В сесійному залі виконавчого комітету міської ради під головуванням міського голови С.І.Філіпенко за участю першого заступника міського голови В.Г.Загородньої, заступника міського голови С.А.Гребенюка, керуючої справами міськвиконкому І.О.Ратушної та заступника начальника міськфінуправління О.М. Лепетко було проведено нараду-семінар з керівниками та бухгалтерами закладів апарату управління, освіти, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства м.Знам’янка. На нараді були обговорені слідуючи питання: 1. Про перспективи закінчення бюджетного періоду 2016 року 2. Підготовка та формування проекту міського бюджету на 2017 рік та прогнозу на 2018-2019 роки. 3. Застосування програмно-цільового методу при плануванні та виконанні місцевого бюджету в 2017 році. На початку наради міський голова зауважив про закінчення підготовки об’єктів комунальної та соціальної інфраструктури міста до роботи в осінньо-зимовий період, звернувши особливу увагу на необхідність оформлення належних документів для своєчасного підключення опалення в бюджетних установах міста. Також було зроблено наголос щодо спільної співпраці головних розпорядників бюджетних коштів із галузевими заступниками міського голови, фінансовим управлінням та іншими структурними підрозділами міськвиконкому з метою недопущення до кінця бюджетного періоду заборгованості бюджетних установ, повного та ефективного використання бюджетних коштів та пропозиції щодо їх економного використання у 2016-2017 роках, насамперед на оплату енергоносіїв, що споживаються бюджетними установами. Доручив забезпечити своєчасне надання головними розпорядниками до міськфінуправління обґрунтованих пропозицій для формування показників міського бюджету на 2017 рік. Заступник начальника міськфінуправління О.М. Лепетко розповіла про перспективи закінчення бюджетного періоду 2016 року, а саме: головні розпорядники повинні проаналізувати бюджетні призначення на капітальні видатки та інші поточні видатки щодо своєчасного фінансування їх для успішного закінчення бюджетного року та недопущення в кінці поточного року виникнення кредиторської та дебіторської заборгованостей. На нараді заступником начальника міськфінуправління було наголошено про підготовку та формування проекту міського бюджету на 2017 рік, а саме: головні розпорядники повинні надати міськфінуправлінню до 10.10.2016 року (міський відділ освіти до 11.10.2016 року) детальні розрахунки по показникам на 2017 рік, при цьому, в надісланих раніше таблицях для складання бюджету - 2017 по заробітній платі треба надати інформацію по всім складовим заробітної плати в розрізі своїх установ та закладів. Третє питання, яке обговорювалось на нараді – це застосування програмно-цільового методу при плануванні та виконанні місцевого бюджету в 2017 році. Всім головним розпорядникам та розпорядникам коштів нижчого рівня були направлені для врахування в роботі нормативно-правові акти з питань застосування програмно-цільового методу при плануванні та виконанні місцевого бюджету, які є актуальні сьогодні, надіслані Міністерством фінансів України. Заступник начальника міськфінуправління звернула увагу на деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевого бюджету, а саме: Особливості участі відповідальних виконавців у процесі формування місцевого бюджету. Відповідно до наказу МФУ від 26.08.2014р. №836 відповідальний виконавець безпосередньо забезпечує та/або координує виконання однієї чи ряду бюджетних програм у системі головного розпорядника, є юридичною особою, має окремий рахунок та бухгалтерський баланс. Місцевий фінансовий орган розглядає окремі пропозиції відповідальних виконавців щодо включення його бюджетних програм до проекту відповідного місцевого бюджету тільки за наявності висновку головного розпорядника. Головний розпорядник коштів несе відповідальність за зведення показників, своєчасність надання та достовірність інформації, поданої відповідальними виконавцями до територіального органу ДКСУ. Правила складання паспортів бюджетних програм місцевих бюджетів та звітів про їх виконання. Паспорт бюджетної програми формується з використанням інформації, наведеної у бюджетному запиті головного розпорядника, з урахуванням бюджетних призначень, установлених рішенням про місцевий бюджет. Головні розпорядники розробляють проекти паспортів бюджетних програм і подають їх на затвердження місцевому фінансовому органу (далі - фінорган) протягом 30 днів після набрання чинності рішенням про місцевий бюджет. Паспорти бюджетних програм головного розпорядника затверджуються спільним наказом головного розпорядника та фіноргану в трьох примірниках протягом 45 днів від дня набрання чинності рішенням про місцевий бюджет. Якщо до рішення про місцевий бюджет внесено зміни, які призводять до зміни інформації та показників бюджетної програми, паспорт якої ще не затверджено, паспорт зазначеної програми затверджується на підставі показників (обсягу коштів, назви), встановлених рішенням про місцевий бюджет з урахуванням внесених змін. Зміни до паспортів бюджетних програм вносяться протягом бюджетного періоду шляхом затвердження їх у новій редакції у порядку, встановленому для складання паспортів бюджетних програм, у разі: прийняття змін до рішення про місцевий бюджет на відповідний бюджетний період, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм; внесення змін до розпису місцевого бюджету, які призводять до зміни результативних показників бюджетної програми (підпрограми); внесення змін до спеціального фонду кошторису бюджетної установи в частині власних надходжень бюджетних установ, що призводять до виникнення нових завдань бюджетної програми (підпрограми). Вимоги до складання паспорта бюджетної програми. У пункті 5 форми паспорта наводиться перелік нормативно-правових актів, на підставі яких бюджетна програма була включена до рішення про місцевий бюджет на відповідний бюджетний період. При цьому, оскільки показники ефективності та якості визначаються з використанням кількох показників, мають наводитись джерела інформації щодо кожного з них. У разі якщо відсутня статистична інформація, необхідно подати інформацію щодо кількісних показників, які характеризують кінцеві результати, досягнуті за кошти конкретної програми (підпрограми). Паспорт бюджетної програми може бути складений за неповним переліком результативних показників тільки вразі надання необхідних обгрунтованих пояснень. | |
Категорія: Новини бюджетної сфери | Додав: Admin (11.10.2016) | |
Переглядів: 672 |