Вівторок, 23.04.2024, 12:02
Вхід | Вихід | RSS
Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
Belarusian  English  Russian  Ukrainian 

Меню

Пошук

Погода та курс валют

Погода
Погода у Знам'янці

вологість:

тиск:

вітер:



Календар свят та подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Опитування

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформаційний портал


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Відео про місто

Корисні посилання

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Новини бюджетної сфери

12
Під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника міськфінуправління Г.В.Лихоти та за участю заступника начальника міськфінуправління О.М. Лепетко було проведено нараду-консультацію з  керівниками, бухгалтерами бюджетних установ щодо обговорення основних показників, затверджених Урядом в проекті Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» та змін в податковому та бюджетному законодавстві, які впливають на виконання міського бюджету, про загальні рекомендації по заповненню форми звіту, про виконання паспорту бюджетної програми відповідно до програмно-цільового методу, а також забезпечення своєчасного використання бюджетних призначень до кінця року.

На початку наради заступник начальника міськфінуправління доповіла про невикористані залишки бюджетних призначень, які склалися по бюджетним установам станом на 01.12.2017. Було наголошено про максимальне забезпечення своєчасного використання залишків на ті цілі, які передбачені в бюджеті.

Головних розпорядників бюджетних коштів зобов’язано тримати на постійному контролі слідуючі питання: додержання чинного законодавства з фінансових питань, економного витрачання бюджетних коштів та своєчасного використання бюджетних призначень до кінця 2017 року.
        
На нараді було наголошено про те, що 07 грудня 2017 року Верховна Рада затвердила в цілому законопроект про Державний бюджет на 2018 рік. У доопрацьованому законопроекті порівняно із проектом, поданим на перше читання, доходи збільшено на 36,57 млрд.гривень (або на 4,2%), у тому числі за загальним фондом - на 28,172 млрд. гривень та за спеціальним фондом - на 8,4 млрд.гривень. Видатки збільшено на 40,5 млрд. гривень (або на 4,3%), у т.ч. за загальним фондом - на 28,17 млрд.гривень та за спеціальним фондом - на 12,33 млрд.гривень.

Уряд запланував підвищення мінімальної зарплати з 1 січня на 16,3% до 3723 гривень.
12

Прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць буде встановлений у розмірі 1700 гривень з 1 січня 2018 року, з 1 липня — 1777 гривень, з 1 грудня — 1853 гривні.
м.Знам’янка зменшено обсяг: реверсної дотації на 9404,3 тис.грн. у зв’язку із зменшенням обсягу коштів, що перераховується з відповідного місцевого бюджету до державного бюджету (50% суми, що перевищує значення індексу 1,1 податкоспроможності відповідного місцевого бюджету); збільшено обсяг медичної субвенції на 274,2 тис.грн.. Пільги населенню на житлово-комунальні послуги в сумі близько 8,7 млн.грн. будуть фінансуватися за рахунок субвенції з державного бюджету. 

На нараді також було обговорено деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів, а саме:
Головні розпорядники коштів місцевого бюджету:
1) є відповідaльними зa pозpобку і зaтвеpдження спільно з місцевими фінaнсовими оpгaнaми пaспоpтів бюджетних пpогpaм згідно з Пpaвилaми, зaтвеpдженими цим нaкaзом;
2) у терміни, визначені для подання зведеної річної фінансової та бюджетної звітності, подають до місцевих фінансових органів звіти про виконання паспортів бюджетних програм за формою, затвердженою цим наказом, у паперовому та електронному вигляді;
3) оприлюднюють шляхом розміщення на своїх офіційних сайтах паспорти бюджетних програм на поточний бюджетний період (включаючи зміни до паспортів бюджетних програм) у триденний строк з дня затвердження таких документів та звіти про виконання паспортів бюджетних програм за звітний бюджетний період у триденний строк після подання таких звітів до місцевих фінансових органів.

Державній фінансовій інспекції України та її територіальним органам під час проведення контрольних заходів (ревізій, перевірок, аудиту) здійснювати контроль за використанням коштів місцевого бюджету, виділених на виконання бюджетних програм. За результатами здійснення такого контролю до 01 квітня року, що настає за звітним, подавати до місцевих фінансових органів відповідну інформацію для врахування при формуванні проектів місцевих бюджетів на наступні бюджетні періоди.

Звіти про виконання паспортів бюджетних програм, подані відповідно до підпункту 2 пункту 2 наказу МФУ від 26.08.2014р. №836, визначають фактичні результативні показники бюджетних програм та разом із офіційною державною статистичною, фінансовою, бюджетною та іншою звітністю за відповідний бюджетний період, а також висновками про результати контрольних заходів, проведених органами, уповноваженими на здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства, використовуються для оцінки ефективності бюджетних програм.

Головні розпорядники протягом 30 днів після складання звіту про виконання паспорта бюджетної програми подають місцевому фінансовому органу узагальнені результати аналізу ефективності бюджетних програм.

Відповідно до наказу МФУ від 20.09.2017 р. № 793 «Про затвердження складових програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів» змінюється Типова відомча класифікація видатків та кредитування місцевих бюджетів та Типова програмна класифікація видатків та кредитування місцевих бюджетів / Тимчасова класифікація видатків та кредитування для бюджетів місцевого самоврядування, які не застосовують програмно-цільового методу (ТПКВКМБ/ТКВКБМС) та кодів функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету (КФК). 

Також вже існує проект Наказу про зміни до Наказу МФУ від 20.09.2017 р. № 793 «Про затвердження складових програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів».

Наприкінці наради заступником міського голови – начальником міськфінуправління особливу увагу було звернуто на забезпечення своєчасного використання бюджетних призначень до кінця 2017 року. Кожний головний розпорядник бюджетних коштів повинен проаналізувати залишки невикористаних бюджетних коштів за загальним та спеціальним фондами і максимально своєчасно забезпечити їх використання.

Новини бюджетної сфери | Переглядів: 457 | Додав: Admin | Дата: 12.12.2017

12
02 серпня  поточного року під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника міськфінуправління Г.В.Лихоти та за участю заступника начальника міськфінуправління О.М. Лепетко було проведено нараду  з бухгалтерами закладів бюджетної сфери: апарату управління; освіти; культури; охорони здоров’я; соціальної сфери; управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства щодо обговорення ходу виконання міського бюджету за І півріччя 2017 року, забезпечення підготовки проектів рішень сесій по уточненню міського бюджету та підготовці бюджетних установ та закладів до роботи в осінньо-зимовий період.
  На початку наради заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальник міськфінуправління звернула увагу головних розпорядників на необхідності обов’язкового виконання норм бюджетного законодавства та оголосила питання для обговорення: 
1.Хід виконання міського бюджету за І півріччя 2017 року.
2.Забезпечення підготовки проектів рішень сесій по уточненню міського бюджету.
3.Підготовка бюджетних установ та закладів до роботи в осінньо-зимовий період.
4. Забезпечення економного, раціонального використання коштів загального та спеціального фондів міського бюджету.
5.Забезпечення своєчасного використання бюджетних призначень на відповідні періоди. 
Заступник начальника фінансового управління виступила і наголосила про наступне.
       Відповідно до звіту про виконання міського бюджету за І півріччя 2017 року залишки асигнувань на вказаний період склали значну суму. Розпорядники бюджетних коштів повинні продовжувати максимально використовувати виділені бюджетні асигнування на відповідний період для більш результативного виконання своїх бюджетних програм.
Для забезпечення своєчасної підготовки проектів рішень сесій по уточненню міського бюджету головні розпорядники бюджетних коштів повинні не пізніше чотирьох робочих днів до закінчення терміну оприлюднення проектів рішень надавати листи до фінансового управління щодо внесення змін до видатків міського бюджету з обов’язковим обґрунтованим поясненням та уточненим розрахунком до кошторису.
Заступник начальника фінансового управління наголосила, якщо в установі вносяться зміни до річних бюджетних призначень або зміни в напрямках використання бюджетних коштів, розпорядники повинні обов’язково надавати уточнені розрахунки до кошторисів по загальному та спеціальному фондах.
Для своєчасного початку опалювального сезону головні розпорядники повинні на постійному контролі тримати хід проведення тендерних процедур по закупівлі вугілля та пілетів для бюджетних установ, а також своєчасно проводити планові навчання відповідальних за газо- та електрообладнання.
         На нараді заступником начальника міськфінуправління було наголошено про забезпечення всіма розпорядниками бюджетних коштів виконання рішення сесії міської ради від 16.12.2016р. №642 «Про використання системи електронних закупівель розпорядниками та одержувачами коштів міського бюджету у 2017 році», а також головні розпорядники, розпорядники нижчого рівня, одержувачі коштів міського бюджету при закупівлі товарів, робіт та послуг повинні проводити моніторинг цін на товари та послуги, які закуповуються без застосування електронної системи закупівлі «Prozorro» з метою економного витрачання коштів міського бюджету. Також головні розпорядники бюджетних коштів повинні забезпечити здійснення управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного, результативного, цільового та економного  їх використання, належної організації та координації роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів; 
На нараді було акцентовано увагу на забезпеченні своєчасного використання бюджетних призначень, зокрема:
-відповідно до направлених фінансовим управлінням листів щодо сум залишків невикористаних станом на 01.08.2017р. бюджетних призначень головні розпорядники повинні для їх використання своєчасно подавати в базу даних системи електронних закупівель «Prozorro» свої вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та рішення сесії міської ради від 16.12.2016р.  №642);
-кожному головному розпоряднику бюджетних коштів надати фінансовому управлінню обґрунтовані пропозиції щодо зміни помісячного розпису видатків міського бюджету для забезпечення виконання робіт по своїй установі. Дане питання буде вирішуватись відповідно до можливостей міського бюджету.

Новини бюджетної сфери | Переглядів: 449 | Додав: Admin | Дата: 02.08.2017

12
Під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника міськфінуправління Г.В.Лихоти та за участю заступника начальника міськфінуправління О.М. Лепетко було проведено нараду  з бухгалтерами закладів бюджетної сфери: апарату управління; освіти; культури; охорони здоров’я; соціальної сфери; управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства щодо здійснення оптимізації витрат головних розпорядників бюджетних коштів міського бюджету шляхом недопущення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника та програмно-цільове бюджетування в міському бюджеті.
  На нараді були обговорені слідуючі питання: 
1. Здійснення оптимізації витрат головних розпорядників бюджетних коштів міського бюджету шляхом недопущення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника.
2. Програмно-цільове бюджетування в міському бюджеті.
3. Своєчасне використання бюджетних призначень на відповідний період.
На нараді заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальник фінансового управління виступила і наголосила про наступне.

Необхідно продовжити здійснення виваженої політики видатків, яка спрямована в першу чергу на забезпечення у повному обсязі захищених статей, всіх соціальних виплат та допомог, а також проведення пріоритетних видатків в межах наявного бюджетного ресурсу та забезпечення жорсткої економії бюджетних коштів.

З метою упорядкування сфери державних видатків, що є основним завданням бюджетної політики на 2017 рік, головні розпорядники бюджетних коштів повинні здійснити заходи щодо досягнення максимально можливого економічного ефекту при мінімальних затратах відповідно до завдань, визначених Основними напрямами бюджетної політики на 2017 рік та спрямованих на економію бюджетних коштів, зокрема щодо забезпечення оптимізації витрат головних розпорядників коштів шляхом виключення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника.

Новини бюджетної сфери | Переглядів: 380 | Додав: Admin | Дата: 16.06.2017

12
У рамках проведення організаційної та роз’яснювальної роботи з питань реформи децентралізації в Україні та прогресивних методик бюджетування заступником начальника міськфінуправління О.М.Лепетко, бухгалтерами головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня прийнято участь у тренінгу щодо реалізації змін до бюджетного законодавства та практичного застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі, який відбувся 30 травня 2017 року в державному навчальному закладі «Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій Кіровоградської облдержадміністрації».
Новини бюджетної сфери | Переглядів: 461 | Додав: Admin | Дата: 31.05.2017

12
В сесійному залі виконавчого комітету міської ради першим заступником міського голови В.Г.Загородньою, заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальником фінансового управління Г.В.Лихотою та заступником начальника міськфінуправління О.М. Лепетко було проведено нараду-семінар з бухгалтерами закладів: апарату управління, освіти, культури, охорони здоров’я, соціальної сфери; управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства; центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді; територіального центру соціального обслуговування.

На нараді були обговорені слідуючі питання: 
1.Забезпечення економного, раціонального використання коштів загального та спеціального фондів міського бюджету.

2.Забезпечення своєчасного використання бюджетних призначень на відповідні періоди. 

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальник фінансового управління наголосила, що в лютому поточного року рішенням виконавчого комітету були затверджені Заходи щодо економного витрачання бюджетних коштів головними розпорядниками, розпорядниками нижчого рівня, одержувачами коштів міського бюджету та комунальними підприємствами міста при закупівлі товарів, робіт та послуг, відповідно до яких розпорядники, одержувачі бюджетних коштів та комунальні підприємства міста повинні проводити моніторинг цін на товари та послуги, які закуповуються без застосування електронної системи закупівлі «Prozorro». Також, в квітні поточного року рішенням виконавчого комітету був затверджений Міський план заходів по наповненню дохідної частини міського бюджету м.Знам’янка та ефективному і раціональному використанню бюджетних коштів у 2017 році, відповідно до яких головні розпорядники бюджетних коштів повинні забезпечити:
проведення своєчасної та у повному обсязі оплати праці працівників бюджетних  установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;
здійснення управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного, результативного, цільового та економного  їх використання, належної організації та координації роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів; 
недопущення фактів взяття розпорядниками бюджетних коштів зобов’язань, не забезпечених бюджетними призначеннями, та здійснення  видатків лише в межах бюджетних асигнувань, передбачених кошторисами установи. 

З метою проведення аналізу із забезпечення установ бюджетними призначеннями на енергоносії до кінця року, заступник начальника міськфінуправління зобов’язала головних розпорядників надати для опрацювання фінансовому управлінню до кінця поточного місяця інформацію щодо потреби по енергоносіях у натуральних показниках з врахуванням діючих тарифів у розрізі установ. 
Також на нараді було акцентовано увагу на забезпеченні своєчасного використання бюджетних призначень, зокрема:
відповідно до направлених фінансовим управлінням листів щодо сум залишків невикористаних станом на 24.05.2017р. бюджетних коштів головні розпорядники повинні для їх використання своєчасно подавати в базу даних системи електронних закупівель «Prozorro» свої вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та рішення сесії міської ради від 16.12.2016р.  №642);
кожному головному розпоряднику бюджетних коштів надати фінансовому управлінню обґрунтовані пропозиції щодо зміни помісячного розпису видатків міського бюджету для забезпечення виконання робіт по своїй установі. Дане питання буде вирішуватись відповідно до можливостей міського бюджету.
Новини бюджетної сфери | Переглядів: 435 | Додав: Admin | Дата: 29.05.2017

12

В сесійному залі виконавчого комітету міської ради під головуванням міського голови С.І.Філіпенко, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів – начальника фінансового управління Г.В.Лихоти та заступника начальника міськфінуправління О.М. Лепетко було проведено нараду-семінар з керівниками та бухгалтерами закладів: апарату управління, освіти, культури, охорони здоров’я, соціальної сфери; управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства; центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді; територіального центру соціального обслуговування; редакції газети «Знам’янські вісті»; КП «Знам’янський ККП».
  На нараді були обговорені слідуючі питання: 
1.    Здійснення заходів, спрямованих на підвищення енергоефективності та енергозбереження, зменшення споживання енергоресурсів у бюджетній та комунальній сферах, у тому числі скорочення або заміщення споживання природного газу, твердого палива та інших енергоносіїв.
2.    Забезпечення економного, раціонального та своєчасного використання бюджетних коштів.

Головним питанням, яке неодноразово загострювалось на нарадах з керівниками та бухгалтерами закладів – це економне та раціональне використання енергоносіїв та комунальних послуг бюджетними установами міста. При  розрахунку потреби в коштах на оплату комунальних послуг та енергоносіїв на 2017р. було заплановано зростання тарифів по газопостачанню на 14%, а фактично з лютого 2017р. зростання складає 15%. Попередній аналіз використання бюджетних призначень на енергоносії за січень – лютий 2017 року показав стрімке зростання натуральних показників.

12

У зв’язку з цим було наголошено на необхідність здійснювати поглиблений аналіз за витрачанням енергоносіїв у закладах та установах міста, а саме, постійно слідкувати за фактичним споживанням енергоносіїв (щомісячно, щоденно), не допускати перевитрат лімітів споживання та у разі збільшення або зменшення цього споживання надавати обґрунтовані пояснення. За можливістю здійснювати заміну електричних ламп на енергозберігаючі.

Щодо забезпечення економного, раціонального та своєчасного використання бюджетних коштів міський голова зауважив, що вже сьогодні потрібно працювати по використанню видаткової частини бюджету. Кошти повинні використовуватися відповідно до помісячного розпису кожної бюджетної установи та сплата платежів повинна бути своєчасна. Кожний головний розпорядник бюджетних коштів повинен аналізувати використання коштів і своєчасно надавати пропозиції щодо змін. Щодо невикористання видаткової частини за лютий 2017р. головні розпорядники повинні надати обґрунтовані пояснення до фінансового управління.

Із впровадженням програмно – цільового методу відбулись деякі зміни щодо складання та виконання місцевих бюджетів. Перш за все – це навантаження на бухгалтерів, наголосила заступник начальника міськфінуправління О.М.Лепетко.

Головним розпорядникам бюджетних коштів необхідно після внесених змін рішенням міської ради обов’язково подати до фінансового управління у тижневий термін проекти паспортів бюджетних програм та наказів для перевірки та затвердження.

Новини бюджетної сфери | Переглядів: 457 | Додав: Admin | Дата: 03.03.2017

12
В сесійному залі виконавчого комітету міської ради під головуванням міського голови С.І.Філіпенко за участю першого заступника міського голови В.Г.Загородньої, заступника міського голови С.А.Гребенюка,  керуючої справами міськвиконкому  І.О.Ратушної та заступника начальника міськфінуправління О.М. Лепетко було проведено нараду-семінар з керівниками та бухгалтерами закладів апарату управління, освіти, культури, соціальної сфери та житлово-комунального господарства м.Знам’янка. На нараді були обговорені слідуючи питання: 

1. Про перспективи закінчення бюджетного періоду  2016 року

2. Підготовка та формування проекту міського бюджету на 2017 рік та прогнозу на 2018-2019 роки.

3. Застосування програмно-цільового методу при плануванні та виконанні місцевого бюджету в 2017 році.

На початку наради міський голова зауважив про закінчення підготовки об’єктів комунальної та соціальної інфраструктури міста до роботи в осінньо-зимовий період, звернувши особливу увагу на необхідність оформлення належних документів для своєчасного підключення опалення в бюджетних установах міста. Також було зроблено наголос щодо спільної співпраці головних розпорядників бюджетних коштів із галузевими заступниками міського голови, фінансовим управлінням та іншими структурними підрозділами міськвиконкому з метою недопущення до кінця бюджетного періоду заборгованості бюджетних установ, повного та ефективного використання бюджетних коштів  та пропозиції щодо їх економного використання у 2016-2017 роках, насамперед на оплату енергоносіїв, що споживаються бюджетними установами. Доручив забезпечити  своєчасне надання головними розпорядниками до міськфінуправління обґрунтованих пропозицій для формування показників міського бюджету на 2017 рік.
Заступник начальника міськфінуправління О.М. Лепетко розповіла про перспективи закінчення бюджетного періоду 2016 року, а саме: головні розпорядники повинні проаналізувати бюджетні призначення на капітальні видатки та інші поточні видатки щодо своєчасного фінансування їх для успішного закінчення бюджетного року та недопущення в кінці поточного року виникнення кредиторської та дебіторської заборгованостей.

На нараді заступником начальника міськфінуправління було наголошено про підготовку та формування проекту міського бюджету на 2017 рік, а саме: головні розпорядники повинні надати міськфінуправлінню до 10.10.2016 року (міський відділ освіти до 11.10.2016 року) детальні розрахунки по показникам на 2017 рік, при цьому, в надісланих раніше таблицях для складання бюджету - 2017 по заробітній платі треба надати інформацію по всім складовим заробітної плати в розрізі своїх установ та закладів. 

Третє питання, яке обговорювалось на нараді – це застосування програмно-цільового методу при плануванні та виконанні місцевого бюджету в 2017 році. Всім головним розпорядникам та розпорядникам коштів нижчого рівня були направлені  для врахування в роботі нормативно-правові акти з питань застосування програмно-цільового методу при плануванні та виконанні місцевого бюджету, які є актуальні сьогодні, надіслані Міністерством фінансів України. Заступник начальника міськфінуправління звернула увагу на деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевого бюджету, а саме:

Особливості участі відповідальних виконавців у процесі формування місцевого бюджету. Відповідно до наказу МФУ від 26.08.2014р. №836 відповідальний виконавець безпосередньо забезпечує та/або координує виконання однієї чи ряду бюджетних програм у системі головного розпорядника, є юридичною особою, має окремий рахунок та бухгалтерський баланс. Місцевий фінансовий орган розглядає окремі пропозиції відповідальних виконавців щодо включення його бюджетних програм до проекту відповідного місцевого бюджету тільки за наявності висновку головного розпорядника. Головний розпорядник коштів несе відповідальність за зведення показників, своєчасність надання та достовірність інформації, поданої відповідальними виконавцями до територіального органу ДКСУ.

Правила складання паспортів бюджетних програм місцевих бюджетів та звітів про їх виконання. Паспорт бюджетної програми формується з використанням інформації, наведеної у бюджетному запиті головного розпорядника, з урахуванням бюджетних призначень, установлених рішенням про місцевий бюджет. Головні розпорядники розробляють проекти паспортів бюджетних програм і подають їх на затвердження місцевому фінансовому органу (далі - фінорган) протягом 30 днів після набрання чинності рішенням про місцевий бюджет. Паспорти бюджетних програм головного розпорядника затверджуються спільним наказом головного розпорядника та фіноргану в трьох примірниках протягом 45 днів від дня набрання чинності рішенням про місцевий бюджет. 

Якщо до рішення про місцевий бюджет внесено зміни, які призводять до зміни інформації та показників бюджетної програми, паспорт якої ще не затверджено, паспорт зазначеної програми затверджується на підставі показників (обсягу коштів, назви), встановлених рішенням про місцевий бюджет з урахуванням внесених змін. Зміни до паспортів бюджетних програм вносяться протягом бюджетного періоду шляхом затвердження їх у новій редакції у порядку, встановленому для складання паспортів бюджетних програм, у разі: прийняття змін до рішення про місцевий бюджет на відповідний бюджетний період, які призводять до зміни інформації та показників, затверджених у паспортах бюджетних програм; внесення змін до розпису місцевого бюджету, які призводять до зміни результативних показників бюджетної програми (підпрограми); внесення змін до спеціального фонду кошторису бюджетної установи в частині власних надходжень бюджетних установ, що призводять до виникнення нових завдань бюджетної програми (підпрограми). 

Вимоги до складання паспорта бюджетної програми. У пункті 5 форми паспорта наводиться перелік нормативно-правових актів, на підставі яких бюджетна програма була включена до рішення про місцевий бюджет на відповідний бюджетний період. При цьому, оскільки показники ефективності та якості визначаються з використанням кількох показників, мають наводитись джерела інформації щодо кожного з них. У разі якщо відсутня статистична інформація, необхідно подати інформацію щодо кількісних показників, які характеризують кінцеві результати, досягнуті за кошти конкретної програми (підпрограми). Паспорт бюджетної програми може бути складений за неповним переліком результативних показників тільки вразі надання необхідних обгрунтованих пояснень.


Новини бюджетної сфери | Переглядів: 591 | Додав: Admin | Дата: 11.10.2016

12
Міський голова Сергій Іванович Філіпенко провів робочу нараду з головними розпорядниками бюджетних коштів по питанню виконання бюджетних процедур у 2016 році та раціональному та ефективному використанню коштів.

Заступник начальника фінансового управління Лепетко Л.О. проінформувала присутніх, що за підсумками 2015 року виконання доходів міського бюджету по загальному фонду склало 102 %. У тому числі за рахунок власних доходів 105,7%. По спеціальному фонду 109% . Повністю профінансовано та виплачено заробітну плату працівникам бюджетних установ, енергоносії, що споживаються бюджетними установами. Кредиторська заборгованість по загальному фонду відсутня. Кредиторська заборгованість по спеціальному фонду відсутня.

Начальник відділу молоді та спорту Р.Ладожинська повідомила, що у порівнянні з минулим роком у цьому році коштів на оздоровлення закладено у 2 ради більше, що дасть змогу охопити оздоровленням більшу кількість дітей, відповідних категорій.

В.о. головного лікаря КЗ «Знам’янська міська лікарня імені А.В.Лисенка» Полежай Л.Б. проінформувала присутніх про те, що міською лікарнею в повному обсязі виконані всі планові завдання за січень місяць. Також працівники лікарні продовжують надавати якісні медичні послуги всім категоріям населення, при цьому піклуючись про збереження енергоносіїв та загальний розвиток закладу.

Начальник відділу культури та туризму С.Бабаєва прозвітувала про передбачення в поточному році коштів на поповнення бібліотечного фонду бібліотек міста. 

Сергій Іванович наголосив на своєчасному проведенню розрахунків по заробітній платі, своєчасній оплаті за отримані комунальні послуг та енергоносії бюджетними установами, а також недопущенні виникнення кредиторської заборгованості.

Також у ході наради міський голова звернув увагу на збільшенні кількості дітей, що відвідують літні табори відпочинку при загальноосвітніх навчальних закладах, наголосив на більшому охопленню позашкільною освітою дітей різних вікових категорій.






Новини бюджетної сфери | Переглядів: 440 | Додав: Admin | Дата: 12.02.2016

12
06 січня 2016 року в сесійному залі виконавчого комітету міської ради начальником міськфінуправління Іваськів Т.А.. було проведено нараду-консультацію з керівниками та бухгалтерами бюджетних установ м.Знам’янка. 

На нараді було підведені підсумки виконання бюджету 2015 року та зазначено, що кредиторська заборгованість на кінець року по бюджетним установам міста відсутня, всі видатки здійснені в повному обсязі і заробітна плата працівникам бюджетних установ нарахована і виплачена у відповідності до чинного законодавства. Також було наголошено щодо необхідності формування видатків міського бюджету на 2016 рік з врахуванням ст.22. 52, 75, 77 Бюджетного кодексу України. 

Закон України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» та  Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України»  були прийняті 24.12.2015р. та Закон України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» було прийнято 25.12.2015р., в яких змінено формування дохідної та видаткової частини місцевих бюджетів, а також були затверджені  міжбюджетні трансферти, тому в двотижневий термін необхідно підготувати та внести зміни до міського бюджету на 2016 рік у відповідності до чинного законодавства. 

Для цього до 11 грудня поточного року головні розпорядники бюджетних коштів повинні надати до міськфінуправління обґрунтовані розрахунки щодо необхідності внесення змін на чергову сесію міської ради з обов’язковим врахуванням ст.75, 77 Бюджетного кодексу України. Кожному головному розпоряднику уважно перевірити наявність міських програм відповідно до затверджених видатків на 2016 рік, тому що відповідальними виконавцями міських програм є головні розпорядники бюджетних коштів.

На нараді були також обговорені проблемні питання формування і виконання міського бюджету м.Знам’янка у 2016 році в розрізі галузей.

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» здійснюється передача в установленому порядку видатків на підготовку робітничих кадрів у професійно-технічних та інших навчальних закладах на фінансування з місцевих бюджетів. Державний навчальний заклад «Знам’янський професійний ліцей» та професійно-технічне училище №12 повинні надати обґрунтовані розрахунки обсягів видатків для фінансування даних установ у 2016 році та бути готовими до оптимізації їх у поточному році. 

Управлінню соціального захисту населення надати інформацію по пільговим категоріям громадян, які потребують матеріальної допомоги у 2016 році.

Начальник міськфінуправління Іваськів Т.А. наголосила про роботу в зимовий період бюджетних установ, а саме щодо дотримання температурного режиму та економного витрачання енергоносіїв в бюджетних установах з обов’язковим визначенням відповідальних осіб. В межах повноважень працівники бюджетних установ та рятувальні служби міста повинні знаходитись в готовності надавати допомогу постраждалим від переохолодження та обмороження та спільно співпрацювати для упередження і недопущення надзвичайних ситуацій в зимовий період.

Відповідно до листа Міністерства фінансів України від 15.12.2015р. та ст.4 Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» нагадуємо про недопущення порушень та відповідальність керівників бюджетних установ за неоприлюднення інформації про використання коштів міського бюджету. 






Новини бюджетної сфери | Переглядів: 463 | Додав: Admin | Дата: 10.01.2016

12
З 09 по 11 листопада 2015 року в приміщенні міського фінансового управління проводились наради начальника міського фінансового управління Т.А.Іваськів з керівниками та бухгалтерами бюджетних установ м.Знам’янка щодо перспектив закінчення бюджетного періоду  2015 року та формування проекту бюджету на 2016 рік. За підсумком проведених нарад було вирішено:

1.Головним розпорядникам бюджетних коштів підготувати та надати остаточну обґрунтовану потребу в коштах щодо перспектив закінчення бюджетного періоду 2015 року. 
2.Проаналізувати найнеобхідніші видатки по кожній установі.
3.Головним бухгалтерам бюджетних установ здійснити поглиблений аналіз по використання енергоносіїв в розрізі функцій та надати пропозиції для перерозподілу видатків по кожній установі. 
4.По спеціальному фонду провести аналіз залишків бюджетних призначень по  бюджету розвитку пооб’єктно та надати пропозиції для перерозподілу цих видатків.
5.Головним розпорядникам бюджетних коштів надати розрахунки для формування  планових видатків за рахунок коштів загального та спеціального фондів міського бюджету на 2016 рік. 

Новини бюджетної сфери | Переглядів: 444 | Додав: Admin | Дата: 13.11.2015

1-10 11-20 21-30 31-31

Кировоград: новости и сайты