 15:35
Вхід | Вихід | RSS
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Belarusian  English  Russian  Ukrainian 

Меню

Пошук

Погода та курс валют

Погода
Погода у Знам'янці

вологість:

тиск:

вітер:



Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформаційний портал


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Відео про місто

Корисні посилання

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Результати розгляду звернень громадян


Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Знамۥянської міської ради протягом січня-березня
    
12
Протягом  січня – березня 2015 року  до виконавчого комітету Знам`янської міської ради надійшло 148 звернень громадян, що на 10 звернень менше, порівняно з відповідним періодом 2014 року.
 З них 139  звернень надійшло поштою, а 9 громадян звернулись на особистих та особистих виїзних прийомах. З них: 
-на особистих прийомах міського голови – 9 громадян ( у відповідний період 2014 року - 16 );
Через органи вищого рівня протягом звітного періоду надійшло 8 звернень громадян, що на 4 більше, порівняно з відповідним періодом 2014 року.  З них:
-через ОДА  –8;
Кількість колективних звернень протягом звітного періоду – 5 (у відповідний період 2014 року –5).
Кількість громадян, які звернулися – 200 ( у відповідний період 2014 року – 262).
Кількість повторних звернень – 0 ( у 2014 році – ) 0
Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян протягом січня - березня 2015 року згідно Класифікатора звернень громадян:
 - питання соціального захисту – 43 (за відповідний період 2014 року –52). З них позитивно вирішених 14;
- питання комунального господарства – 28 (за відповідний період 2014 року –41). З них позитивно вирішених – 12;
- питання економічної політики, будівництва, підприємництва та захисту прав споживачів –19 , (за відповідний період 2014 року-6). З них позитивно вирішених –11.
- питання аграрної політики і земельних відносин –37 (за відповідний період 2014 року –45), з них позитивно вирішених –28;
- питання житлової політики – 7 (за відповідний період 2014 року – 4). З них позитивно вирішених –3; 
- питання транспорту і зв`язку – 3 (за відповідний період 2014 року –2). 
- питання охорони здоров`я – 0 (за відповідний період 2014 року – 2). 
- питання сім`ї, дітей, молоді, фізичної культури і спорту – 3 (за відповідний період 2014 року -0;
- питання праці і заробітної плати –1; (за відповідний період 2014 року -1),З них позитивно вирішених -1;
За категоріями авторів звернень: 
- інвалідів Великої Вітчизняної війни –1; 
- учасників війни – 2;
- дитина війни – 4;
- учасників бойових дій –1; 
- інвалідів І групи – 3;
- інвалідів ІІ групи – 4;
- інвалідів ІІІ групи – 2;
- одинокі матері –2;
- багатодітні сім`ї –0; 
- учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 1;
- діти –0;
- ветеран праці –1;
- інші категорії – 126. 
За соціальним станом авторів звернень: 
- пенсіонерів – 62; 
- безробітних – 3; 
- інших –4.

Всі звернення, що надходять до міськвиконкому, міський голова розглядає особисто, дає відповідні доручення виконавцям. Від виконавців міський голова вимагає позитивного вирішення питань, що належать до їх компетенції. Заявники обов`язково повідомляються письмово про результати розгляду їх звернень у терміни, зазначені законодавством України.
Під особистий контроль міського голови взято роботу із зверненнями громадян щодо здійснення виплат заробітної плати, виконання чинних Законів України, інших нормативно-правових актів, доручень Президента України стосовно соціального захисту найменш захищених верств населення. Особлива увага приділяється вирішенню питань, які порушують інваліди Великої Вітчизняної війни, ветерани війни і праці, інваліди, пенсіонери, особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітні сім`ї, діти-інваліди, одинокі матері та особи, які потребують соціального захисту та підтримки.  
Проведено 4 засідання міської комісії «Турбота і милосердя», рішеннями якої надана матеріальна допомога 34 малозабезпеченим, пенсіонерам, непрацездатним громадянам та інвалідам міста з міського та обласного бюджетів на загальну суму  5,2 тис. грн., в тому числі: 
з міського бюджету -  28 особам – 3,0 тис. грн.;
з обласного бюджету 
(депутати обласної ради) -    3 особам – 0,7 тис. грн.;
(для поранених учасників АТО)         -               3 особам – 1,5 тис. грн.
За звітний період 2 ветеранів оформлені до інтернатних закладів області, 6 осіб забезпечені інвалідними візками, ходунками, милицями з пункту прокату терцентру.
«Соціальним таксі» виконано 71 замовлення: доставка 44 ветеранів та інвалідів до медичних закладів міста і області, протезного цеху, Кіровоградського обласного госпіталю для інвалідів Вітчизняної війни, ЛТЕКів. 
З початку року спеціалістами відділення соціальної допомоги вдома здійснено відвідування 61 отримувача соціальних послуг за місцем їх проживання з метою перевірки якості послуг, що надаються. 15 громадян, які звернулись за наданням соціальної послуги догляду вдома, обстежені за місцем проживання для складання індивідуального плану надання соціальної послуги.
Терцентр співпрацює з благодійними фондами області. За їх допомогою була надана гуманітарна допомога 29 малозабезпеченим, багатодітним сім’ям, одиноким інвалідам, ветеранам, що перебувають на обліку у терцентрі на суму 898,40 грн.
 Особисті та особисті виїзні прийоми проводяться міським головою та його заступниками відповідно до графіку, затвердженого розпорядженням міського голови від 1 липня 2014 року №266-р „Про затвердження графіка особистого прийому та особистого виїзного прийому громадян керівництвом виконавчого комітету Знам`янської міської ради”. Графік опублікований на WEB-сайті Знам`янської міської ради та доведений  до відома мешканців міста через газету „Знам`янські вісті”.
В особистих та особистих виїзних прийомах беруть участь заступники міського голови, начальники управлінь та відділів міськвиконкому. Зверненням громадян на особистих  прийомах приділяється належна увага. У кожному випадку заявникам надається допомога або вишукуються шляхи вирішення їх проблем, надаються аргументовані відповіді та роз`яснення. 
На контролі у виконавчому комітеті Знам`янської міської ради перебуває розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року № 99-р " Про забезпечення в області виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109”, розпорядженням міського голови від 03.02.15р. №12   затверджені заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення  у місті Знам`янка на 2015 рік. 
    Згідно графіка, затвердженого розпорядженням міського голови від 21.03.12р. №46 «Про проведення «гарячих ліній» міським головою» працюють телефонні "гарячі лінії”. За звітний період проведено 3 «гарячих лінії», на яких надійшло 32 дзвінка, всі питання вирішено оперативно позитивно, відповіді публікуються на сторінках міської газети.
Міською владою протягом звітного періоду проведено ряд заходів, спрямованих на стабілізацію суспільно-політичної ситуації в місті та усунення причин, що викликають   звернення громадян. А саме: міським головою Ігорем Крижановським не рідше ніж два рази на місяць проводяться наради з керівниками управлінь, відділів апарату управління міськвиконкому та керівниками комунальних підприємств міста, податкової інспекції, міськрайвідділу внутрішніх справ. Під час нарад проводиться аналіз стану виконання доручень міського голови за попередні тижні та ставляться завдання перед відповідними керівниками та підрозділами. Серед головних завдань – робота із зверненнями громадян, санітарний стан міста, виконання робіт по благоустрою центральної частини міста, поточний ремонт дорожнього покриття вулиць, відновлення вуличного освітлення. Особлива увага приділяється виконанню антикризових заходів, поповнення міського бюджету та виплаті заробітної плати працівникам бюджетної галузі. 
Відділом загальним, контролю та роботи зі зверненнями громадян міськвиконкому проводиться аналітична робота та узагальнення причин надходжень звернень громадян. Встановлено жорсткий контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян (за допомогою комп’ютерної програми „Звернення громадян”), якості та вичерпності відповідей.  Звертається увага на недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам. Щоп'ятниці надаються нагадування виконавцям щодо дотримання термінів розгляду звернень громадян та узагальнена інформація про своєчасність розгляду звернень громадян у відділах та структурних підрозділах виконавчого комітету Знам`янської міської ради.
Протягом звітного періоду було проведено 3 засідання міської постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, згідно графіку, затвердженого розпорядженням міського голови, а саме: 
-Про стан розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті по підсумках 2014 року.   Проведена 27.01.2015 року.
-Про стан виконання звернень громадян, які залишились на контролі у підрозділах виконавчого комітету Знам`янської міської ради з 2014 року. Проведена 26.02.2015 року.
-Про стан розгляду заяв в секторі у справах сім`ї та молоді. Проведена 31.03.2015 року.
            По результатах засідань складені протоколи та надані відповідні протокольні доручення.
Не рідше, ніж один раз у квартал, в місцевій газеті "Знам`янські вісті" та на WEB-сайті Знам`янської міської ради публікуються довідки з питань розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Знам`янської міської ради. 
На сторінках газети „Знам`янські вісті” постійно висвітлюються матеріали сесії міської ради,  діяльності виконавчого комітету міської ради, роз’яснення з питань реалізації громадянами права на звернення  та особистий прийом:
03.01.«Знамۥянські вісті» №1«Гаряча лінія» міського голови.
            27.01   веб-сайт Знамۥянської міської ради.Інформація про засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
            28.01.  «Знамۥянські вісті»№8 «Звернення громадян – належна увага».
            11.02. «Знамۥянські вісті»№12 «Від сесії до сесії».
             26.02. веб-сайт Знамۥянської міської радиІнформація про засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
            11.02. «Знамۥянські вісті» №12«З  трибуни сесії».
            18.03. «Знамۥянські вісті» №21«Гаряча лінія» міського голови.
            25.03. «Знамۥянські вісті» №23 «З  трибуни сесії»
            30.03. веб-сайт Знамۥянської міської радиІнформація про засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян
Інформаційна  робота через засоби масової інформації по ознайомленню мешканців міста з основними шляхами вирішення проблем життєдіяльності міста, відкрите та доступне спілкування міського голови із знам`янчанами, широка просвітницька робота сприяють більш глибокому роз`ясненню питань, з якими звертаються громадяни до посадових осіб міської влади.

Категорія: Результати розгляду звернень громадян | Додав: Admin (01.04.2015)
Переглядів: 634

Кировоград: новости и сайты