В міськфінуправлінні за участю т.в.о. першого заступника міського голови - начальника міськфінуправління Іваськів Т.А., заступника начальника фінансового управління Лепетко О.М. було проведено нараду-консультацію з керівниками та бухгалтерами відділів освіти та культури. На нараді обговорювали стан забезпечення бюджетними призначеннями видатків на заробітну плату та енергоносії на 2015 рік з врахуванням ст..77 БКУ та ситуацію в зв’язку з ростом індексації, що веде до збільшення розрахункової потреби по заробітної плати з нарахуваннями. Було надано доручення керівникам бюджетних установ здійснити уточнені розрахунки видатків по заробітній платі та енергоносіям на 2015 рік з урахуванням росту індексації та тарифів на 2015р. На нараді були запропоновані напрямки по зменшенню розрахункової потреби по заробітній платі а саме: зменшення стимулюючих виплат; оптимізація штатної чисельності. Крім того у разі перевиконання доходів по підсумках півріччя та дев’яти місяців буде додатково виділятися кошти на заробітну плату та енергоносії. Також обговорювалось питання, щодо визначення та надання пропозицій по використанню коштів бюджету розвитку. Бюджетним установам було запропоновано першочергово спрямувати кошти на проекти, що призведуть до енергозбереження та економії бюджетних коштів. |
Під головуванням міського голови за участю в.о. заступника міського голови - начальника міськфінуправління Іваськів Т.А., заступника начальника ОДПІ Коваленко В.І. було проведено нараду-консультацію з керівниками, бухгалтерами бюджетних установ та комунальних підприємств м.Знам’янка. На нараді опрацювали формування доходів і видатків міського бюджету на 2015 рік з врахуванням ст..77 БКУ щодо врахування в першочерговому порядку видатків на заробітну плату та енергоносії бюджетних установ. В міському бюджеті м.Знам’янка на поточний рік передбачена реверсна дотація в сумі 11501,3 тис.грн. та освітня субвенція (виключно на загальноосвітні школи) в сумі 20307,4 тис.грн. Формування доходів місцевих бюджетів здійснено з врахуванням змін, внесених до Бюджетного та Податкового кодексів України в частині місцевих бюджетів, зокрема:
На формування видаткової частини місцевих бюджетів впливають наступні чинники:
На нараді були також обговорені проблемні питання формування і виконання міського бюджету м.Знам’янка у 2015 році, а саме: 1.База оподаткування для податку на майно:
2.Порядок передачі селищного Будинку культури на фінансування з міського бюджету м.Знам’янка. 3.Відсутність в міському бюджеті м.Знам’янка медичної субвенції на утримання державного закладу «Відділкова лікарня станції Знам’янка». Було надано доручення керівникам бюджетних установ надати до міського фінансового управління уточнені розрахунки видатків на 2015 рік до 19.01.15р. з урахуванням фактичного виконання за минулий рік. До 20.02.2015 року подати до Знам’янської ОДПІ податкову декларацію з плати за землю по уточненим розрахункам грошової оцінки землі. |
В приміщенні Територіального центру відбулася нарада начальника міського фінансового управління Т.А.Іваськів з керівниками та бухгалтерами бюджетних установ м.Знам’янка щодо перспектив закінчення бюджетного 2014 року та формування проекту бюджету на 2015 рік. За підсумком проведеної наради було вирішено: 1. Для підготовки обґрунтованих інформацій Міністерству фінансів України щодо перспектив закінчення бюджетного року головним розпорядникам бюджетних коштів надати остаточну обґрунтовану потребу в коштах на заробітну плату по фактичним нарахуванням та на енергоносії помісячно в розрізі функцій та видів енергоносіїв. 2. Проаналізувати найнеобхідніші непершочергові видатки по кожній установі. 3. УМА та ЖКГ проаналізувати найнеобхідніші видатки по КФК 100101 та 100203 по загальному фонду. 4. В зв’язку з недостатніми бюджетними призначеннями по оплаті за спожиті енергоносії головним бухгалтерам бюджетних установ здійснити поглиблений аналіз по спожитим енергоносіям в розрізі функцій. Відповідно до виділених лімітів на природний газ розпорядженням ОДА від 19.08.2014р. №315-р з метою визначення оптимальної потреби в коштах до кінця року надати фінансовому управлінню перерозподіл обсягів споживання природного газу до 10.11.2014 року. 5. По спеціальному фонду взяти на контроль використання капітальних видатків розпорядниками бюджетних коштів та максимально зареєструвати фінансові зобов’язання в державній казначейській службі в листопаді поточного року в межах планових призначень за виконані роботи та фактичних надходжень доходів. 6. Головним розпорядникам бюджетних коштів постійно відслідковувати стан погашення кредиторської заборгованості та надходження на КЕКВ 0000. 7. Для формування проекту бюджету на 2015 рік головним розпорядникам бюджетних коштів надати до 10 листопада поточного року пропозиції формування пооб’єктно планових видатків за рахунок коштів бюджету розвитку по міському бюджету. 8. УМА та ЖКГ підготувати перелік об’єктів природоохоронних заходів, екології та дорожнього фонду на 2015 рік. 9. Головним розпорядникам бюджетних коштів надати розрахунки видатків по потребі на 2015 рік на заробітну плату з нарахуваннями до складання бюджетних запитів на 2015-2017 роки. 10. Всім розпорядникам бюджетних коштів опрацювати рішення виконавчого комітету №374 від 10.10.2014р. «Про заходи щодо організації роботи по складанню проекту міського бюджету м.Знам’янка на 2015 рік та його прогнозу на 2016-2017 роки» та Інструкцію по складанню з підготовки бюджетних запитів для складання проекту міського бюджету на 2015 рік та прогнозу міського бюджету на 2016-2017 роки з використанням програмно-цільового методу. |
Під головуванням начальника фінансового управління Іваськів Т.А.. та начальника УМА та ЖКГ Лаптєвої Л.О. відбулася нарада з керівниками закладів та установ міста щодо обговорення розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації №315-р від 19.08.2014р. "Про розподіл обсягів природного газу". На нараді також були присутні головні бухгалтери і технічний персонал установ та організацій міста. Під час наради учасники зібрання визначилися щодо необхідності жорсткої економії природного газу в наступному опалювальному сезоні та відповідно до аналізу споживання минулих років впровадити енергозберігаючі технології. За підсумками наради було сформовано пропозиції по закладах та установах міста і зменшено очікуване споживання майже на 15% по міському бюджету. Також кожній установі та організації міста було доручено підготувати пропозиції до обласної державної адміністрації щодо нового помісячного розподілу споживання природного газу на 2014 – 2015 опалювальний сезон. |
Показник виконання затверджених показників загального фонду міського бюджету за січень – серпень 2014 року складає 97,4%, з них по власних і закріплених доходах – 99,6% (таблиця 1). Показник виконання затверджених показників спеціального фонду міського бюджету за січень – серпень 2014 року (без власних надходжень бюджетних установ) складає 97,4 %, з них по власних і закріплених доходах – 110,1% (таблиця 2). Станом на 1 вересня 2014 року надійшло коштів субвенції з державного бюджету соціального спрямування (пільги, субсидії, дитячі допомоги) у сумі 26540,4 тис. грн., з них перераховано на реєстраційні рахунки головного розпорядника кошти: - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв'язку, інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот), на компенсацію втрати частини доходів у зв'язку з відміною податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального і на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян: (заплановано на рік – 1802,9 тис. грн.) – 1003,1тис. грн. - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу (заплановано на рік – 162,8 тис. грн.)- 132,2 тис. грн. - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот ( заплановано на рік – 6075,8 тис. грн.) – 3255,8 тис. грн. - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям- інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям (заплановано на рік – 33429,2 тис. грн.) – 21772,9 тис. грн. - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» (заплановано на рік –515,6 тис. грн.) – 293,0 тис. грн. До спеціального фонду міського бюджету надійшло коштів субвенції з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах у сумі 1590,6 тис. грн., в тому числі за рахунок передбаченої обласному бюджету 1154,1 тис. грн., з яких управлінням МА та ЖКГ використано 451,1 тис. грн. За підсумками 8 місяців видатки міського бюджету м.Знам’янка виконані по загальному фонду в сумі 76802,4 тис.грн., по спеціальному фонду в сумі 3816,9 тис.грн. (таблиця 3). За січень – серпень поточного року до Державного бюджету передано з міського бюджету 16993,3 тис.грн. Видаткова частина загального фонду за основною економічною класифікацією видатків складає 31400,2 тис.грн. а саме : заробітна плата – 28904,4 тис.грн; медикаменти – 1,6 тис.грн.; продукти харчування – 856,2 тис.грн.; оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 1638,0 тис.грн. Кредиторська заборгованість станом на 1 вересня 2014 року по загальному фонду складає 795,0 тис. грн. (в т.ч. за рахунок місцевого бюджету – 171,3 тис. грн.), а саме: предмети, матеріали, обладнання (КЕКВ 2210) – 11,4 тис. грн.; продукти харчування ( КЕКВ 2230 ) – 84,2 тис грн.; оплата послуг (крім комунальних) ( КЕКВ 2240 ) – 31,8 тис. грн.; видатки на відрядження ( КЕКВ 2250 ) – 0,7 тис. грн.; субсидії та поточні трансферти підприємствам (КЕКВ 2610) – 308,7 тис. грн., в тому числі за рахунок субвенцій з Державного бюджету - 269,1 тис. грн.; інші поточні трансферти населенню (КЕКВ 2730) – 358,2 тис. грн., в тому числі за рахунок субвенцій з Державного бюджету – 354,6 тис. грн. Кредиторська заборгованість станом на 1 вересня 2014 року по спеціальному фонду складає 186,7 тис. грн., а саме: заробітна плата та нарахування на заробітну плату – 2,5 тис. грн..; предмети та матеріали (КЕКВ 2210) – 10,4 тис. грн.; оплата послуг (крім комунальних) ( КЕКВ 2240 ) – 141,1 тис. грн.; капітальні видатки (КЕКВ 3000) – 32,7 тис. грн. |
На даний час триває робота щодо підготовки проекту Державного бюджету України на 2015 рік. Видаткова частина місцевих бюджетів сформована на базі діючого Бюджетного кодексу України з урахуванням положень програми діяльності Кабінету Міністрів України, проекту Основних напрямів бюджетної політики на 2015 рік, схвалених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 квітня 2014 року № 385. Фінансова забезпеченість міського бюджету розрахована за процедурою його складання попередніх років. При розрахунку видатків, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, враховано розміри мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС, передбачені у проекті Державного бюджету України на 2015 рік.На 2015 рік передбачено встановлення мінімальної заробітної плати у розмірі: з 1 січня – 1257 гривень, з 1 грудня – 1284 гривні. При цьому, розмір посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС передбачається визначити з урахуванням збереження грошового розриву з розміром мінімальної заробітної плати, що склався у поточному році (366 гривень). Враховуючи економічну ситуацію у країні та пункт 2 протоколу наради у Прем’єр-міністра України А. Яценюка від 26 травня 2014 року, таке підвищення розмірів мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС має забезпечуватися у межах фонду оплати праці, визначеного на рівні 2014 року. Розподіл обсягу видатків, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, у розрізі галузей бюджетної сфери здійснено відповідно до вимог Бюджетного кодексу України на підставі Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до державного бюджету) між державним та місцевими бюджетами. Обсяг бюджету міста на 2015 рік за відповідними контрольними показниками наведені в додатках (1-5). |
Розпорядження Кабміну від 1 квітня 2014 р. № 333-р "Про схвалення Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні " |
06 серпня на засіданні Уряду було схвалено проект Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» (щодо запровадження нової моделі міжбюджетних відносин).Внесення змін до Бюджетного кодексує необхідними для реалізації нової моделі взаємовідносин держави та органів місцевого самоврядування на засадах децентралізації фінансів та зміцнення фінансового потенціалу місцевого самоврядування. Система місцевого самоврядування на місцях неефективна і суттєво стримує економічний розвиток держави. Першими кроками до проведення реформи у даній сфері стало схвалення Концепції реформування місцевого самоврядування і територіальної організації влади.Успішне проведення реформи місцевого самоврядування напряму залежить від змін в інших сферах. Це,в першу чергу,стосується бюджетно-фіскальної реформи, сфер освіти, охорони здоров’я, соціального забезпечення, здійснення політики фінансової децентралізації, вдосконалення міжбюджетних відносин щодо фінансового наповнення місцевих бюджетів для надання населенню якісних адміністративних і громадських послуг тощо. У проекті визначено ключові напрями змін, які передбачають визначення нової моделі фінансового забезпечення місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин. Це: • забезпечення бюджетної автономії та фінансової самостійності місцевих бюджетів; • стимулювання громад до об'єднання та формування спроможних територіальних громад; • закріплення за місцевими бюджетами стабільних джерел доходів та розширення дохідної бази місцевих бюджетів; • визначення нового механізму бюджетного регулювання та вирівнювання; • надання нових видів трансфертів та посилення відповідальності профільних міністерств за реалізацію державної політики у відповідних галузях; • децентралізація видаткових повноважень та чіткий розподіл компетенцій, сформований за принципом субсидіарності. Законопроект буде направлено на розгляд до Верховної Ради. |
В приміщенні виконавчого комітету міської ради заступником міського голови Заруцьким А.А., начальником фінансового управління Іваськів Т.А було проведено нараду з представниками дошкільного навчального закладу №4 «Ромашка» та представниками інших навчальних дошкільних закладів щодо обговорення встановлення надбавок в розмірі 20% за престижність праці педагогічним працівникам та врахування норм Постанови КМУ № 88 від 25.03.2014р. На нараді був розглянутий лист міністерства фінансів України № 31-05230-10 від 05.06.2014р. щодо забезпечення збалансування місцевих бюджетів у поточному році. Начальник фінансового управління вкотре наголосила на необхідності жорсткої економії бюджетних коштів згідно Урядових документів та недопущенню кредиторської заборгованості по заробітній платі та енергоносіям. |
Міським головою І.Б.Крижановським в сесійному залі виконавчого комітету міської ради було проведено нараду з працівниками апарату управління міста з приводу ситуації в країні та роботи працівників в умовах обмеженого фінансування. Під час наради було обговорено Постанову Кабінету Міністрів України №268 від 09.03.2006 року щодо умов оплати праці працівників апарату управління органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів та можливості виплати стимулюючих виплат у 2014 році. Начальник фінансового управління виконавчого комітету Знам’янської міської ради доповіла аналогію ситуації щодо виплати заробітної плати працівникам апарату управління в 2013 році та перспективи її виплати в 2014 році та вкотре нагадала про необхідність економії бюджетних коштів в частині інших витрат та зменшення витрачання енергоносіїв, які споживаються бюджетними установами. |