Для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пивом, яке з 1 липня відноситься до алкогольних напоїв, суб’єкту господарювання необхідно подати заяву на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та копію платіжного документу про сплату квартальної суми за таку ліцензію з відміткою банку. Так, згідно зі ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями (Закон №481) ліцензія, зокрема, на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями видається за заявою суб’єкта господарювання. У заяві додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах державної фіскальної служби. Відповідно до вимог п.25 «Тимчасового порядку видачі ліцензій на право імпорту, експорту спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 1996 року № 493 у ліцензії зазначаються: на лицьовому боці: – найменування органу, що її видав; – вид товарів (алкогольні напої чи тютюнові вироби), на право реалізації яких видано ліцензію; – для юридичних осіб – найменування та місцезнаходження, номер телефону, факс (за їх наявності); – для фізичних осіб – прізвище, ім'я та по батькові, паспортні дані (серія, номер, ким і коли виданий, місце проживання), номер телефону (за його наявності); – ідентифікаційний код суб'єкта підприємницької діяльності; – місце торгівлі; – адреси відокремлених від роздрібної мережі місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів; – реєстраційний номер ліцензії, дата реєстрації; – термін дії; – дата видачі ліцензії; – посада, прізвище, ім'я, по батькові уповноваженої особи, яка підписала ліцензію. на зворотному боці: – відмітки про поточне (щоквартальне) внесення плати за ліцензію; – відмітка про реєстрацію ліцензії в державній податковій інспекції, а в сільській місцевості – і в органах місцевого самоврядування за місцем торгівлі суб'єкта підприємницької діяльності. Таким чином у заяві повинні бути вказані необхідні дані для внесення до ліцензії. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону № 481 контроль за сплатою річної плати за ліцензії здійснюється органом ДФС уповноваженим видавати ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами. Для здійснення контролю суб’єкт господарювання подає зазначеному органу копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату. Міські, районні та об’єднані ДПІ видають суб’єкту господарювання Довідки про фактичне надходження коштів за ліцензії до відповідного районного бюджету, які прикладаються до платіжного доручення. Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями становить 8 000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії РРО (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі; а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, – 500 гривень на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі. Плата вноситься до подання заяви. Ліцензія видається терміном на один рік, а плата справляється щоквартально рівними частками. Заява про видачу ліцензії та визначені Законом № 481 документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла. Прес-служба Знам’янської ОДПІ |
Якщо у Вас закінчився термін дії електронних цифрових підписів, їх можливої отримати 3 вересня в Знам’янській ОДПІ. Отримати ключі електронного цифрового підпису також можливо безкоштовно звернувшись у відділ реєстрації користувачів при Головному управлінні ДФС у Кіровоградській області ( центру) сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту ДФС України за адресою: м. Кіровоград вул. Глинки 2 каб 15, контактний телефон (0522)36-69-52 ( Кіровоградська ОДПІ) та за адресою: м. Олександрія, вул. Пролетарська буд 17 каб 6, контактний телефон (05235)7-51-71 Прес-служба Зам’янської ОДПІ |
З метою інформування платників податків про зміни внесені до Податкового кодексу України Законом України від 16 липня 2015 року №643-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість", який набув чинності 29 липня 2015 року, в тому числі в частині застосування спеціального режиму оподаткування в межах системи електронного адміністрування ПДВ доводимо до відома платників податків листи-роз'яснення ДФС України. Лист ДФС України від 11.08.2015 №29560/7/99-99-19-03-02-17 "Про зміни в системі електронного адміністрування ПДВ для сільськогосподарських підприємств" Лист ДФС України від 11.08.2015 №29562/7/99-99-19-03-01-17 "Про деякі особливості функціонування системи електронного адміністрування ПДВ" Прес-служба Знам’янської ОДПІ |
Знам’янська ОДПІ нагадує, що 19 серпня поточного року останній день сплати: - податку на прибуток підприємств за півріччя 2015 року; - частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за перше півріччя 2015 року; - з ПДВ за 2-й квартал 2015 року; - екологічного податку за 2-й квартал 2015 року; - рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин за півріччя 2015 року з урахуванням фактично сплачених авансових внесків; - рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин за півріччя 2015 року; - рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України за 2-й квартал 2015 року з урахуванням фактично сплачених авансових внесків; - рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України за 2-й квартал 2015 року з урахуванням фактично сплачених авансових внесків; - рентної плати за спеціальне використання води за півріччя 2015 року; - рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів за півріччя 2015 року; - єдиного податку платниками третьої групи за результатами декларацій, поданих за півріччя 2015 року; - збору за місця для паркування транспортних засобів за півріччя 2015 року; - туристичного збору за півріччя 2015 року. Прес-служба Знам’янської ОДПІ |
Знам’янська ОДПІ повідомляє, що Міністерство фінансів України наказом від 19.06.2015 року N579 затвердило: – форму книги обліку доходів (для платників єдиного податку першої, другої та третьої груп, які не є платниками податку на додану вартість) та Порядок її ведення; – форму книги обліку доходів і витрат (для платників єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість) та Порядок її ведення. Дані Книги використовуються платником податку для заповнення податкової декларації платника єдиного податку. Вести книгу можна в паперовому або електронному вигляді. Зберігати її необхідно протягом 3 років після закінчення звітного періоду, в якому здійснено останній запис. Також наказом №579 передбачено, що Книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат, зареєстровані до набрання чинності цим наказом, діють до їх закінчення. Прес-служба Знам’янської ОДПІ |
Отримати ключі електронного цифрового підпису можна безкоштовно звернувшись у відділ реєстрації користувачів при Головному управлінні ДФС у Кіровоградській області ( центру) сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту ДФС України за адресою: м. Кіровоград вул. Глинки 2 каб 15, контактний телефон (0522)36-69-52 ( Кіровоградська ОДПІ) та за адресою: м. Олександрія, вул. Пролетарська буд 17 каб 6, контактний телефон (05235)7-51-71 Прес-служба Знам’янської ОДПІ |
За ініціативою ДФС при відомстві буде працювати Уповноважений з питань підприємництва. Проблемами та правами бізнесу на цій посаді опікуватиметься керівник «Українського медіа центру реформ» Тарас Качка. «Це наша власна ініціатива, над якою ми працювали п’ять-шість тижнів з метою покращення і поглиблення нашого реального діалогу з бізнесом та платниками податків. Підкреслю, це буде ще один інструмент спілкування з приводу тих пропозицій, питань, скарг, які надходять до фіскальної служби. Буде чітко визначений комунікатор та канал зв’язку між фіскальною службою та платниками податків», – зазначив Роман Насіров сьогодні під час представлення Тараса Качки. Уповноважений з питань підприємництва стане посередником між бізнесом та фіскальною службою. Перш за все, він представлятиме та захищатиме інтереси бізнесу. Важливим завданням стане створення відкритої комунікаційної площадки, мета якої – роз’яснення податкових змін, їх обговорення з підприємцями, а головне забезпечення чесних партнерських відносин між ДФС та бізнес спільнотою. «Інституція уповноваженого з питань підприємництва діятиме на громадських засадах. Мова йде не стільки про створення додаткового інструменту розгляду звернень платників податків, скільки про посилення роботи в ДФС щодо розгляду тих проблем, які ставить бізнес. Тобто механізм роботи інституції – знаходження дієвих інструментів для розв’язання тих проблем, які існують», – зазначив Тарас Качка. До Уповноваженого з питань підприємництва платники податків можуть звертатися з трьох категорій питань. По-перше, це індивідуальні скарги. Враховуючи те, що при розгляді індивідуальних скарг існують формальні процедури (адміністративне оскарження і оскарження в судах), у даному випадку розглядатимуться нюанси, пов’язані з тим, як можна врегулювати цю проблему. По-друге, системні питання, які стосуються адміністрування податків, та по-третє – зміни законодавства. Сьогодні триває активна дискусія щодо податкових змін, тому кожний платник податків може подати свої пропозиції щодо податкової реформи. Першочерговим завданням стане вироблення ефективного механізму розгляду скарг всередині ДФС. А також взаємодія з усіма іншими інституціями, які представляють інтереси бізнесу – офісом бізнес-омбудсмена, Торгово-промисловою палатою України, Європейською бізнес асоціацією, Американською торгівельною палатою, галузевими асоціаціями, та іншими інституціями. Тарас Качка – експерт з міжнародного права – питань реформування економіки та фінансової системи. Як колишній віце-президент Американської торгівельної палати в Україні та менеджер з питань регуляторної політики у міжнародних корпораціях, Тарас Качка має досвід налагодження діалогу між бізнесом та Урядом. Також працював в Міністерстві аграрної політики та продовольства України, Міністерстві юстиції України. Сьогодні Тарас Качка керує «Українським медіа центром реформ» та входить в Цільову команду з податкової реформи при Міністерстві фінансів. Прес-служба Зам’янської ОДПІ |
29.07.2015 набрав чинності Закон України від 16.07.2015 №643-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість» (далі – Закон №643), яким внесені зміни до порядку формування реєстраційної суми податку на додану вартість (далі – ПДВ). Відповідно до змін, внесених до пункту 2001.3 статті 2001 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), показники реєстраційної суми ПДВ (ΣНакл), що обраховуються за формулою, визначеною цим пунктом, обраховуються з 01.07.2015 року. При цьому, для обрахунку показників ΣНаклОтр, ΣНаклВид та ΣМитн використовуються документи (податкові накладні, розрахунки коригування, митні декларації, аркуші коригування та додаткові декларації), складені, починаючи з 1 липня 2015 року, у тому числі розрахунки коригування, складені, починаючи з 1 липня 2015 року та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) до податкових накладних, складених до 01.07.2015 на платника ПДВ. Відповідно до змін, внесених до пункту 34 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу: а) реєстраційна сума та всі її складові, визначені Кодексом, обнуляються станом на третій робочий день після дня набрання чинності Законом №643 (на 03.08.2015); б) після зазначеного обнуління реєстраційна сума зареєстрованим платникам ПДВ збільшується на: - суму середньомісячного розміру сум ПДВ, задекларованих платником до сплати до бюджету та погашених або розстрочених за останні 12 звітних місяців/4 квартали (так званий «овердрафт»); - суму помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань з ПДВ станом на 01.07.2015; - суму від’ємного значення ПДВ, непогашеного станом на 01.07.2015 та задекларованого платником у рядках 24 та 31 податкової декларації з ПДВ за червень 2015 року/ІІ квартал 2015 року; - суму залишків коштів на електронних рахунках платників станом на дату зазначеного обнуління за вирахуванням сум, заявлених платником у складі податкової звітності з ПДВ за звітний (податковий) період «червень 2015 року» до перерахування з електронного рахунку до бюджету у рахунок сплати податкових зобов’язань з ПДВ та/або на поточний рахунок платника відповідно до пункту 2001.6 статті 2001 Кодексу, а також сум податкових зобов’язань, задекларованих за звітний (податковий) період червень 2015 року/II квартал 2015 року. Прес-служба Зам’янської ОДПІ |
Обов’язкове застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку другої і третьої груп (фізичними особами – підприємцями) розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1000000 гривень, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку. Не застосовуються реєстратори розрахункових операцій платниками єдиного податку першої групи; другої і третьої груп (фізичні особи-підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 грн. Нагадаємо, що такий порядок діє з 23 липня проточного року у зв’язку зі змінами, внесеними до пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України Законом України від 01.07.2015 № 569-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій». Прес-служба Зам’янської ОДПІ |
7 серпня 2015 р. Останній день подання: •звіту про суми податкових пільг за ІІ квартал. 10 серпня 2015 р. Останній день подання: - податкової деклараціїз податку на прибуток підприємства за півріччя 2015 року; - розрахункучастини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету за результатами щоквартальної фінансово-господарської діяльності, за півріччя 2015 року; - фінансової звітності за півріччя 2015 року до органів ДФСУ платниками податку на прибуток, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу: – Балансу (Звіту про фінансовий стан) (форма № 1); – Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід) (форма № 2); – Фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва (форми № 1-м, 2-м); - деклараціїпро валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами, за II квартал 2015 року; - податкової деклараціїз податку на додану вартість за II квартал 2015 року платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу; - податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, за II квартал 2015 року (форма № 1ДФ); - податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємцяза півріччя 2015 року платниками, віднесеними до 3 групи; - податкової декларації платника єдиного податку – юридичної особиза півріччя 2015 року платниками, віднесеними до 3 групи; - податкової деклараціїз екологічного податку за II квартал 2015 року; - податкового розрахункуз плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, за II квартал 2015 року; - податкової деклараціїзі збору за користування радіочастотним ресурсом України за II квартал 2015 року; - податкової деклараціїзбору за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики за II квартал 2015 року; - податкової деклараціїзбору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води за II квартал 2015 року; - податкової деклараціїзбору за спеціальне використання поверхневих вод для потреб водного транспорту (крім стоянкових та службово-допоміжних суден) за півріччя 2015 року; - податкової деклараціїзбору за спеціальне використання поверхневих вод для потреб водного транспорту (крім стоянкових та службово-допоміжних суден) за півріччя 2015 року; - податкового розрахункузбору за спеціальне використання лісових ресурсів за півріччя 2015 року; - податкової деклараціїзбору за місця для паркування транспортних засобів за півріччя 2015 року; - податкової деклараціїтуристичного збору за півріччя 2015 року. Прес-служба Знам’янської ОДПІ |