Середа, 12.12.2018, 01:09
Вхід | Вихід | RSS
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Belarusian  English  Russian  Ukrainian 

Меню

Пошук

Погода та курс валют

Погода
Погода у Знам'янці

вологість:

тиск:

вітер:



Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформаційний портал


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Відео про місто

Корисні посилання

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Результати розгляду звернень громадян


Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Знамۥянської міської ради протягом січня-червня
 
12
Протягом  січня – червня 2015 року  до виконавчого комітету Знам`янської міської ради надійшло 440 звернень громадян, що на 56 звернень більше, порівняно з відповідним періодом 2014 року.

З них 428 звернень надійшло поштою, а 11 громадян звернулись на особистих та особистих виїзних прийомах. З них: 
-на особистих прийомах міського голови – 11 громадян ( у відповідний період 2014 року - 66 );

Через органи вищого рівня протягом звітного періоду надійшло 23 звернення громадян, що на 15 більше, порівняно з відповідним періодом 2014 року.  З них:
-через ОДА  –23;
Кількість колективних звернень протягом звітного періоду – 17 (у відповідний період 2014 року –27).
Кількість громадян, які звернулися – 1498 ( у відповідний період 2014 року – 821).
Кількість повторних звернень – 0 ( у 2014 році – ) 0
Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян протягом січня - червня 2015 року згідно Класифікатора звернень громадян:
- питання аграрної політики і земельні відносини  - 145 (за відповідний період 2014 року –125). З них позитивно вирішених 114;
- питання транспорту і зв`язку – 10 (за відповідний період 2014 року –5. 
- питання економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 42 , (за відповідний період 2014 року-13). З них позитивно вирішених –26.
 - питання соціального захисту – 114 (за відповідний період 2014 року –85). З них позитивно вирішених 96;
- питання охорони здоров`я – 2 (за відповідний період 2014 року – 7). 
- питання комунального господарства – 76 (за відповідний період 2014 року –116). З них позитивно вирішених – 48;
- питання житлової політики – 24 (за відповідний період 2014 року – 16). З них позитивно вирішених –13; 
- питання сім`ї, дітей, молоді, фізичної культури і спорту – 9 (за відповідний період 2014 року -0;
За категоріями авторів звернень: 
- учасників війни – 8;
- дитина війни – 12;
- інвалідів Великої Вітчизняної війни –2; 
- учасників бойових дій –3; 
- ветеран праці –1;
- інвалідів І групи – 5;
- інвалідів ІІ групи – 14;
- інвалідів ІІІ групи – 6;
- дитина –і інвалід - 1
- одинокі матері –3;
- багатодітні сім`ї –4; 
- учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 1;
- діти –0;
- інші категорії – 377. 
За соціальним станом авторів звернень: 
- пенсіонерів – 214; 
- безробітних – 7; 
- інших –208.
Всі звернення, що надходять до міськвиконкому, міський голова розглядає особисто, дає відповідні доручення виконавцям. Від виконавців міський голова вимагає позитивного вирішення питань, що належать до їх компетенції. Заявники обов`язково повідомляються письмово про результати розгляду їх звернень у терміни, зазначені законодавством України.
Під особистий контроль міського голови взято роботу із зверненнями громадян щодо здійснення виплат заробітної плати, виконання чинних Законів України, інших нормативно-правових актів, доручень Президента України стосовно соціального захисту найменш захищених верст населення. Особлива увага приділяється вирішенню питань, які порушують ветерани війни і праці, інваліди, пенсіонери, особи, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітні сім`ї, діти-інваліди, одинокі матері, переселенці з тимчасово окупованої території та районів  проведення антитерористичної операції , які потребують соціального захисту та підтримки.
Проведено 11 засідань міської комісії «Турбота і милосердя», рішеннями якої надана матеріальна допомога 102 малозабезпеченим, пенсіонерам, учасникам АТО,  непрацездатним громадянам та інвалідам міста з міського та обласного бюджетів на загальну суму  64,6 тис. грн., в тому числі: 
з міського бюджету -  77 особам – 11,0 тис. грн.;
з обласного бюджету 
(депутати обласної ради) -    15 особам – 3,6 тис. грн.;
(для поранених учасників АТО)         -               10 особам – 50 тис. грн.
Призначено допомог згідно Законів України „Про державну допомогу сім’ям з дітьми” 2428 особам на суму 11242,0 тис. грн., „Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим  сім’ям” 287 сім’ям на суму 2701,2 тис. грн. 
У ІІ кварталі 2015 року здійснюється виплата різних видів державних соціальних допомог 29 сім’ям, які є переселенцями з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів Україна від 01.10.2014 року № 505 «Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» станом на 25.06.2015 року вже надана допомога 375 особам на суму 1671,8 тис. грн.
На обліку перебуває 5 прийомних сімей, що отримують допомогу за принципом „гроші ходять за дитиною”. За звітний період цим сім’ям виплачено 357,7 тис. грн. В місті функціонує 1 будинок сімейного типу, в якому виховуються 8 дітей.
В управлінні постійно проводиться робота по поліпшенню виконавської дисципліни. Прийом громадян спеціалістами управління тимчасово проводиться щоденно з 800 до 1700 години, що дає можливість забезпечити в повному обсязі всі потреби громадян, які звертаються за роз’ясненнями та допомогою до працівників управління. В управлінні діють телефони „гарячої лінії” по питанням: 
пільг, допомог та субсидій - 2-19-38;
легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення – 2-20-44. 
Спеціалісти управління постійно проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення міста щодо соціального захисту населення та роботи управління через засоби масової інформації (міську газету „Знам’янські вісті”), на web-сторінках Знам’янського міськвиконкому та управління, під час виїзної роботи «мобільного соціального офісу». За звітний період управлінням розміщено на сторінках місцевих газет 12 інформаційний матеріалів.
 Особисті та особисті виїзні прийоми проводяться міським головою та його заступниками відповідно до графіку, затвердженого розпорядженням міського голови від 1 липня 2014 року №266-р „Про затвердження графіка особистого прийому та особистого виїзного прийому громадян керівництвом виконавчого комітету Знам`янської міської ради”. Графік опублікований на WEB-сайті Знам`янської міської ради та доведений  до відома мешканців міста через газету „Знам`янські вісті”.
В особистих та особистих виїзних прийомах беруть участь заступники міського голови, начальники управлінь та відділів міськвиконкому. Зверненням громадян на особистих  прийомах приділяється належна увага. У кожному випадку заявникам надається допомога або вишукуються шляхи вирішення їх проблем, надаються аргументовані відповіді та роз`яснення. 
На контролі у виконавчому комітеті Знам`янської міської ради перебуває розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 13 лютого 2008 року № 99-р " Про забезпечення в області виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109”, розпорядженням міського голови від 03.02.15р. №12   затверджені заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення  у місті Знам`янка на 2015 рік. 
    Згідно графіка, затвердженого розпорядженням міського голови від 21.03.12р. №46 «Про проведення «гарячих ліній» міським головою» працюють телефонні "гарячі лінії”. За звітний період проведено 3 «гарячих лінії», на яких надійшло 32 дзвінка, всі питання вирішено оперативно позитивно, відповіді публікуються на сторінках міської газети.

Міською владою протягом звітного періоду проведено ряд заходів, спрямованих на стабілізацію суспільно-політичної ситуації в місті та усунення причин, що викликають   звернення громадян. А саме: міським головою Ігорем Крижановським не рідше ніж два рази на місяць проводяться наради з керівниками управлінь, відділів апарату управління міськвиконкому та керівниками комунальних підприємств міста, податкової інспекції, міськрайвідділу внутрішніх справ. Під час нарад проводиться аналіз стану виконання доручень міського голови за попередні тижні та ставляться завдання перед відповідними керівниками та підрозділами. Серед головних завдань – робота із зверненнями громадян, санітарний стан міста, виконання робіт по благоустрою центральної частини міста, поточний ремонт дорожнього покриття вулиць, відновлення вуличного освітлення. Особлива увага приділяється виконанню антикризових заходів, поповнення міського бюджету та виплаті заробітної плати працівникам бюджетної галузі. 

Відділом загальним, контролю та роботи зі зверненнями громадян міськвиконкому проводиться аналітична робота та узагальнення причин надходжень звернень громадян. Встановлено жорсткий контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян (за допомогою комп’ютерної програми „Звернення громадян”), якості та вичерпності відповідей.  Звертається увага на недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам. Щоп'ятниці надаються нагадування виконавцям щодо дотримання термінів розгляду звернень громадян та узагальнена інформація про своєчасність розгляду звернень громадян у відділах та структурних підрозділах виконавчого комітету Знам`янської міської ради.
Протягом звітного періоду було проведено 6 засідання міської постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, згідно графіку, затвердженого розпорядженням міського голови, а саме:
 
-Про стан розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті по підсумках 2014 року.   Проведена 27.01.2015 року.
-Про стан виконання звернень громадян, які залишились на контролі у підрозділах виконавчого комітету Знам`янської міської ради з 2014 року. Проведена 26.02.2015 року.
-Про стан розгляду заяв в секторі у справах сім`ї та молоді. Проведена 31.03.2015 року.
-Про стан розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті по підсумках 1 кварталу 2015 року.   Проведена 24.04.2015 року.
-Про стан розгляду заяв громадян службою у справах дітей. Проведена 30.05.2014 року.
-Про стан розгляду заяв громадян управлінням соціального захисту. Проведена 30.06.2015 року.
                  По результатах засідань складені протоколи та надані відповідні протокольні доручення.
Не рідше, ніж один раз у квартал, в місцевій газеті "Знам`янські вісті" та на WEB-сайті Знам`янської міської ради публікуються довідки з питань розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Знам`янської міської ради. 

На сторінках газети „Знам`янські вісті” постійно висвітлюються матеріали сесії міської ради,  діяльності виконавчого комітету міської ради, роз’яснення з питань реалізації громадянами права на звернення  та особистий прийом:
03.01.«Знамۥянські вісті» №1«Гаряча лінія» міського голови.
            27.01   веб-сайт Знамۥянської міської ради.Інформація про засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
            28.01.  «Знамۥянські вісті»№8 «Звернення громадян – належна увага».
            11.02. «Знамۥянські вісті»№12 «Від сесії до сесії».
             26.02. веб-сайт Знамۥянської міської радиІнформація про засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
            11.02. «Знамۥянські вісті» №12«З  трибуни сесії».
            18.03. «Знамۥянські вісті» №21«Гаряча лінія» міського голови.
            25.03. «Знамۥянські вісті» №23 «З  трибуни сесії»
            30.03. веб-сайт Знамۥянської міської радиІнформація про засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян

Інформаційна  робота через засоби масової інформації по ознайомленню мешканців міста з основними шляхами вирішення проблем життєдіяльності міста, відкрите та доступне спілкування міського голови із знам`янчанами, широка просвітницька робота сприяють більш глибокому роз`ясненню питань, з якими звертаються громадяни до посадових осіб міської влади.

Категорія: Результати розгляду звернень громадян | Додав: Admin (11.07.2015)
Переглядів: 181

Кировоград: новости и сайты